Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Dette er fundamental matematikk folkens. Skjerpings.

Hva med å pelle deg inn i WoW og faktisk sjekke hastigheten? Jeg drar ikke tall ut av løse luften. Dette er tall jeg har kommet frem til helt siden Burning Crusade.

 

*edit*

 

Post hos Thottbot-diskusjon

 

Wowwiki

Hva med å pelle deg tilbake til skolebenken sammen med de andre som bruker prosent som en hastighetsbenevning?

 

Om dine addons bruker prosent som benevning betyr ikke det at det faktisk er det. Du kan godt kalle det prosent, men da er det ikke lenger prosent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bli gal og litt deppa*

 

Jeg hadde 5 dc i VoA og da jeg stakk Naxx fikk jeg dc hver gang jeg prøvde å logge på charen

Til slutt forsvant hele nettet og nettverskortet

Stikker jeg rundt og ser om andre sliter, de fleste er ikke hjemme engang, de er på fylla eller har dratt hjem.

De som er hjemme prøver å game WoW eller UT, men sliter med intenst høy ms

Og når jeg ikke får spilt, så får jeg ikke DKP, gear og slikt og så blir jeg kanskje kicka fra guildet.

 

Gah!

Lenke til kommentar

Ok påtide å få en slutt på dette, 100% er som sagt ikke noe utgangspunkt så jeg lastet ned en addon som ga meg sprintfarten i yards/second. Det er ikke de mest nøyaktige tallene men om noen har noe bedre får de lov å komme med dem, det er i alle fall et bedre utgangspunkt enn 100% ettersom det ikke forteller en døyt.

 

Walkingspeed: 2,5 Y/s

Runningspeed: 7 Y/s

 

Så bruker man da prosentregning for å finne ut resten ettersom mountene øker farten med en gitt prosent.

Lenke til kommentar
epicmount løper da med andre ord 14Y/s og epic flying 53,2Y/s. Som igjen blir 380% av running speed =)

 

Tror du muligens er ute av det her igjen.

 

Hvordan får du 53,2Y/s til å bli 380% av 7Y/s? Hvis jeg ikke tar helt feil så blir vel dette 26,6Y/s. (Grov hoderegning)

 

Det du har gjort er å anta at Epic Flying er 380% av Epic Ground Mount-fart, noe som ikke stemmer.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Ja lycan forklarte det bare med desimaltall isteden for prosent, tallene var forsåvidt de samme =) Sånn de har regna det i praksis er at vanlig løping er 100% speeden din (det raskeste du kan bevege deg) epic mount blir derfor 200% av dette (som betyr det dobbelte) og epic flyer blir 380% som er ca 3 ganger så fort som epic mount. Er enkel grei matte, men ser veldig mange her roter med prosentene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...