Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satt og spillte nå nettopp. en liten ting jeg lurer på.

Når han skal ta opp items fra døde folk. Noen ganger så kommer det ingenting opp

den bare stopper opp og later som om det ikke er noe item.

Hva er dette?

Åja, det er bare jeg som har ''rettigheter'' til å ta items fra kroppen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Noen som veit om 1.7 vil komme nå til Onsdag?

man får mere tid på testrealm så tror ikke det

Ser ut til at det stemmer ja, får satse på at ZG kommer neste uke. Maint idag var fra 05:00 til 11:00, istedet for 03:00 til 11:00 som er tilfelle når det kommer ut en ny patch.

Lenke til kommentar

Jaja, da gjorde jeg mitt første MC-run i går og det var egentlig svært vellykket. Eneste gangen jeg har hatt tid til å spille så lenge, siden jeg satt inne med feber og hodepine :p.

Første gangen guilden prøvde seg på sulfuron og golemagg og det gikk helt fint. Litt stress før bossene fordi vi bare hadde 1 lock, men det ordnet seg. Wipet på sulfuron pga. en feilvurdering, men tok han lett på andre forsøk. Wipet også på golemagg når han var på 5% pga litt usikkerhet i healing rekkefølge, men gikk også her mye bedre andre gangen.

Alt i alt må jeg si at MC var en del gøyere enn jeg hadde trodd og det blir sikkert ikke siste gangen.

Lenke til kommentar

et par spm når det gjelder druids..

er en 60 druid (alliance siden), men føler jeg ikke strekker til i pvp i det hele tatt (er caster)

er det våpen og armor sets som er spesielt godt egnet for en druid i PvP?

og bør jeg satse på +crit armor, siden vi ikke gjør mye skade uten ?

edit: la til mer info

Endret av str00tz
Lenke til kommentar
I Battlegrounds kan man høyreklikke på lik og fjerne 'insignia'?

Jeg har desverre ikke fått med meg hva som er poenget med dette, kan noen forklare?

Du looter også (på hordesiden) stormpike blood, nightelf heads, armor scraps osv, som du leverer inn for reputation, for å oppgradere npc'er, for å summone lokholar osv.

Lenke til kommentar
Er lvl 50 priest nå og har gjort et par princess runs i Maraudon og vært i Sunken Temple en gang (selv etter 8 ganger i Zul'Farrak og bare fått dritt tror jeg jeg må tilbake for å få Jumanza Grips). Er disse 3 de eneste instancene før lvl 60? Eller er det noen andre jeg kan gjøre mellom 50 og 60?

Black rock depths går også an å gjør etter lvl 54 ellerno....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...