eXa Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Wow Bash er hysterisk morsomt. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Går det ikke an å kjøpe pvpvåpen som ikke krever arenateam rating lenger? Har de fjerna både savage gladiator og hateful? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Faen da, nå er talentsene mine fucked upp igjen.. Da jeg var i lv 20 +/- ville ikke improved health funnel være der, så den ble borte, uten at jeg fikk tilbake mitt talent point. Jeg reskepc til 1g, speca på nytt, patch kom, nye talents (var det ikke?), og nå skjer det samme med Nightfall. lololol Ticket til GM Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hvilken 310% mount er "enklest" å grinde seg til? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det må vel være den du får når du har gjort alle achievementsa på World events men den tar jo fryktelig lang tid, ellers kommer jo arena mounten, men da må du jo være flink der. Ellers har du ulduar achievements. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Går det an å plukke egg hos motsatt faction? For det er totalt overcampet i alle alliance byene, og jeg har mer lag enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Kan dere hjelpe meg å sammenligne litt her? Jeg er snart level 80 med min DK alt og har følgende valg av våpen; Claymore of the Prophet eller Runeblade of Demonstrable Power Claymoren er jo 0.2 kjappere enn Runeblade og mht normalisering så lurer jeg på hvem av disse som gjør mest skade. Noen som kan hjelpe meg å huske formellen for å regne ut skade etc? Endret 27. april 2009 av gamer73 Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Epic sverdet har høyere dps OG base-damage så gå for det. blir bedre uansett. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Kan noen med mer tilgang enn meg være snill å sjekke hvor mye hit rating jeg må ha i lvl 80 som DualWield shaman? =) Har akkurat 300hit rating nå Hvor mye mer trenger jeg ? Endret 27. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Epic sverdet har høyere dps OG base-damage så gå for det. blir bedre uansett. Ok! Takk for tips Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Med dual specs har man 2 set med glyphs også da? Lenke til kommentar
Naive Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Og Gud bedre, så herlig irriterende det var å plutselig komme på det når jeg akkurat hadde kommet igang i Ulduar. Presterte i tillegg å specce fire sammen med arcane gylphsene mine. Er så godt å komme litt stresset til kveldens raid, og plutselig skjønne at man har dumma seg litt ut Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Om noen trenger et 5-slots ventrilo-rom, så hyl ut! Har noen 5-slots VTrom jeg kan gi ut til noen som kommer til å bruke dem. (Unødig å si, men kan nevnes allikevell ; du får bare et rom ;p) PM! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Der har man endelig the Noble. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Kan noen med mer tilgang enn meg være snill å sjekke hvor mye hit rating jeg må ha i lvl 80 som DualWield shaman? =)Har akkurat 300hit rating nå Hvor mye mer trenger jeg ? http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_...ent/#Hit_Rating Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 er man nødt til å beholde filene som ligger i mappene "patches" og "updates" i wow mappa? prøver å frigjøre plass og filene i disse mappene er ganske store.. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sletter dem fortløpende jeg, skulle jeg trenge en reinstall så har jeg vanligvis så god tid / evt så grei internetlinje at jeg bare laster dem ned om igjen. (Og 9/10 ganger så er jo hd'en formatert anymoo, så man får ikke tilgang til patch filene...) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Evt. la WoW ligge i en annen partisjon slik det ikke blir slettet. Har samme WoW-installasjon som når jeg installerte Open Beta for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 er det best å save alle Champion's Writ og bruke de til den reppen du har minst av eller er det best og bruke de i hyttogpine ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå