Altobelli Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ensidia holdt jo på til 5 i natt, og begynte igjen kl. 10 i dag tidlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Greit nok at de er sponset og alt sånn der men... Bleh, patetisk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hvorfor er det patetisk, jeg ville lett gjort det samme vist jeg fikk penger for det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg ville faktisk ikke gjort WoW om til en jobb. Det er et spill for avslapping og nytelse, ikke for blodslit og lønn. (blir noe helt annet om jeg hadde blitt GM derimot, det frister!) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (blir noe helt annet om jeg hadde blitt GM derimot, det frister!) Det er jo ikke akkurat vanskelig å bli, bare være villig til å bo i Frankrike eller Irland og få luselønn så ordner det seg. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lurer virkelig på hva kravene til Ensidia er, ettersom andre horde top guilds ble spurt og takket nei til merge pga. kravene Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg ville faktisk ikke gjort WoW om til en jobb. Det er et spill for avslapping og nytelse, ikke for blodslit og lønn. (blir noe helt annet om jeg hadde blitt GM derimot, det frister!) Enig forsåvidt, men dette var jo snakk om en effort over 15-20timer, er begrenset hvor mye det kan gå ut over jobb og sånn! Pluss, sånne ting er awesome. Når du er i en gruppe med folk som er helt klar for å raide hele natten. Bringer tilbake minner fra AQ Gate Opening, med ørten guildraids og "hele serveren" i silithus, i 10-11timer. :] Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) SNIP Så du mener jeg skal ta kopi av WTF mappa for sikkerhets skyld, også slette den? Ja, bare så du har en backup. Så du mener at det kan være noe i denne mappa som "fucker" opp wow? Skal uansett prøve det når jeg kommer hjem. Tusen takk EDIT: I WTF så er det en mappe som heter Account, der det står info om accounten min tror jeg+ at det er noe som heter config.wtf I WTF folderen din ligger det en del saved variables til hver character du har. Dette gjelder instillinger på skjermoppløsning osv. Det ligger også en del fra addons der som lagrer diverse instillinger. Det kan hende at det er disse som gjør at ting ikke fungerer skikkelig. Var ikke det som var feil... Legger ved et bilde som viser den feil meldingen. På bilde nr.2 ser dere det som liksom skal være ute på dato, men det meste fungerer, annet en kartet ser det ut som. En annen ting er den feilmedling jeg ikke skjønner Noen som kan hjelpe meg? EDIT: På det nederste bilde, så ser dere at alt er oppdater, noe WoW tydligvis er uenig med meg i ... Endret 16. april 2009 av Ondskapensakse Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ser ut som om det er denne "Perl" addonen din som tuller. Hva er det for noe? Unitframes? Visst ja, slett den og installer X-Perl Unitframes.. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Altså. Når WoW er uenig i at addonene dine er oppdatert vil det si at personen som har laget addonen ikke har oppdater TOC'en som sier hvilken patch den støtter. Det er ikke sikkert alle addonene du har, er oppdatert til 3.1 så da får du errors. Den erroren du får er fra X perl og den er nylig oppdatert. Prøv å installere den manuelt herfra. Om du fremdeles får error, report det til forfatteren. Bug Reporting Use a good error catcher (like BugSack from files.wowace.com) and provide the full error text, and give as much information as possible to recreate the problem. Don't assume I know what you're talking about with some three word report. Either use the Ticketing System, or post a message on the wowace forum page: http://forums.wowace.com/showthread.php?t=14358 Endret 16. april 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Oppdater X-Perl unitframes, fikk en del slike feilmeldinger før og men etter oppdateringen var de aller fleste borte, eneste som nå tuller er cartographer. Huk av for "Load out of date addons" for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar
Tullemannen Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Funker bartender 4 med X-Perl? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har både Bartender 4 og X-perl i bruk hos meg så det funker tydeligvis uten noen problemer, ikke at det skulle ha noe si da X-perl er Unitframe og Bartender4 er bar addon Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 noen som hvet vilken addon som gjør at du ikke kan se chattene dine? (ja de er på skjermen :s) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Tenker du da på alle cahttene eller? Skjønte ikke helt spørsmålet Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hadde alt+z vært problemet ville det nok vært mer enn chat han ikke kunne se. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det jeg tenker er om det er teksten i chatboksen, dvs trade, general, guild, party etc. Om det så er er svaret veldig enkelt, høyreklikk på chatframe navnet og settings, deretter huker du av de chat tekstene du vil se. Men er ikke 100% sikker på at det er dette han mener er problemet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 noen som hvet vilken addon som gjør at du ikke kan se chattene dine? (ja de er på skjermen :s) Vist chatten vises, men ikke kanalene, så går du på settings til chatmenyen og enabler de globale channelene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå