Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vår 10mans gruppe fikke noen tries på Yogg-saron i kveld. kom ikke til p3, men vi begynner å få tak på det så neste uke går han garantert ned. I 25man er vi ikke så langt enda, der tok vi ned thorim og hodir og prøvd noe på freya og mimiron. Men di skal ned neste uke så vi kan begynne på generalen og.

Lenke til kommentar

Tok yogg 25 idag, og yogg10 tok vi forgje reset :) må vel si at yogg og general..kaaanskje også ignis var vel de artigste fightsa der inne, nå har vi fremdeles ikke prøvd noen hardmodes da. Spent på Observer, men han får vi nok ikke prøvd før tidligst neste reset, og da kun 10man.

 

Kolagarn eller hva nå enn han "dps-henda-på-karen" heter må være en av de kjipeste, hodir var heller ikke det helt store.

 

edit: razorscale var også skremmende tørr

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
For og bli rakskest lvl 70.. Ville dere gjort alle questene i hver sone eller gått videre når dere er i lvl det er anbefalt til de forskjellige sonene..

 

Snakker selvføglig om outland

 

Gjør deg ferdig, siden questene ofte henger litt sammen, pluss at det er stress å forflytte seg hele tida. Fra58-68 nå trenger du egentlig bare 3 soner. Hellfire -> Zangarmarsh -> Nagrand.

Lenke til kommentar
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

 

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

Lenke til kommentar
Okey.. Har gjort ferdig hellfire og zangarmash nå.. Hvilken lvl burde man være før man starter i outland da?

 

Mener du Nagrand? Isåfall er det greit å være 65, men er du et stykke ut i 64 går det greit... Er du lavere, bør du kanskje stikke innmo Terrokkar først. Jeg har pleid å nesten være 66 da jeg er ferdig med zangarmarsh.

 

Hvordan i alle dager har du klart det?

Lenke til kommentar
Gjøre alle quests, være rested samt gå ofte i instanser? Presten min gikk fra 55 til 75 uten å gjøre en eneste quest (utenom instance-quests)

 

Ja, jeg bruker nå å komme til Outlands i 58-59, gjøre alle quests i Hellfire og Zangramarsh men er jo ikke mer en 64 kanskje når jeg er ferdig. Er rested også, men gjør lite instancer når jeg levler.

Lenke til kommentar
Gjøre alle quests, være rested samt gå ofte i instanser? Presten min gikk fra 55 til 75 uten å gjøre en eneste quest (utenom instance-quests)

Eller som meg som grinda nagaer og slike funky beist for rep og levla to levler på de og fortsatt hadde en drøss med ugjorte quester igjen :p

Kan være ensformig, men så lenge du har tilgang til å gjøre noe annet mens du grinder går det greit. Jeg så X-Files.

Lenke til kommentar
Skjedde med den andre druiden da?

Ja ja, han har da vel prowl og dash på den levelen?

Fikk meg til utenfor Stratholme og et suicidalt run til Winterspring med masse døding gjennom en tunnel full av furbolgs :p

Du har glemt noe. Den druiden er min, og han fikk låne den for å prøve spille litt. Jeg spilte jo på Nervana i den perioden uansett. Men nå vil jeg lvle henne, så han har laget seg egen acc. Hvorfor skulle hun slite med noble, egentlig? Hun er jo 60. Får være grenser til hvor klønete man skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...