Blodappelsin Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 http://www.elsanglin.com/stranglethorn_fis...travaganza.html Leser du alt som står her, burde du være relativt godt forberedt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 STV fishing contest er fryktelig hardt for tiden, ihvertfall på vår server. Ganking all over the place. =( Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 STV fishing contest er fryktelig hardt for tiden, ihvertfall på vår server. Ganking all over the place. =( Det er da det er kos å spille på PvE server. :> Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Den konkurransen er så godt som umulig å vinne, mere sjans å vinne i lotto. Pools spawner helt tilfeldig langs hele kysten (selv om det er noen få hotspots), og forsvinner med en gang de er fiska tomme. Du kan holde på hver søndag et helt år uten å vinne noe. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvilken kyst? Jeg vil ganke litt. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var i STV i går og da ble det en del spørsmål i general chat om fiske konkurransen. Jeg tipset om at man burde sette Hearthstone i Booty Bay og at Epic mount er et must og da var det en Warrior som ble grinete fordi jeg delte slik info med andre. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Noen som vet om Vampiric Embrace (Priest spell) regnes som en Heal Over Time (HoT) slik at Egg of Mortal Essence kan procce på den? Edit: links Endret 13. april 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Haha, han ble grinete? Akkurat som om Fishing konkurransen er noe dødshemmelig bare for de få innvidde? Er jo bare å søke i google på "Stranglethorn vale fishing contest" så får man spots og tips i hopetall. Tulling. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Patch 3.1 on Live Servers this WeekThere isn't any official confirmation yet but the patch is now available on Blizzard download servers and it's only a matter of hours before we see a message from them. Patch is now 100% confirmed Source Endret 14. april 2009 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Meh, fillern. -.- Trenger mer gear før Ulduar! Ingen vil ha med en nydinga 80... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hurra! Endelig kan jeg få gjort alle questene jeg mangler på presten. Dualspec ftw!!! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Damit, har forhold meg såpass mye til magen min at jeg har ikke akumulert de 1K gull på paladinen min for dette, hm, ser ut som det blir litt fullføring av gamle quester i Outland og Northrend samt dailies på meg fra nå av. Hvorfor jeg er en kirkefattig person for tiden kommer av litt vel mange respecs akompanjert av naturlig latskap for grinding av gull, finner det litt kjedelig. Men men, dualspec trenger jeg, blir da dritlett å finne seg grupper da serveren min er i desperado trang for tank og healer og jeg tilfeldigvis har brukbart gear både får tanking og healing Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har brukt 5000g de siste 2-3 dagene, for å få opp ubrukelige reputations til exalted. /facepalm Gleder meg til dual-specc, ja! Så kan jeg være fire i raids, og frost når jeg soloer old content. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og super AoE-specc for trash. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Huff, blir det slik at man kan kjøpe T8 for emblems? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ja, men bare 2 biter. Og de krever emblems fra Ulduar, så jeg ser ikke helt problemet med det. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Man får heller ikke T8 fra Emalon the Stormwatcher (i VOA). It's all guuud! Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) EDIT: Nettleseren min hoppet over svært mange poster -_- Glem denne posten. Endret 14. april 2009 av Gnimmels Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå