Orcuz Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 jepp det gjør du og rating =) Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Shit...Hvor kjøper man honor for Arena Points? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vårt Yogg-kill er på forsiden til world of raids. http://www.worldofraids.com/news/572-yogg-...irst-kills.html Ikke verst. 100g på at han som prater er svensk. =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Haha, fint med warning ihverftall, det var mye * og *der, ja. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Vårt Yogg-kill er på forsiden til world of raids. http://www.worldofraids.com/news/572-yogg-...irst-kills.html Ikke verst. 100g på at han som prater er svensk. =) Satt akkurat og tenkte på det selv. 100% garanti for at han er svensk. (Ikke at det er noe negativt akkurat, mye mer forståelig enn de fleste øst-europeere som snakker engelsk.) Endret 21. april 2009 av PSV Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Likte filmen, oversiktlig og fin. Begynner å få litt inscription stuff fra nye patchen nå, skremmende dyrt er det men, fått 3 stk fra guildraids uten å betale for dem, koskos. 1.[inscription: Glyph of Survival Instincts] 2.[inscription: Glyph of Shadow Dance] 3.[inscription: Glyph of Chaos Bolt] 4.[inscription: Glyph of Savage Roar] 5.[inscription: Glyph of Metamorphosis] 6.[inscription: Glyph of Raptor Strike] 7.[inscription: Glyph of Arcane Barrage] 8.[inscription: Glyph of Vigilance] 9.[inscription: Glyph of Shadowflame] 10.[inscription: Glyph of Beacon of Light] 11.[inscription: Glyph of Barkskin] 12.[inscription: Glyph of Holy Shock] 13.[inscription: Glyph of Guardian Spirit] 14.[inscription: Glyph of Ice Barrier] 15.[inscription: Glyph of Berserk] 16.[inscription: Glyph of Divine Plea] 17.[inscription: Glyph of Bladestorm] 18.[inscription: Glyph of Fan of Knives] 19.[inscription: Glyph of Mind Sear] 20.[inscription: Glyph of Dancing Rune Weapon] Lenke til kommentar
Naive Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har alchemy som profession nå, og low-lvl insc som 2.proff. Hva lønner seg, å lvl det helt opp, eller å gå over til alchemy? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hm. Blue post har nå confirmed at algalon kan kun fightes 1 time i UKA. Dette var en ny vri for å unngå folk å drepe en boss kjapt på. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hm. Blue post har nå confirmed at algalon kan kun fightes 1 time i UKA. Dette var en ny vri for å unngå folk å drepe en boss kjapt på. Ny? Ble ikke det samme gjort på vael en liten stund? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jo, men det var 12timer despawn, ikke 1uke Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Noen flere her som har hatt følgende problem. Jeg har dual spec og oppdaget i går da jeg skulle en tur i VOA at jeg manglet abilities på bar'en. Sjekket speccen og de fleste talentpoengene var resatt i begge speccene. Så jeg måtte legge inn poengene på nytt. Var etterpå i UP HC og da fikk jaggu healeren samme problemet som jeg hadde. Han hadde og dual spec. Dette er vel en bug, men mulig den kun rammmer de som har dual spec. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Noen flere her som har hatt følgende problem. Jeg har dual spec og oppdaget i går da jeg skulle en tur i VOA at jeg manglet abilities på bar'en. Sjekket speccen og de fleste talentpoengene var resatt i begge speccene. Så jeg måtte legge inn poengene på nytt. Var etterpå i UP HC og da fikk jaggu healeren samme problemet som jeg hadde. Han hadde og dual spec. Dette er vel en bug, men mulig den kun rammmer de som har dual spec. Det har ikke rammet meg. Jeg er enhancment i PvE og elemental i PvP og ingenting har forsvunnet for meg da jeg har vært ute i felten =/ Forresten, kan noen gjøre meg en tjeneste? Sjekke hvor mye hit rating jeg må ha med dual wield på shaman? Får ikke sjekket det selv atm da nettverket på jobben styres av fylket. (Jobber som IT-ansvarlig på en skole og har ikke tatt meg bryet å sette opp min egen proxy enda ) Endret 22. april 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Denne buggen blir fikset nå idag. Derfor alle talentpoenge blir resat også. Se mmo-champion.com =) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jo, men det var 12timer despawn, ikke 1uke Det som var poenget ja. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Har akkurat kommet til Nagrand på Roguen, og gud som jeg savner tbc Kan forsåvidt skjønne det med Nagrand, men resten av outland er jo bedritent. Har lvla 4 alter og alle har stoppa i hellfire pga det er så SINNSYKT kjedelig område. Områdene etter er heller ikke så forbanna spennende. Azeroth <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hele Outlands er fullstendig pill råtten bedritent. Hater å levele chars gjennom det møkkastedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nja, sier meg ca enig, men Zangarmarsh er fortsatt i hjertet mitt over en av de beste sonene jeg har vært i. Så jeg skipper vanligvis Hellfire og drar rett dit i stedet, koser meg glugg i hjel i syre-myra, men når jeg er ferdig der, orker jeg ikke mer, så jeg har alt for mange folk stående på lvl 63-66 i Zangar som ikke får noe mer kjærleik fordi jeg avskyr resten av Outlands Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Kan være så mye syre det bare vil. Liker ingen av plassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå