Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ett lite spm:

Av og til når jeg spiller, så skiftes actionbar nr1(som jeg bruker til mainattacks) ut med en annen actionbar. Bruker Dominos. Og jeg mener at jeg har klart å låse actionbars, men bruker en shift+1(etc) til attacks. Men klarer ikke å finne ut hvilken knappkombinasjon som får det til å endre seg, så jeg klarer ikke å skifte det tilbake uten å logge ut av wow, og så inn igjen. Meget kjipt under bossfights... Noen som har noen forslag???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Skjermkortet på PCen min ble ødelagt så nå bruker jeg en eldre PC. Er ikke akkurat deilig med 1-3 FPS i Ulduar 25 med alle settings på low :/

 

Heldigvis får jeg en ny pc snart, men huff 10'000,- ut av vinduet xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Om bare skjermkortet ditt ble ødelagt er det idiotisk å kjøpe helt ny PC.

 

Den PCen jeg hadde begynte å bli treg, ikke så rart siden jeg kjøpte den til konfirmasjonen min for 4-5 år siden og da var den allerede brukt i noen år. Så når skjermkortet gikk så kunne jeg likesågodt bare kjøpe noe helt nytt som jeg kan ha en stund :)

Lenke til kommentar

Gud jeg savner min tid i TBC. Jeg og kompisene mine satt på skype og prata skit og spilte WoW omtrent fra vi kom innom inngangsdøra til vi la oss om natta hver eneste dag, og nesten hver helg hadde vi LAN og drev med alt mulig rart, fra stolleken i Karazhan til mere seriøse ting. Tre kvelder i uka var det raiding med guilden, da var det vi fire norske og 21 gale svensker, *minner* :roll:

Savner guilden også, utrolig grei gjeng og ganske casual med tanke på raiding, selv om vi lå ganske bra til i Black Temple osv i forhold til andre guilds på serveren.

 

Nå er WoW og LAN bytta ut med jenter og festing, ikke at det er ille altså :tease: men må innrømme at jeg savner den tida, nå blir det bare 2-3 heroics i uken og har totalt mistet WoW-feelingen.

 

Husker også før vi fikk greie på Skype, VT osv, da ringte vi til hverandre med hustelefon og hadde ofte samtaler på opptil 30-40 min, men det ble det fort slutt på når foreldrene våre fikk regninga :p

Lenke til kommentar
Gud jeg savner min tid i TBC. Jeg og kompisene mine satt på skype og prata skit og spilte WoW omtrent fra vi kom innom inngangsdøra til vi la oss om natta hver eneste dag, og nesten hver helg hadde vi LAN og drev med alt mulig rart, fra stolleken i Karazhan til mere seriøse ting. Tre kvelder i uka var det raiding med guilden, da var det vi fire norske og 21 gale svensker, *minner* :roll:

Savner guilden også, utrolig grei gjeng og ganske casual med tanke på raiding, selv om vi lå ganske bra til i Black Temple osv i forhold til andre guilds på serveren.

 

Nå er WoW og LAN bytta ut med jenter og festing, ikke at det er ille altså :tease: men må innrømme at jeg savner den tida, nå blir det bare 2-3 heroics i uken og har totalt mistet WoW-feelingen.

 

Husker også før vi fikk greie på Skype, VT osv, da ringte vi til hverandre med hustelefon og hadde ofte samtaler på opptil 30-40 min, men det ble det fort slutt på når foreldrene våre fikk regninga :p

Høres kos ut, med tanke på gaming. Men jenter og øl er bedre vil jeg tørre å påstå.

Men wow er ganske greit "break" fra omverden for å si det sånn!

Lenke til kommentar
ett lite spm:

Av og til når jeg spiller, så skiftes actionbar nr1(som jeg bruker til mainattacks) ut med en annen actionbar. Bruker Dominos. Og jeg mener at jeg har klart å låse actionbars, men bruker en shift+1(etc) til attacks. Men klarer ikke å finne ut hvilken knappkombinasjon som får det til å endre seg, så jeg klarer ikke å skifte det tilbake uten å logge ut av wow, og så inn igjen. Meget kjipt under bossfights... Noen som har noen forslag???

 

Er ikke det shift + 1,2,3,4 osv...?

Lenke til kommentar
ett lite spm:

Av og til når jeg spiller, så skiftes actionbar nr1(som jeg bruker til mainattacks) ut med en annen actionbar. Bruker Dominos. Og jeg mener at jeg har klart å låse actionbars, men bruker en shift+1(etc) til attacks. Men klarer ikke å finne ut hvilken knappkombinasjon som får det til å endre seg, så jeg klarer ikke å skifte det tilbake uten å logge ut av wow, og så inn igjen. Meget kjipt under bossfights... Noen som har noen forslag???

 

Er ikke det shift + 1,2,3,4 osv...?

 

Du kan også skifte bars ved å holde shift og scrolle med mushjulet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
10k cpu

Det jeg mente er at han sa 10k ut av vinduet for en ny pc, jeg mener det er billig og at burde være glad.

 

Joda burde være glad at jeg får en god PC til 10k. Sammenlagt blir det 15k på 2 PCer over 5 år, og det er enda bare 66% av pengen jeg fikk til konfirmasjonen som har stått å kost seg med renter. Så 8gb Ram, 3,16Ghz/1333Mhz processor osv. burde jeg være fornøyd med :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...