PSV Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bruk BWL-Firemaw taktikk på Molten Colossus om det er de du snakker om. (GoogleVid eller Youtube it om du ikke vet hva dette er.) Tok noen forsøk for oss også før vi helt fant ut hvordan ta de. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Bruk BWL-Firemaw taktikk på Molten Colossus om det er de du snakker om. (GoogleVid eller Youtube it om du ikke vet hva dette er.) Tok noen forsøk for oss også før vi helt fant ut hvordan ta de. Jepp.. er Molten Colossus jeg tenker på... Så holde en healer ute av LoS så han kan hoppe inn etter stun?... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Eller gjøre slik: (pro paint skills) (trykk) Rødt er mob, svart er tank, grønn er healer. Da står man utenfor LoS fra moben, men har LoS til tanken. Men bytting kan nok være greit om man sliter med posisjoneringen slik. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Eller gjøre slik: (pro paint skills) (trykk) Rødt er mob, svart er tank, grønn er healer. Da står man utenfor LoS fra moben, men har LoS til tanken. Men bytting kan nok være greit om man sliter med posisjoneringen slik. Den er grei - takk for tipset Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hehe, tok nye VoA for første gang igår. ca halve raidet skiftet specc idet loot skulle deles ut blizzard burde hatt noe automacro eller noe slikt som skrev i chatten om folk skiftet specc. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, det er jo lov å huske hva folk kommer som, da. Eller bare sjekke i Recount hvem som healte/gjorde DPS Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hehe, tok nye VoA for første gang igår.ca halve raidet skiftet specc idet loot skulle deles ut Hahahaha, genialt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Her har dere guide med bilder til alle bossene i instances overalt. Bare å velge instance og boss på venstresida, så får du sidevis med taktikker og hvor folk skal stå og hva som skjer, og hva som forventes av DPS, healer osv. Fant den sida så slapp jeg å mase på alle om hvordan jeg skulle gjøre på den og den bossen hele tida. http://www.bosskillers.com/ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg tror nok folk flest kjenner til den siden. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vurderer å returnere etter en kort WoW-pause. Hvordan vil dere si vanskelighetsgraden i Ulduar er i forhold til andre instances? Som SSC? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Når man begynner på hardmodes så vil nok Ulduar gå forbi SSC i vanskelighetsgrad vil jeg tro, er en del guilds som sliter allerede også har du noen som har fist gjennom allerede så jeg skal ikke si noe sikkert, men noen av hardmodene ser rimelig harde ut. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Er ingen i verden som har gjort Ulduar på hardmode ennå. Til og med Ensidia skippa vel en boss eller to for å hoppe rett til siste. Så det skal være mer enn nok vanskelig for folk flest. Uansett så nytter deg ikke å bry som om at et par elitefolk som lever og ånder for wow griner over at det er for lett fordi den 0,1% av 11-12 millioner spillere klarte det første uka. Endret 18. april 2009 av DavidH Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Det er helt umulig å gjøre det vanskelig for folk som raider 10-15 timer om dagen, samtidig som content er tilgjengelig for alle. Hardmodes er en bra løsning spør du meg! Ca 500folk av 12millioner har tatt Yoggis. 0.05%! Endret 18. april 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Hva slags info trenger man for å gi en annen person scroll of resurrection? Har lyst til å begynne litt igjen, så hvis noen på forumet har lyst på 30 dagers spille tid. Hadde et svar vært fint =) Endret 18. april 2009 av Solidsturla Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Vi trenger eposten din. Endret 18. april 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Send melding melding hvis noen vil bruke en scroll på meg. :-) Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 FYI, så må kontoen ha vært inaktiv i 90 dager tror jeg. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 burde jeg ta bort Mining og replace den med Engineering? har Jewelcrafing som nr 2.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tenker på å starte å levle en warrior nå, spørsmålet er bare race xD Har kjøpt inn heirloom skuldrene fra stonekeeper's shard og skal snart kjøpe bloodied arcanite reaper ^^ Noe mer som er et must? (skal selfølgelig kjøpe en til når jeg kan dw'e 2h) Pluss og minus: Tauren + liten hp boost, warstomp, nice moves, barsk med awesum armor - litt store, ser at en warrior river deg i filler liksom. Troll + Litt mindre duration på movement impairing effects - lite dog, self haste buff, snakker fett, få trolls der ute - litt sånn at det tar litt tid før du skjønner at det er en warrior som river deg i filler - ikke like barske i skikkelig armor... Hva skal jeg velge? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg ville valgt Tauren. 5% mer stamina blir jo litt når du kommer opp i level og når de får bra gear og ett stort våpen så ser de helt fantastiske ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå