Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den wipa vi alt for mye på så gikk over til robot(kjerringa).

Det er ingen kvinnelig robot i Ulduar: Står "himself" i advarslene.

Stemmer, men den hørres jo ut som ei super-emo kjerring. Heldigvis har vi Ctrl+s!

Endret av crypt0r
Lenke til kommentar
Den wipa vi alt for mye på så gikk over til robot(kjerringa).

Det er ingen kvinnelig robot i Ulduar: Står "himself" i advarslene.

Stemmer, men den hørres jo ut som ei super-emo kjerring. Heldigvis har vi Ctrl+s!

Det er fordi han har en personlighet og menalitet som et lite barn.

Lenke til kommentar

Noen som har lagt merke til at addons og slikt bruker mer minne nå, enn hva de gjorde før patchen? Har brukt mer eller mindre samme UI i lengre tid, men når jeg logget inn etter patchen, sliter jeg virkelig med å kjøre WoW med den UI'en fordi jeg får lagg / latency, alt går tregt osv. Når jeg slår av addons, glir det fint.

Jeg spiller langt ifra på den beste pc'en man får kjøpt for gaming, har hatt den noen år,men det skal da ikke bli sånn plutselig.

Lenke til kommentar
Hva gjør folket for å holde spillingen på et relativt "ok"-nivå? Jeg spilte for noen år siden og måtte slutte da det tok fullstendig overhånd og drepte all min kreativitet. Noen tips?

Holder det ikke på noe nivå.

Spiller så mye at jeg blir lei og bare logger på for å gjøre dailies, rep farm og raids fordi jeg føler jeg må og bruker resten av tida på film og Morrowind.

Lenke til kommentar
Har ikke merket det, kjører samme UI nå som før patchen (bare med oppdaterte addons) og synes det går mye glattere nå enn før patchen. Eneste problemet er Dalaran på lørdags ettermiddag men det er normalt egentlig.

Jeg har store problemer med ytelse. Noe jeg ikke burde ha i WoW. Vet også en del andre som har problemer. Du må være en av de lucky few som har fått økt ytelse.

Har tvingt meg selv til å ta av AA, det gjør meg i grunn ganske trist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...