Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

Hvordan i alle dager har du klart det?

Gjør ALLE questene som er i sonen, pluss tar instancene. Det blir tilsammen 4 instancer. Hender at jeg tar en av de to ganger eller noe, men sjelden. Pluss at jeg ikke er "redd" for å drepe fler mobs enn jeg akkurat trenger til quests. Skal man gå mellom 2 steder f.eks, går det an å grinde seg frem dit. Og sånn som his man blir dazed av mounten, så drep mobben som daza, fremfor å bare løpe vekk.

Lenke til kommentar

Tenkte komme meg innpå account management for å skru av subscription, men kommer ikke inn ettersom denne kontoen ikke har en wowkonto knyttet til den. Får heller ikke til å legge til spillet ettersom jeg har mistet cdkoden. Merge går heller ikke ann siden det ikke er aktivert for Europa. What to do?

Lenke til kommentar
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

Hvordan i alle dager har du klart det?

Jeg gjorde 40 quester i hellfire og en del instancer,og plutselig var jeg 64.

Enda det var rogue, som gjør det lett og snike forbi mobs i stedet for å drepe dem.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forstå? Oh well. Får bruke bilder then, ettersom jeg er helt elendlig til å formulere meg.

Først prøvde jeg account management via wow-europe.

post-83263-1241017602_thumb.jpg

Dermed gikk jeg innpå denne battlenet konto, hvor det står jeg ikke har noen spill oppført.

post-83263-1241017608_thumb.jpg

Siden jeg ikke får til å legge til spillet med cd-keyn, må jeg merge istedet, noe som ennå ikke er mulig.

post-83263-1241017613_thumb.jpg

Lenke til kommentar

O_o, okay da er jeg blank og trekker meg sakte ut av samtalen :p

Når jeg logger på wow-europe logger jeg inn på wow accounten min og ikke battle.net..

Trodde ikke battle.net saken med en account for alle blizz spill skulle bli tatt i bruk før om en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...