Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Plukka opp min 30 priest igjen..men aner ikke hva jeg gjør for PVE og questing solo. Hm. Er bare lvl 30 så å lese om 70/80 endgame/raid cast rotations er pointless. Syns jeg gjør alt for lite dmg. Er 2 år siden sist jeg spilte denne så husker ingenting. Han er shadow specced. Halp? Endret 9. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Personelig gir jeg alle en sjangse i alle fall om de så gjør en dårlig jobb. Eneste jeg krever er at de er villig til å høre på råd. De fleste er mer enn villig til det. Rart hvor langt man kommer med å være litt hyggelig. Hva om de har egne sterke meninger som de absolutt på død og liv skal stå på da? Da lar jeg det ligge, såre enkelt, de står helt fritt til å eksperimentere, jeg gir bare mine meninger, om de ikke vil høre så kan jeg heller ikke tvinge dem. Kanskje fordi jeg ikke kjører på med bastantitet når jeg legger frem mine forslag. Har hadt en god del interesange diskusjoner rundt forslagene mine ingame med personer. Rart egentlig hvor langt man kommer med 100% mindre bastantitet. Endret 9. april 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som vet når patch 3.1 kommer? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sjekk wow-europe, mmo-champion eller noe, i tilegg til å finne ut av det selv, så kanskje du kommer over noe annet interresant. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Haffi: Den kommer når den kommer. Ingenting offisiell dato er sluppet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg tipper om en to ukers tid, da "påske"-eventen er satt til etterfølgende helg, nemlig den 26. Vi får se Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Plukka opp min 30 priest igjen..men aner ikke hva jeg gjør for PVE og questing solo. Hm. Er bare lvl 30 så å lese om 70/80 endgame/raid cast rotations er pointless. Syns jeg gjør alt for lite dmg. Er 2 år siden sist jeg spilte denne så husker ingenting. Han er shadow specced. Halp? Skaff gear med så mye spellpower og spirit som mulig. Helt klart de to statsene som du bør satse på. Litt int og såklart men... Rotations jeg gjorde på min priest var: Mind blast->Shadowword Pain->Mind Flay x2-> ny Mind blast. Da er det meste dødt. Er det litt hp igjen, så wand de ned. Har du litt spellpower er det mange mobs som er rimelig lave etter de 2 MFene, og da kan du bare wande ned resten av hpen. Så greit å ha en forholdsvis barsk wand også... Når du etterhvert kommer til outlands, og får litt socketed items, så gem kun med spirit, drit i setbonus. En kompis av meg har en priest på 62 nå med kun spirit gems, og manaen hans fyller seg helt opp igjen før han kommer til neste mob:) ...og forresten, om du ikke har det, må du selvfølgelig ha spirit tap i talentspeccen din! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Følte selv at Shadow Word: Pain var totalt bortkastet når jeg levlet. Vampiric Touch, Mind Flay of Mind Blast var de eneste spellene som ble brukt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Hvorfor bruker dere ikke devouring plague? Den har jo grei DoT? Keep in mind at jeg er 30 og ikke har VT enda Endret 9. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Nja, synes casttimen på VT ødelegger... Føler ikke den gir tilbake så mye mana heller! Klarte liksom ikke få den inn i en effektiv rotasjon, hvor jeg bruker lite mana, og tar lite damage. Ser mer på det som en raidespell... Men det fungerer sikkert for noen:) EDIT: Bytex: Ja, den er fin den, så den er konge å bruke på mobs som har litt mer hp enn andre. Men ofte så rekker ikke cooldownen på den å bli ferdig før du kommer til neste mob:) Men om moben dør med MB-SWP-MF-MF så er det jo waste av mana å bruke den:) Så du må se det litt an i forhold til hvor harde mobsene er... men bruker helt klart den fremfor VT. Endret 9. april 2009 av Gnimmels Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Mobs døde på 6-7 sekunder for meg, så 2 ticks fra en devouring plague følte jeg var litt meningsløst. *edit* Nja, synes casttimen på VT ødelegger... Føler ikke den gir tilbake så mye mana heller! Klarte liksom ikke få den inn i en effektiv rotasjon, hvor jeg bruker lite mana, og tar lite damage. Ser mer på det som en raidespell... Men det fungerer sikkert for noen:) puller med VT, fyrer løs en Mind Blast for å få replenish til å ticke, og så blaster jeg unna med Mind Flay. Mind blast når den er klar igjen. loot. Gå til neste. Endret 9. april 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Regner med jeg soloer for det meste oppover, så får leke litt rundt. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hvis jeg brukte både VT og MB, så kom moben for nær meg, og fikk slått for mye på meg. Starta med MB, og en SWP rett etterpå, så løper jeg vekk fra moben med GCD går, og når gcd er over, er moben som regel akkurat innen rekkevidde for MF... Etter 2x mf rakk jeg akurat å få inn en MB til før moben rakk å slå på meg for å sinke casttimen:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gjør ingenting om han sinker cast-time litt uansett. Dette fikser jo "cast-time"problemet. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jada, men det er først på lvl 46 da... Men det talentet var ikke der da jeg levlet priesten min, så hadde glemt det^^ Men du får teste begge deler litt Bytex, så finner du fort ut hva som fungerer best for deg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Som sagt, levlet jeg til 60 og 70 som holy/discipline i de "gode gamle dager". Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Noen som kan låne meg litt gull på Frostwhisper horde her? Recruita en kamerat med RaF. Og nå har han årna seg to lvl 60 chars. Så han granta meg fra 1-60 i går. Går litt trått å levle med en naken pala. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Men hvis han har spilt lenge har han vel mere enn nok gold til å låne deg et par hundre for å kjøpe litt AH-gear? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nei han har ikke det. Han driver bare å farmer AV på level 60! Så han har ikke gull. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg greier ikke gjøre noenting uten å først ha Powerword:Shield oppe. Alle kommer jo rett bort til meg og begynner å slå, og da er MF useless. Prøvde å springe bort etter første MB+SWP men da er allereed mobben nesten borte hos meg og tar meg igjen med en gang jeg kaster MF..eh.. bruker halve manaen på hver mob nå..mye drikking. Bruker rundt 20 sek på hver mob, da hiver jeg MB, PW:S, SWP, DP, MFx2, MB så er det nede på 100 og wander resten. Skulle dette være kult? Bruker jo 4 ganger lengre tid på dette enn med rogue. Endret 10. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå