Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Går det an å plukke egg hos motsatt faction?

 

For det er totalt overcampet i alle alliance byene, og jeg har mer lag enn gjennomsnittet.

Ikke utenkelig, man kan ihvertfall bruke den der greien som gjør at man løper raskere i hordestedene. Jeg sniker meg rundt og stalker etter 18+ females å sette kaninører på der nå, så kan teste etterpå om jeg ser et egg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linky

 

Står i en liten tankekvekker her mellom de 2 gloves.

 

Jeg har selv Fireproven Gauntlets. Tenkte å ta i et tak på T7 gloves men er de virkelig noe bedre enn de jeg har?

 

Forutsetning her er da at jeg har over 400 Blacksmithing so jeg kan socket gloves så har da slik sett 1 mer socket på T7 gloves, men er det verd det?

Lenke til kommentar
Går det an å plukke egg hos motsatt faction?

 

For det er totalt overcampet i alle alliance byene, og jeg har mer lag enn gjennomsnittet.

Ikke utenkelig, man kan ihvertfall bruke den der greien som gjør at man løper raskere i hordestedene. Jeg sniker meg rundt og stalker etter 18+ females å sette kaninører på der nå, så kan teste etterpå om jeg ser et egg.

Var og stalket i Bloodhoof village etter Tauren Females (jeg fant en, men bare lvl 11...synd :( ) og fant ut at JA man kan plukke egg i horde områdene :)

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer det derre parental controll greiene? vi har en kar i klassen som er litt hekta. kan vi sette på sånn at vi sperrer wow mellom 7 og 16 feks? kan pw hans osv..

 

For det første, så burde du gi en god faen i hvor mye han spiller, men jeg tror man må ha secret answer på secret question.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...