Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva gjør folket for å holde spillingen på et relativt "ok"-nivå? Jeg spilte for noen år siden og måtte slutte da det tok fullstendig overhånd og drepte all min kreativitet. Noen tips?

1)Har faste dager satt av til spilling

2)Prioriterer det viktigste først (f.eks gjøre ferdig lekser først osv)

3) Spiller med venner og fokuserer mest på meg selv, mine og at vi har det gøy.

Lenke til kommentar

Da jeg spillte WoW kom den musikken som kommer når du startet opp inni spillet imens jeg spillte iblant, og så avsluttet jeg WoW. Og nå er den musikken stuck så den vil bare ikke slutte, har prøvd å terminate WoW prosess, men fortsetter likevel..

Vil ikke avslutte PC, holder på med noe viktig.

hva skal jeg gjøre?

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Da jeg spillte WoW kom den musikken som kommer når du startet opp inni spillet imens jeg spillte iblant, og så avsluttet jeg WoW. Og nå er den musikken stuck så den vil bare ikke slutte, har prøvd å terminate WoW prosess, men fortsetter likevel..

hva skal jeg gjøre?

Mute lyden i windows.

Lenke til kommentar

hva skal jeg gjøre?

Du har spilt altfor mye, lyden sitter i hodet ditt! :)

Eller som han over meg sa, mute!

Lenke til kommentar

hva skal jeg gjøre?

Prøvde du å kjøre wow også avslutte det igjen? Tifelle kan du skru av musikken innpå wow og se om det funker.

Lenke til kommentar
Eller gjøre slik: (pro paint skills) (trykk)

391433.jpeg

Rødt er mob, svart er tank, grønn er healer. Da står man utenfor LoS fra moben, men har LoS til tanken.

Men bytting kan nok være greit om man sliter med posisjoneringen slik.

Fikk testet dette i går og det funket forsåvidt greit.

Men fikk jo en artig debuff etterpå (som jeg regner med man må ned i

vannet nedenfor for å få vekk) så med mere trash vi måtte gjennom ble det

nok en wipe.. jaja :)

Ellers brukte vi kvelden på Razorscale.... hadde en ok gruppe, men ganske svak dps

så ble mange air-ground-air faser før 50% og fikk enrage på 17%. På dette beste forsøket mistet vi shaman healer og heroism vi hadde spart... Uansett.. ser mulig ut med god (bedre enn i går) dps, selv om noen ganger kan være uggent med aoe-effektene og bolts i kombinasjoner

Lenke til kommentar

Algalon er fremdeles ikke tatt, og bare å komme til han, krever at alle hard-modes blir tatt.. og han er jo hard-moden sjøl, med achievementen "He feeds on your tears" :p Så, det blir spennende å se. Ensidia tar vel å pewpew'er han om ikke så lenge.. Men hadde vært artig om det hadde tatt en stund å komme seg til han, og kanskje noen andre tok han :]

Lenke til kommentar

Fikk prøvd meg på 25mann Ulduar igår.

Flame Leviathan gikk greit, den er jo heller ikke gear dependant.

Var værre med han flammebossen. Den wipa vi alt for mye på så gikk over til robot(kjerringa). Tok endel wipes der også, rekorden ble vel 38% før vi gav opp.

Fulgte ikke så nøye med på resten av gearet til guildet, men jeg var iallefall undergearet så det holder :D

Lenke til kommentar
Fikk prøvd meg på 25mann Ulduar igår.

Flame Leviathan gikk greit, den er jo heller ikke gear dependant.

Hmm.. jeg var ganske sikker på at siege vehicles scalet med gear(vehicle HP i hvert fall).... :hmm:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Sikkert bare meg som er noob, men er det mulig å timere..slik som f.eks classtimer addonsen til å ikke vise time bar rett oppå charren min? Jeg vil ha den ut til siden og over recount (altså helt ut på siden av skjermen) :) ER dette mulig? jeg klarer ikke finne ut hvordan:(

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Farma litt Relics of Ulduar i dag. Endte opp med 100 relics, 5 greens, 1 Book of Glyph Mastery (Ligger nå på AH for 2k gull ^^), masse trash og ca. 150g ekstra. Fikk og Sons of Hodir til revered (Jeg har vært lat med å levle reputation med dem.).

Er ikke alltid så forferdelig å farme litt. :p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...