Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Pokker, nå fikk jeg nesten et stikk av savn til tbc selv :p Eller, det er vel bare Zangarmarsh og Nagrand som er verdt å savne. Men akkurat de stedene er herlige. Favorittstedet mitt i wotlk må være Thunderfall, selv om det bare er en subzone. Elsker å fly dit, og bare kikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, 380%. Den øker farten med 280%. 100% vanlig fart + 280% fart = 380% fart.

Noen som må tilbake til barneskolen?

Men din logikk, så har du 380% flightspeed in flightform. Men hva har du 380% mer enn? I og med at du har regnet med vanlig fart inni der, så vil du i bunn og grunn stå bom stille. Fordi du flyr 380% fortere enn 0.

Grats!

Lenke til kommentar

Stå stille = 0% hastighet.

Løpe = 100% hastighet.

Vanlig landmount = 60%? Nei, 160% hastighet.

Epic landmount = 100%? Nei, 200% hastighet.

vanlig flyvemount = 60%? Nei, 160% hastighet.

Epic flyvemount = 280%? Nei, 380% hastighet.

*edit*

det er ikke #% mer enn, det er #% hastighet. Kunne godt bytta ut % med en eller annen form for km/t.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Kuldesjokk har helt rett. Husk at Epic flying flyr ikke i 280%, den modifiserer bevegelseesfarten med 280%.

Ergo 100% normal speed + 280 increased movement speed = 380% movementspeed.

Med paladinens crusader aura blir det følgende regnestykke:

380 x 1,20 = 456%

Lenke til kommentar

Ja, er for langt mellom FP i zangar og veldig mye løping frem og tilbake over halve mappet i questene.

Er jo uansett bare å starte en ny DK for dere som savner TBC så mye, når dere er ferdig med startquestene er dere 58 og kan gå rett til Hellfire.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Forresten, kan noen gjøre meg en tjeneste?

Sjekke hvor mye hit rating jeg må ha med dual wield på shaman?

Får ikke sjekket det selv atm da nettverket på jobben styres av fylket. (Jobber som IT-ansvarlig på en skole og har ikke tatt meg bryet å sette opp min egen proxy enda :p )

Dual wield med white damage er 740 hit rating i.f. Shcjellin ^^

Lenke til kommentar
Kuldesjokk har helt rett. Husk at Epic flying flyr ikke i 280%, den modifiserer bevegelseesfarten med 280%.

Ergo 100% normal speed + 280 increased movement speed = 380% movementspeed.

Med paladinens crusader aura blir det følgende regnestykke:

380 x 1,20 = 456%

Vanlig run speed kan vi si en 100%, så den er en hel. Altså 1. Om du da setter deg på en mount vil du få en fart som er 280% fortere enn 1. Altså 1 * 2.8. Med andre ord fly du nesten tre ganger så fort med epic flying mount.

Mens vanlig flying mount er 60% raskere, altså 1.6 * vanlig run speed.

Må husk at spellen du får på deg mounted sier "Increase flight speed by %***"

Lenke til kommentar
man beveger seg i utgangspunktet med 100%

flight form er 280% oppå dette, 380%

Randomquote for å komme on topic. Epic Flyer-mounten gir vel 280% movementspeed increase. Ikke "aditional 280% movementspeed increase".

A mount with +60% movement speed decreases the time of your travel by 37.5%. ( example: Pinto Bridle )

A mount with +100% movement speed decreases the time of your travel by 50%. ( example: Swift Warstrider )

A mount with +280% movement speed decreases the time of your travel by ~74%. ( example: Swift Green Gryphon )

A mount with +310% movement speed decreases the time of your travel by ~76%. ( example: Ashes of Al'ar )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...