Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Det greieste er å finne en måte du selv synes er mest effektiv. Prøv feks mb+mf eller vt+mb+wand ...

Hvor fort mobs går ned avhenger litt av type mob og ditt lvl vs deres. Selv pleide jeg nuke mobs ned, men siden det er noen år siden husker jeg ikke helt om jeg hadde noen fast "rotasjon" under levlling. Det jeg husker er at jeg syntes prest var gøy å levle. Å bruke 20 sekunder på å ta en mob ned høres mye ut. Men kanskje har du ikke topp gear.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver med tailoring (217), men jeg har ikke så mye penger til og kjøpt det matriale her. Derfor lurte jeg på om det var noen steder jeg kunne fått kjøpt/fått det billig. Jeg er bare i level 35- warrior, så jeg har ikke så mye mulighet til og drept monstere så jeg kunne fått det.

Lenke til kommentar

Kjipt at FA og Tailoring kræsjer mens man leveler, da. Lurer på hvor dyrt enchanting blir etterhvert, er rundt 200 nå på lvl 32. Må jo kjøpe endel ting (rods?). Tailoring krever all den tråden og farger og bleach også. Der er jeg vel rundt 180 nå.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har levelet tailoring til 340 nå, har ikke brukt så mye penger på det annet enn tråd og en og annen bleking. Men som oftest har jeg kun levelet på cloths samlet på main karakteren min og tråd kjøpt hos vendor.

Har man en main 80 er tailoring enkelt å levle. Har man ikke gjemmer man bare all clothen som dropper når man levler. Mange humanoids å slakte gjennom leveling.

Lenke til kommentar

Trenger man mye silk cloth, tømmer man baggene og får en 80-kompis til å booste Scarlet Monastery. Lassevis av mobs, og alle dropper silk 1-2 cloth, noen mageweave. Pluss en haug med green/blues som man kan disenchante.

Edit: leif på besøk

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
...noen netherweave.

Mageweave gjetter jeg ? :p

Det er vel ikke noe prob å ha rare prof/char komboer i disse dager, da det ikke er mye BOP gear å hente. Tailoring har vel til og med en melee dps enchant som er nokså god?

Endret av Sondring
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som kan gi noen tips til STV fishing contest? Starter kl. 2? Lete etter sånne fisker i vannet, og få kroken til å ligge inni den?

Hvor skal man fiske, altså bare inne i booty bay, eller i hele stv?

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...