haffi Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Få noen som er samme level so deg i dalaran til å bli med i gruppe så sett de som leder, får de til å que for bg. yeah, men kan ikke Mage lage portal kom jeg på? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Få noen som er samme level so deg i dalaran til å bli med i gruppe så sett de som leder, får de til å que for bg. de har forandret på det sånn at du kommer tilbake der du joine når du tar /afk ikke der ledern joina fra. Kanskje de var lei folk brukte den aktivt for å komme seg til dala Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Gjorde daily HC i går som var Occulus og glemte selvfølgelig å loote chesten så jeg fikk ikke fullført questen. Samme holdt jeg på å glemme i COT en gang. Er litt irritert nå. men fikk ihvertfall epic plate dps gloves. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Samme her. Bortsett fra at her var det Gundrak.. Glemte å loote den saken fra en eller annen boss jeg ikke husker navnet på.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Ew, drømte om BG i natt. At vi gjorde det IRL. Hookey, på tide å finne på noe annet. Endret 21. april 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ew, drømte om BG i natt. At vi gjorde det IRL. Hookey, på tide å finne på noe annet. Irl BG ? Hørtes morsomt ut Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Jaa, men vi måtte løpe gjennom masse ekle kratt og slikt. Mount hadde vi heller ikke, nei. e_e Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Faen. Det var kjipere. Wohayy! Tjente 5.6k g i går ved å farme AH for brukebare gjenstander og legge det ut dyrere Da ble det 280% flying på meg gitt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pleier å drømme om dataspill hvis jeg har gama før jeg legger meg. Kjipeste er å drømme guitar hero hele tiden, og våkne en gang i timen og tenker "Faen, slutt!" Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ew, drømte om BG i natt. At vi gjorde det IRL. Hookey, på tide å finne på noe annet. Irl BG ? Hørtes morsomt ut Prøvd Paintball / lazerworld etc? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ew, drømte om BG i natt. At vi gjorde det IRL. Hookey, på tide å finne på noe annet. Irl BG ? Hørtes morsomt ut Prøvd Paintball / lazerworld etc? Tenk deg WSG, AB, AV, Eots, Strand og WG irl. Den type. "Gammeldags" med andre ord Lenke til kommentar
Walnuts_ Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Tenk deg WSG, AB, AV, Eots, Strand og WG irl. Den type. "Gammeldags" med andre ord Haha Egentlig litt fett Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Har akkurat kommet til Nagrand på Roguen, og gud som jeg savner tbc Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vårt Yogg-kill er på forsiden til world of raids. http://www.worldofraids.com/news/572-yogg-...irst-kills.html Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Pre-emptive warning: this video does have some adult language in it. Skal se senere! Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Mister man alle arena pointsa man har i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå