Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville faktisk ikke gjort WoW om til en jobb. Det er et spill for avslapping og nytelse, ikke for blodslit og lønn. (blir noe helt annet om jeg hadde blitt GM derimot, det frister!)

Enig forsåvidt, men dette var jo snakk om en effort over 15-20timer, er begrenset hvor mye det kan gå ut over jobb og sånn! Pluss, sånne ting er awesome. Når du er i en gruppe med folk som er helt klar for å raide hele natten. :D

Bringer tilbake minner fra AQ Gate Opening, med ørten guildraids og "hele serveren" i silithus, i 10-11timer. :]

Lenke til kommentar
SNIP

Så du mener jeg skal ta kopi av WTF mappa for sikkerhets skyld, også slette den?

Ja, bare så du har en backup.

Så du mener at det kan være noe i denne mappa som "fucker" opp wow?

Skal uansett prøve det når jeg kommer hjem.

Tusen takk :)

EDIT: I WTF så er det en mappe som heter Account, der det står info om accounten min tror jeg+ at det er noe som heter config.wtf

I WTF folderen din ligger det en del saved variables til hver character du har. Dette gjelder instillinger på skjermoppløsning osv. Det ligger også en del fra addons der som lagrer diverse instillinger. Det kan hende at det er disse som gjør at ting ikke fungerer skikkelig.

Var ikke det som var feil...

Legger ved et bilde som viser den feil meldingen.

På bilde nr.2 ser dere det som liksom skal være ute på dato, men det meste fungerer, annet en kartet ser det ut som.

En annen ting er den feilmedling jeg ikke skjønner :dontgetit:

Noen som kan hjelpe meg? :)

EDIT:

På det nederste bilde, så ser dere at alt er oppdater, noe WoW tydligvis er uenig med meg i ...

post-187616-1239893209_thumb.jpg

post-187616-1239893375_thumb.jpg

post-187616-1239893722_thumb.jpg

Endret av Ondskapensakse
Lenke til kommentar

Altså.

Når WoW er uenig i at addonene dine er oppdatert vil det si at personen som har laget addonen ikke har oppdater TOC'en som sier hvilken patch den støtter.

Det er ikke sikkert alle addonene du har, er oppdatert til 3.1 så da får du errors. Den erroren du får er fra X perl og den er nylig oppdatert. Prøv å installere den manuelt herfra.

Om du fremdeles får error, report det til forfatteren.

Bug Reporting

Use a good error catcher (like BugSack from files.wowace.com) and provide the full error text, and give as much information as possible to recreate the problem. Don't assume I know what you're talking about with some three word report.

Either use the Ticketing System, or post a message on the wowace forum page: http://forums.wowace.com/showthread.php?t=14358

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Det jeg tenker er om det er teksten i chatboksen, dvs trade, general, guild, party etc. Om det så er er svaret veldig enkelt, høyreklikk på chatframe navnet og settings, deretter huker du av de chat tekstene du vil se.

Men er ikke 100% sikker på at det er dette han mener er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...