Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Der ble jeg lei av å spille på RP-PvP serveren The Venture Co fordi det er ingen å spille arena med. Så nå har jeg migrert til Stormscale og jeg har FPS drops 24/7 i Durotar nå med den her reserve PCen... så skal bli godt å få den nye PCen når den kommer en gang :x

Lenke til kommentar
har ikke spilt på over 1 år nå, og lurer på om de har fiksa en måte å få enchanta gear med mine mats uten å måtte gi dem til enchanter først?

 

 

Nope :p

Men hvis du sjekker gear, armory og guild til den aktuelle enchanteren og alt virker lovende vil jeg tørre å påstå at du er ganske sikker, ihvertfall på serveren der jeg spiller. (Mazrigos)

Lenke til kommentar
har ikke spilt på over 1 år nå, og lurer på om de har fiksa en måte å få enchanta gear med mine mats uten å måtte gi dem til enchanter først?

 

 

Nope :p

Men hvis du sjekker gear, armory og guild til den aktuelle enchanteren og alt virker lovende vil jeg tørre å påstå at du er ganske sikker, ihvertfall på serveren der jeg spiller. (Mazrigos)

 

 

Jo det kan du. Du trenger vellums fra inscription som gjør at du kan lage enchants med dine mats selv. Sjekk ah for armor vellum og weapon vellum. Skal du ha til level 80 gear må du ha vellum 3.

Lenke til kommentar

Du må fortsatt ha enchanting om du skal enchante selv på scrollsa du prater om btw :)

 

Edit: Gitt opp de bøkene nå, mangler kun et par stykker men venter til de blir "gratis" før jeg handler de, dritlei. Var sikker på jeg var ferdig da jeg passerte 50, nå er det på tide å tjene inn gullet som er brukt :)

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Haha :p Er ferdig med Chocoholic og Noble Garden, så da trenger jeg ikke flere egg :p Har i tillegg fått alt jeg trenger av "rare" drops fra egga også, samt 2 rabbit pets.. Så bare koser meg og planter blomster nå :]

Jeg fikk heldigvis pet'n helt i begynnelsen.

Ja, samme her, fikk den etter sånn 15 egg ca :p så fikk jeg en til ved 60 egg. Vanskeligste å få var Tuxedo Pants.. -.- Men de kom til slutt de også, etter sånn 90 egg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Går det an å spille et fullskjerm spill som f.eks WoW på ene skjermen, og ha windows på den andre, når de er tilkoplet samme skjermkort?

Ja, bare velg "windowed" under videoinnstillingene i spillet.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...