storken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg ville valgt Tauren. 5% mer stamina blir jo litt når du kommer opp i level og når de får bra gear og ett stort våpen så ser de helt fantastiske ut Det er ikke 5% lengre om jeg husker rett, scaler ikke som før og er blitt dårligere. Warstomp er jo grei nok - men resetter swing timer om jeg ikke tar helt feil - og troll's er det få av, litt barskt i seg selv det Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er base health, altså health uten gear/talents. Så 200hp eller noe. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 det er mer enn 200hp, husker ikke eksakt verdi, men er mer enn 200. Går for looks vil jeg si. Warstomp er fint for noe situasjoner, kortere movement impairing andre. Racials hadde jeg tatt troll i dag, berserking er snasent, og så mye snares warriors står i er vodoo shuffle knas også. war stomp blir mest brukt som en ekstra interrupt i pvp. Looks, da hadde jeg tatt tauren siden JEG synes de ser bedre ut. vil si de er temmelig equal mtp. racials, fordeler og ulemper hos begge, men equal i det lange løp. my 2cents. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 hvis det er pve så ville jeg gått for Troll, pvp undead hvis det er et alternativ? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) det er mer enn 200hp, husker ikke eksakt verdi, men er mer enn 200. Tror base health til tauren warriors i level 80 er ca. 7600, altså er det faktisk 380hp. Altså ikke noe "krav" til å være tauren lenger. Btw, tauren rogues eier! Endret 18. april 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du går såklart for orcs. Sinna, grønne menn som løper etter skeive alliance i BG, hopper i trynnet på en like illsint boss eller danser smo ett uvær i Orgrimmar. Et lett valg, spør du meg Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Alle kameratene mine er undead, så det vil jeg ikke. Tror det blir troll ja - de er ganske så barske med skikkelig gear. Så var det navn da - hvilket skal jeg bruke? Einzweidie Mccain Bestefar Grandad Hva tror dere? (ja, jeg har alle navnene tatt ) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Andre måter og betale migrering utenom Visa/Mastercard? Kun sjekka det selv og men da må jeg avbryte auksjoner osv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 det er mer enn 200hp, husker ikke eksakt verdi, men er mer enn 200. Tror base health til tauren warriors i level 80 er ca. 7600, altså er det faktisk 380hp. Altså ikke noe "krav" til å være tauren lenger. Btw, tauren rogues eier! Langt i fra et krav, mente det bare var mer enn 200hp Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Uff da.. Har en Orc Warrior (Male) på Frostwhisper.. Vet ikke om jeg er lei eller hva, men jeg har isåfall redusert "spille-tiden" kraftig. Variert mellom fury / prot. men får aldri den feelingen jeg ønsker å ha, dere kan se characteren min på armory med navn; Nitrofish @ Frostwhisper. Frister med noe nytt altså, noen som har noen tips til forbedringer elns Takk ;D *emo post* Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Yogg-Saron down! 8) gratulerer! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Yogg-Saron down! 8) Og så står dere i hjerte-formasjon! :!: Men gratulerer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva gjør folket for å holde spillingen på et relativt "ok"-nivå? Jeg spilte for noen år siden og måtte slutte da det tok fullstendig overhånd og drepte all min kreativitet. Noen tips? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg trur ikke det skal være noe problem. WotLK en lagd for casuals, og det er veeeldig mange halvveis brukbare guilds som clearer Naxx 25 hver uke, på èn kveld. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Casuals i masseslagsmål ved Nationaltheatret http://www.dagbladet.no/2009/04/19/nyheter...asuals/5812769/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå