Smart Ass Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 GJ BLIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAARD! Hele NR down Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Nvm. Endret 15. april 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Easy now, wowaholics. Fikser seg nok snart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Bah, jeg vil ha null hodepine så jeg kan spille uproblematisk. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Smell i deg noe smertestillende datasmurf. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har smelt i meg 2g paracet og en paralgin, men hodepina kommer nok av at jeg ikke har spist, siden maten jeg kjøpte tidligere i dag er spist opp av resten av familien, og de vil ikke ut og kjøpe ny mat til meg -_- Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe. Nei da får du bestille deg en pizza Så blir det bra. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 nooo, de har fjernet Flawless Victor tittelen =((( MADNESS Lenke til kommentar
haakl Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei alle sammen , jeg lastet ned 10 day trial av WoW i påskeferien, og ble 'litt' interresert i det, men hva er det jeg må kjøpe for å spille det? er det liksom bare og kjøpe Wrath of The Lich King i butikken og da gå hjem, installere, registrere bruker og fikse sånn shit med betaling og sånt og da bare åpne spillet og skrive in acc. info og logge inn? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Flame Levithan var walk in the park, men vi sliter litt med Ignis. Noen som har tips her? Eventuelt fortelle litt om hvordan dere tok han? Alle i guildet har selvfølgelig omtrent alt best in slot, så gear og spillerne er mer enn bra nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe. Nei da får du bestille deg en pizza Så blir det bra. Sku ønske jeg kunne, men her er det ingen som kjører og leverer, og ingen gidder å kjøre og hente til meg : < Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hei folkens, andre en meg som har syke problemer med addons etter patchen som kom i dag? Noen som vet hvordan man fikser? Har prøvd Curse Client, men den er ikke helt frisk tror jeg. Cartographer fungerer ikke i det hele tatt. Noen som vet noe? Takk og takk! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 etter patch med store ui endringer så må man vente til nye oppgraderinger av addons kommer ut Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hatt overraskende lite ui problemer egentlig. Men er ikke så lenge siden jeg oppdaterte de da. Ang cartographer, så kan jeg anbefale deg å gå over til Mapster:) Lenke til kommentar
Quickiz Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hatt overraskende lite ui problemer egentlig. Men er ikke så lenge siden jeg oppdaterte de da. Ang cartographer, så kan jeg anbefale deg å gå over til Mapster:) Mapster fungerer ikke med carbon questhelper Dessuten kan man ikke dra kartet rundt som man kan med cartographer, eller er det en instilling for det? Tar det lang tid før addonsene blir oppdatert? Får forresten opp en melding når jeg logger inn, en feilmelding. Men den kommer ikke opp om jeg ikke huker av for load out of date addons i start menyen... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Vil alltid være mye ræl med UI'ene i et par dager til alt av forandringer og bugs er fikset. Dette er da ikke noe nytt Virker om hver gang det kommer exp pack eller diger patch så blir folk like satt ut. xD Endret 15. april 2009 av DavidH Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Fikk alle Addonsa mine i god stand kjapt gudskjelov. Dog, tredje forsøk på Flame Levithian på 9%, så bugga Ulduar.. Må ha vært minst 1000 som stod å venta uttafor instancen Så dro vi til VoA, like bugga. Naxx også Så det blei med de forsøka bare dessverre. Vi får ta han i morra og komme sterkt tilbake. Men Flame var både morsomt og lett, så fort vi skjønte greia Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Gah, jeg vil ha en fungerende LightHeaded Er blitt så avhengig av det nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dagens fangst: 16:05 - Flame Leviathan 16:36 - Razorscale 20:18 - XT-002 Deconstructor 00:35 - Assembly of Iron 01:05 - Kologarn 01:50 - Auriaya Legendary splinter på Auriaya. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Flere som sliter me Ignis ser jeg, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå