kafan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det greieste er å finne en måte du selv synes er mest effektiv. Prøv feks mb+mf eller vt+mb+wand ... Hvor fort mobs går ned avhenger litt av type mob og ditt lvl vs deres. Selv pleide jeg nuke mobs ned, men siden det er noen år siden husker jeg ikke helt om jeg hadde noen fast "rotasjon" under levlling. Det jeg husker er at jeg syntes prest var gøy å levle. Å bruke 20 sekunder på å ta en mob ned høres mye ut. Men kanskje har du ikke topp gear. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er en level 65 warrior nå.. Jeg har ikke gjort noen quest i terokkar forrest.. Burde jeg hoppe over terokkar og begynne med nagrand med en gang? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du kan fint hoppe over Terokkar og gå rett til Nagrand ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg fikk Dragon's call til alten min fra sistebossen i ST i sta. Men jeg er druid. Flaks skal man ha Lenke til kommentar
joakimahj Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg driver med tailoring (217), men jeg har ikke så mye penger til og kjøpt det matriale her. Derfor lurte jeg på om det var noen steder jeg kunne fått kjøpt/fått det billig. Jeg er bare i level 35- warrior, så jeg har ikke så mye mulighet til og drept monstere så jeg kunne fått det. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva skal du med tailoring på en warrior? Du trenger det vel uansett ikke nå. Bare levle, og så kan du ta det senere. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nagrand, Vakkker plass<3 Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hva skal du med tailoring på en warrior? Hehe. Jeg har sett en rogue med tailoring også, og jeg har blacksmithing på magen. ^^ Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tailoring/Enchanting er en bra combo for alle classes. Du kan riktignok ikke bruke de fleste plaggene (bortsett fra cloaks), men spellthreads er veldig bra. Det er veldig få comboer som er dårlige for noen klasser nå, og det er bra å ha valgmuligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Kjipt at FA og Tailoring kræsjer mens man leveler, da. Lurer på hvor dyrt enchanting blir etterhvert, er rundt 200 nå på lvl 32. Må jo kjøpe endel ting (rods?). Tailoring krever all den tråden og farger og bleach også. Der er jeg vel rundt 180 nå. Endret 11. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bare teit det er så lite gull å hente på tailoring på max skill Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 threads og farger til tailoring greiene er jo det som er billigst er clothen som er dyrt. og visse andre mats om du skal lage f.eks blå items. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har levelet tailoring til 340 nå, har ikke brukt så mye penger på det annet enn tråd og en og annen bleking. Men som oftest har jeg kun levelet på cloths samlet på main karakteren min og tråd kjøpt hos vendor. Har man en main 80 er tailoring enkelt å levle. Har man ikke gjemmer man bare all clothen som dropper når man levler. Mange humanoids å slakte gjennom leveling. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Trenger man mye silk cloth, tømmer man baggene og får en 80-kompis til å booste Scarlet Monastery. Lassevis av mobs, og alle dropper silk 1-2 cloth, noen mageweave. Pluss en haug med green/blues som man kan disenchante. Edit: leif på besøk Endret 11. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) ...noen netherweave. Mageweave gjetter jeg ? Det er vel ikke noe prob å ha rare prof/char komboer i disse dager, da det ikke er mye BOP gear å hente. Tailoring har vel til og med en melee dps enchant som er nokså god? Endret 11. april 2009 av Sondring Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er herbalist og engi (for suging av crystals) på druide alt'en min. Er rett og slett spillets beste kombi uten tvil gold wise. Plukker/suger rett som det er til meg 100 gull på 10 minutter. No shit! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har herb/mining på alten min (lvl 18 nå), og gullene begynner faktisk å renne inn allerede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Noen som kan gi noen tips til STV fishing contest? Starter kl. 2? Lete etter sånne fisker i vannet, og få kroken til å ligge inni den? Hvor skal man fiske, altså bare inne i booty bay, eller i hele stv? Endret 12. april 2009 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå