Slimda Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 TK og SSC var vel aldrig så fett var det? I starten var det det. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 19 twink hunter blir litt mer balansert nå. Glyph of the Monkey går fra OP til ubrukelig og improved wing clip talent fjernes. Til gjengjeld vil Entrapment talent gi 4s trap på immolate trap. Jeg ble veldig i stuss på om Frostbrand Weapon på offhand vil være verd å bruke for enhancement spec. Lava Lash, Stormstrike og trege våpen vil sammen med +50% damage på selve effekten i forhold til nå gi tålelig bra punsj. Problemet er kanskje heller at proc sjangsen fremdeles er noe upålitelig (9 ppm base). Uansett er Frozen Power talent spennende. Gleder meg til å teste. Ellers ser stoneclaw totem ut til å bli fin glyphed og elemental treet blir jo også mye mer interessant. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke bruk WOWmatrix for å oppdatere addonsa dine. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nja for min del var vel TK det som var vanskeligst. Sunwell var såklart vanskeligere, men kom aldri lenger enn 4/6. Jeg husker forskjellen det var. For taktikken måtte sitte på kael thas. I sunwell ble bare alt så veldig stress fordi du måtte ha alle mulige consumables osv. Såklart det var mye annet stort, men for min del ble det aller store og få tittelen "Hand of A'dal". Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke bruk WOWmatrix for å oppdatere addonsa dine. Søren. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har aldri brukt wowmatrix "/ doin it hardstyle! Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nja for min del var vel TK det som var vanskeligst. Sunwell var såklart vanskeligere, men kom aldri lenger enn 4/6. Jeg husker forskjellen det var. For taktikken måtte sitte på kael thas. I sunwell ble bare alt så veldig stress fordi du måtte ha alle mulige consumables osv. Såklart det var mye annet stort, men for min del ble det aller store og få tittelen "Hand of A'dal". taktikken måtte jo sitte på alle bossene i sunwell også og man trengte ikke så mye mer consumables der, enn hva man trengte på kael thas. bortsett fra haste/destro pots, var det ikke stort mer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 er alle addons fucked up? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har aldri brukt wowmatrix "/ doin it hardstyle! Gjorde det lenge selv, men etter jeg testet WoWMatrix var det ingen vei tilbake.. installasjon og oppdatering av addons var latterlig enkelt Men nå ser det ut til at det er tilbake til manuell en-og-en oppdatering. Godt at WoWI og Curse beskytter meg slik..... Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som kan linke meg til en dirkete nedlasting av patchen? Hvis den ligger noe sted? Og hvor stor er den? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke bruk WOWmatrix for å oppdatere addonsa dine. WowMatrix er ikke farlig. Men ser poenget om å heller støtte de som driver curse/wowi. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nja for min del var vel TK det som var vanskeligst. Sunwell var såklart vanskeligere, men kom aldri lenger enn 4/6. Jeg husker forskjellen det var. For taktikken måtte sitte på kael thas. I sunwell ble bare alt så veldig stress fordi du måtte ha alle mulige consumables osv. Såklart det var mye annet stort, men for min del ble det aller store og få tittelen "Hand of A'dal". taktikken måtte jo sitte på alle bossene i sunwell også og man trengte ikke så mye mer consumables der, enn hva man trengte på kael thas. bortsett fra haste/destro pots, var det ikke stort mer. Njaaa er usikker. Jeg husker jeg måtte møte opp med 30 haste potions, 20 elixir of demonslaying og videre. 600 drums hadde jeg også med meg. I lengden, whipe etter whipe ble det veldig dyrt. Regner med du spilte healer siden du ikke klager så veldig om potions Det gjekk hvertfall 200-400g hver dag i sunwell. Kael Thas var takbar uten potions (flask seff). Det var mer en retard test syns jeg. Sunwell ble litt for stress for min del. Hater dps race for å si det slik Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 WowMatrix er ikke farlig. Men ser poenget om å heller støtte de som driver curse/wowi. Jeg bare lurer på hvordan jeg støtter dem. Curse klienten har jo null reklame - noe som jeg antar at er fordi de kommer til å ta penger for "Premium" senere. Det er rett og slett irriterende at de stopper for WoWmatrix på patch dagen, at folk nå installerer Curse Client fordi de er nødt betyr ikke at de kommer til å beholde den. Finner jeg et alternativ, så tar jeg det. Jeg gidder ikke støtte folk som skaper trøbbel på patch dager Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ikke bruk WOWmatrix for å oppdatere addonsa dine. Hvorfor ikke bare bruke updatern til curse? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Den funker jo finfint. Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nja for min del var vel TK det som var vanskeligst. Sunwell var såklart vanskeligere, men kom aldri lenger enn 4/6. Jeg husker forskjellen det var. For taktikken måtte sitte på kael thas. I sunwell ble bare alt så veldig stress fordi du måtte ha alle mulige consumables osv. Såklart det var mye annet stort, men for min del ble det aller store og få tittelen "Hand of A'dal". taktikken måtte jo sitte på alle bossene i sunwell også og man trengte ikke så mye mer consumables der, enn hva man trengte på kael thas. bortsett fra haste/destro pots, var det ikke stort mer. Njaaa er usikker. Jeg husker jeg måtte møte opp med 30 haste potions, 20 elixir of demonslaying og videre. 600 drums hadde jeg også med meg. I lengden, whipe etter whipe ble det veldig dyrt. Regner med du spilte healer siden du ikke klager så veldig om potions Det gjekk hvertfall 200-400g hver dag i sunwell. Kael Thas var takbar uten potions (flask seff). Det var mer en retard test syns jeg. Sunwell ble litt for stress for min del. Hater dps race for å si det slik Du har forsåvidt rett i det, jeg spilte healer! Men det gikk mye pots fordet, mana pots og elixirs, siden jeg brukte det. så kosta meg 200g ca, for hvert raid vi hadde. men det var verdt det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg var i full jobb under Sunwell Progress, så guilden sponset meg med flasks. De som ikke hadde tid til å farme selv fikk det utlevert. Veldig fint system. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva tenker folk om endringene i den nye patchen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hva tenker folk om endringene i den nye patchen? Jeg elsker den. Men den skulle vært her rundt nyttår. --- En av de få serverene som er oppe: Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 bynner å komme seg opp nå serverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå