raWrz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 er en addon som gjør slik at du ikke kan se teksten i chattene tror det er Aloft :s Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Okey. Har opplevd at kanaler som generalchat osv har blitt automatisk slått av og at jeg har måttet enable dem igjen selv. Har vært borti at prat gjør sånn at chatkanalene ikke funker. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan vi ta addons osv i denne tråden? [skryt] Også vil jeg bare gratulere min Night Elf Hunter med lvl 39, exalted med Stormwind og Chestnut Mare. [/skryt] Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Vel, siden folk spurte her svarer jeg her: Deaktiver alle addons og sjekk om problemet fortsatt eksisterer. Mange addons ødelegger/skjuler chatten når en ny patch kommer og man ikke har oppdatert dem. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Eg anbefalar harpies i grotta i thousand needles. Er ei kiste som spawner der og! 17-18k xp/t anbefalt lvl 30-40. Stemmer, stemmer. Squishies der også. For øvrig er det en finfin guide her. Linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hei [...] Når du sier du har lastet ned 10-dagers trial, da har du også laget konto? I såfall trenger du bare vanlig WoW Classic og taste keyen inn en plass i Account Management. Må jo ha Burning Crusade (lvl 60-70 + Blood elf & Draenei) og Wrath of the Lich King (lvl 70-80 + Death Knight), men med mindre du skal lage deg belf, draenei eller DK kan du nok vente med disse. Når jeg tenker meg om finnes det nok sånne samlepakker med WoW Classic + de to tilleggspakkene som sikkert er billigere enn å kjøpe dem hver for seg. Tusen takk , tror jeg ikke kommer til og lvle til lvl 60 med det samme, så det blir nok bare WoW classic på meg atm. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 er en addon som gjør slik at du ikke kan se teksten i chattene tror det er Aloft :s edite den litt: fant ut det er CooldownTimers2: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...wn-timers2.aspx Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Altså. Når WoW er uenig i at addonene dine er oppdatert vil det si at personen som har laget addonen ikke har oppdater TOC'en som sier hvilken patch den støtter. Det er ikke sikkert alle addonene du har, er oppdatert til 3.1 så da får du errors. Den erroren du får er fra X perl og den er nylig oppdatert. Prøv å installere den manuelt herfra. Om du fremdeles får error, report det til forfatteren. Bug Reporting Use a good error catcher (like BugSack from files.wowace.com) and provide the full error text, and give as much information as possible to recreate the problem. Don't assume I know what you're talking about with some three word report. Either use the Ticketing System, or post a message on the wowace forum page: http://forums.wowace.com/showthread.php?t=14358 Funka bra den! Men er det noen som har en bra erstatter til Cartographer, som man kan scroll zome på samme måte? Nå får jeg en anne failmelding (på bilet), og er det noen som vet hvordan man får vekk FPS og Klokka i hjørnene? Takk og takk Edit: Har lagt hele teksten i spoiler. Date: 2009-04-16 21:36:15 ID: 1 Error occured in: Global Count: 1 Message: [string "function Nx.lolwhile:trueuntilxor(nulllol) ..."] line 1: attempt to index field 'forlolnull' (a nil value) Debug: [C]: ? [string "function Nx.lolwhile:trueuntilxor(nulllol) ..."]:1: trueuntilxor() [string "function Nx.lolwhile:andlocallol(nulllol) l..."]:1: andlocallol() [string "function Nx.lolwhile:thennullwtf(nulllol) i..."]:1: thennullwtf() [string "function Nx:NXOnUpdate(nulllol) local Nx=Nx..."]:1: NXOnUpdate() [string "*:OnUpdate"]:1: [string "*:OnUpdate"]:1 AddOns: Swatter, v3.1.13 (<%codename%>) Babylonian, v5.1.DEV.130 BaudBag, v1.4 Carbonite, v2.02 Cartographer, v2.0 CartographerBattlegrounds, v2.0 CartographerCoordinates, v2.0 CartographerFoglight, v2.0 CartographerGroupColors, v2.0 CartographerGuildPositions, v2.0 CartographerInstanceLoot, v2.0 CartographerInstanceMaps, v2.0 CartographerInstanceNotes, v2.0 CartographerLookNFeel, v2.0 CartographerNotes, v2.0 CartographerPOI, v2.0 CartographerProfessions, v2.0 CartographerWaypoints, v2.0 CartographerZoneInfo, v2.0 Configator, v5.1.DEV.190 CurseProfiler, v Gatherer, v3.1.13 SlideBar, v3.1.13 (<%codename%>) XPerl, v3.0.3 XPerlArcaneBar, v XPerlParty, v XPerlPartyPet, v XPerlPlayer, v XPerlPlayerBuffs, v XPerlPlayerPet, v XPerlRaidAdmin, v XPerlRaidFrames, v XPerlRaidHelper, v XPerlRaidPets, v XPerlTarget, v XPerlTargetTarget, v (ck=386) Endret 16. april 2009 av Ondskapensakse Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 hvordan bestemme jeg hva lags filtype ScreenShotsa mine skal bli? blir plutselig .tga og paint støtter ikke det.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 '/console screenshotFormat jpg' '/console screenshotQuality 10' Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Akk, virkelig kjipt når noen gjentatte ganger greier å wipe et helt raid på Deconstructor.. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 '/console screenshotFormat jpg''/console screenshotQuality 10' takk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Eg anbefalar harpies i grotta i thousand needles. Er ei kiste som spawner der og! 17-18k xp/t anbefalt lvl 30-40. Stemmer, stemmer. Squishies der også. For øvrig er det en finfin guide her. Linken fungerer ikke. Du kommenterer noe fra 2005 Blizz sitt forum har blitt flyttet og endret minst en gang etter den tid, trolig derfor linken ikke funker lenger Edit: måtte fjerne noen leifer, smertestillende gjør meg litt susete Endret 16. april 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Inscription er dyrt ;\ [inscription: Glyph of Survival Instincts] [inscription: Glyph of Shadow Dance] [inscription: Glyph of Chaos Bolt] [inscription: Glyph of Savage Roar] [inscription: Glyph of Metamorphosis] [inscription: Glyph of Raptor Strike] Betalt 200g 500g 850g 800g 500g 500g Edit: oppdatert liste Endret 17. april 2009 av Sink Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Dagens raid: 17:21 - Hodir 18:30 - Thorim 19:19 - Freya (one hit, lol) 00:43 - Mimiron Bare Vezax igjen, så er det Yogg-Saron som står for tur. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Noen som har trent netherweave/heavy netherweave bandage etter patchen? Merket at det ikke selges bøker for de lengre men du kjøper de som vanlig hos en trener, de kostet henholdsvis 18 og 36 gull, bøkene som var tidligere hadde vel ikke denne prisen? :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ha ha, kompisen var med guildet i Ulduar på onsdag og de sprang rundt med 10mann og syntes det var jævlig vanskelig, til de oppdaga at de sprang rundt i heroic Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvem har ikke gjort det noen gang? vi sprang rundt i naxx en gang husker jeg.. en annen gang var når vi var i 5 man.. skulle ha heroic vi drepte alle bossene og på siste *skulle ikke han her droppe epix?* Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvem har ikke gjort det noen gang? vi sprang rundt i naxx en gang husker jeg.. en annen gang var når vi var i 5 man.. skulle ha heroic vi drepte alle bossene og på siste *skulle ikke han her droppe epix?* Da var dere bra sløve som ikke oppdaget det etter første boss, at man ikke får en badge burde man merke. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Hadde en liten tur i Ulduar 10 i går.. bare for å ta en liten kikk... Flame Leviathan gikk greit (på 3. forsøk)... men så var det litt vanskeligere.. Gjorde et par forsøk på Deconstructor.. og det gikk dårlig.. trengte litt mer raid-healing for aoe-dmg.. og så tenkte vi gjøre noen forsøk på Ignis, men kom ikke forbi trashet foran så vi tok kvelden. Uansett.. de flame giant'ene.. har en stygg stomp/aoe ability som gjorde healing litt uffent..noen tips på disse?.. Og hva er anbefalt boss å ta etter Leviathan når det gjelder vanskelighetsgrad? Endret 17. april 2009 av pax1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå