Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

 

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

 

Hvordan i alle dager har du klart det?

 

Gjør ALLE questene som er i sonen, pluss tar instancene. Det blir tilsammen 4 instancer. Hender at jeg tar en av de to ganger eller noe, men sjelden. Pluss at jeg ikke er "redd" for å drepe fler mobs enn jeg akkurat trenger til quests. Skal man gå mellom 2 steder f.eks, går det an å grinde seg frem dit. Og sånn som his man blir dazed av mounten, så drep mobben som daza, fremfor å bare løpe vekk.

Lenke til kommentar
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

 

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

 

Hvordan i alle dager har du klart det?

 

Jeg gjorde 40 quester i hellfire og en del instancer,og plutselig var jeg 64.

Enda det var rogue, som gjør det lett og snike forbi mobs i stedet for å drepe dem.

Lenke til kommentar

Vanskelig å forstå? Oh well. Får bruke bilder then, ettersom jeg er helt elendlig til å formulere meg.

 

Først prøvde jeg account management via wow-europe.

post-83263-1241017602_thumb.jpg

Dermed gikk jeg innpå denne battlenet konto, hvor det står jeg ikke har noen spill oppført.

post-83263-1241017608_thumb.jpg

Siden jeg ikke får til å legge til spillet med cd-keyn, må jeg merge istedet, noe som ennå ikke er mulig.

post-83263-1241017613_thumb.jpg

Lenke til kommentar

O_o, okay da er jeg blank og trekker meg sakte ut av samtalen :p

Når jeg logger på wow-europe logger jeg inn på wow accounten min og ikke battle.net..

 

Trodde ikke battle.net saken med en account for alle blizz spill skulle bli tatt i bruk før om en stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...