Slimda Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Guildwatch This is probably the most epic drama that we've ever posted... in a foreign language. Here, in French, is the story of Stratics, a guild on EU Kael'thas. They apparently sent one of their players to join Wrath, another guild on the server, with the cold intent of sabotaging their attempt at The Immortal (among other things -- my French is very rusty, but it looks like they wanted him to ninja some epics and create some furor in the raid as well). And apparently it worked -- he made it to KT with Wrath, aggroed all of the mobs around them, and /gquit to laugh at them. Pretty crazy, but man, that is some mean, premeditated drama. If you have some French knowledge and want to translate any other salient parts (including why they did it in the first place), feel free. Update: another tipster sent a translation of the "achievements" they had him do while in the enemy's guild, and it's bad: go AFK 10 mins while saying the dog vomited, layout a picnic table and a train in the middle of the raid, mess up Sarth aggro, and share the vent server with the trade chat. Ouch. Ouch indeed! Moro lesning Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noooes, var sikker på at det kun var 50 av de nye glyphsa, men har ennå ikke lært lifetap. Noen som vet hvor mange som ble adda i 3.1 fra de bøkene? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Noen andre som la merke til at wall of terror var buffa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Får man XP av BGer nå? Så twinks fungerer ikke lenger? En jeg snakker med sier nemlig det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Får man XP av BGer nå? Så twinks fungerer ikke lenger? En jeg snakker med sier nemlig det. Det har ikke jeg lagt merke til, vertfall. O_O Og det er ca det eneste jeg har gjort den siste tiden. Drømmer faen meg om PvP også. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Var jo snakk om en alternativ måte å levle på (via PVP) for en stund tilbake, men jeg kan ikke huske å ha hørt noe mer om det :-o Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 *Please ikke la det være sant* Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Så vidt jeg vet får ikke man XP i BGs, men twinks er jo forsåvidt "ødelagt" i den forstand at de har nerfet en del enchants. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 blue post Er visst et "matchmaking system" som matcher spillere baser på gear, slik at twinks har stor sjanse for å møte på andre twinks. Noen som vet om dette bare baseres på equip eller også inventory? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Takktakk, går jeg i gang med en twink snart tenker jeg. Noen som har en anelse hva som er bra i lvl 39? EDIT; Tar noen minutter på google, kanskje Endret 24. april 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 blue post Er visst et "matchmaking system" som matcher spillere baser på gear, slik at twinks har stor sjanse for å møte på andre twinks. Noen som vet om dette bare baseres på equip eller også inventory? Står da ingenting om det i posten du lenker til? Har aldri hørt noe om at dette systemet de pratet om ble implantert, heller. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg sikter ikke til noen spesielle her nå, men en del som spiller wow kunne trengt å lære seg forskjellen på prosent og prosentpoeng, samt teorien bak kombinatorikk, sannsynlighet osv. Vel, om noen andre har slik matte, les og grin. Det blir bedre og bedre uti der. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Står da ingenting om det i posten du lenker til? Har aldri hørt noe om at dette systemet de pratet om ble implantert, heller. Det første var svar på om man fikk XP fra BG, det andre var noe jeg fant på wowwiki. Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Man får ikke XP av av BG. Så dere vet det... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Akk, fuck gankers . Hvert eneste sted i STV det er mulig å oppdrive quests, er det minst 2-3 allies 50+.. Endret 24. april 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 taktisk riktig. hindre motstanderen å vokse opp nye soldater Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Merkelig problem her. Klarte å skifte til engelsk tastatur mens eg var i WoW'en...men det virker norsk når eg er ute i windows..har jo norske taster her. Korleis i alle dager skifte tilbake? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) shift+alt tror jeg Endret 24. april 2009 av tmg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå