Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja. Bare logg inn på account management på wow-europe.com så kan du sett når han kan spille osv. Du velger et nytt passord på parental control så han ikke bare kan skru det av. Er du seriøs? Det er da søren ikke ditt problem? Hadde det vært meg hadde jeg flådd deg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå hvis den ikke kaster deg ut, hvordan funker den da? Du får bare ikke logget på? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sikkert greit som en prank men jeg ville ha holdt meg langt unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Jeg hadde for faen meg krøsta noen som kødda med passordet mitt. Uansett om det "morsomt", hvorfor skal dere gjøre det? La fyren være interessert i WOW, det er jo ikke deres "problem". Så lenge man kødder med noe folk betaler 100kr mnd for, er det no mercy fra meg. Endret 28. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har brukt det på meg selv et par ganger, og jeg har ikke blitt kastet ut, bare stoppet fra å logge inn. Svært kjedelig, egentlig, men perfekt for å stoppe folk fra å logge på. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha. Såvidt jeg vet må du lage et eget passord første gang du setter opp parental control også, så selvom man vet accountpwd kan man ikke skifte parental stuff. Det er jo ganske logisk igrunn! Og authenticator ftw, gjør ikke noe om du blir keylogga eller om onde sjeler ser når du skriver inn pwd :> Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Knis, stårt punkt. You bet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Høres ut som en genial prank, sålenge vedkommende som setter det opp faktisk fjerner det igjen når man oppdager og kjører en liten nerdrage så ser jeg humoren i det, vedder store penger på at guildies som f.eks. Lycan gjør det her på meg nå men Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hysj! Hørte 3k gold. :> Endret 28. april 2009 av Lycantrophe Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er det best å save alle Champion's Writ og bruke de til den reppen du har minst av eller er det best og bruke de i hyttogpine ? any1 ? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er det best å save alle Champion's Writ og bruke de til den reppen du har minst av eller er det best og bruke de i hyttogpine ? any1 ? Skulle tro at det lureste er å bruke de på den factionen man trenger rep med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fantastisk å legge en av Noblegarden questene i Silitus så en nesten må være lvl 50-60 for å få plantet den siste blomstern i ørkenen. Fantastisk waist of time. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Portal Dalaran -> Ta portalen ifra Kirin Tor-huset til Tanaris. Få noen til å vokte deg igjennom Un'Goro og Tanaris? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Klage over ubetydelige ting? Joda! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fantastisk å legge en av Noblegarden questene i Silitus så en nesten må være lvl 50-60 for å få plantet den siste blomstern i ørkenen. Fantastisk waist of time. Du er druid. Stop whining. Jeg var i Sili så fort jeg fikk travelform Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen her som har tatt Mimiron 25 man enda? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen her som har tatt Mimiron 25 man enda?Ja. Men faen altså 2 forbanna wipe kvelder på Yogg'Saron. Er så jævlig unødvendig at folk skal noobe så satans. Nå må vi faen med ta alle bossene om igjen... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen her som har tatt Mimiron 25 man enda?Ja. Men faen altså 2 forbanna wipe kvelder på Yogg'Saron. Er så jævlig unødvendig at folk skal noobe så satans. Nå må vi faen med ta alle bossene om igjen... Går raskt det da Må tenke på at det er mye som skal sitte på yogg-saron, mye skjer samtidig :> Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fantastisk å legge en av Noblegarden questene i Silitus så en nesten må være lvl 50-60 for å få plantet den siste blomstern i ørkenen. Fantastisk waist of time. Du er druid. Stop whining. Jeg var i Sili så fort jeg fikk travelform Han er lvl 26, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå