Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Begynner å irritere meg kraftig over en ting nå... "LFM Naxx 10, link achi or no invite" i tradechatten. Jeg har bra nok gear ( heroic/VoA epix og noen HC-blues), men har ikke achievmentet, da jeg ikke har mye tid til raiding, men når jeg faktisk har tid får jeg faan ikke lov til å joine NOEN grupper. På en annen side har jeg en viss forståelse av at folk ikke vil ha inn en nabbkake i gruppen som ødelegger alt, men en gang må jo være den første. Heller ingen guilds som holder på med naxx 10 atm, ser det som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HAHA! Klart bevis på at achievements betyr NULL!

Man trenger litt brains, eller guild med brains + eventuell flaks for å fikse glory of the raider achivesa da, så at det betyr null er vel litt feil.

Han tenkte vel på achievements for at man har cleara, i hvert fall slik jeg tolket det.

Lenke til kommentar
HAHA! Klart bevis på at achievements betyr NULL!

Man trenger litt brains, eller guild med brains + eventuell flaks for å fikse glory of the raider achivesa da, så at det betyr null er vel litt feil.

Han tenkte vel på achievements for at man har cleara, i hvert fall slik jeg tolket det.

Sånn jeg mente det og.

Litt irriterende, de kunne heller dømmet utifra engelsk kunnskaper, som ofte henger sammen med IQ og derav hvor lett du har for å lære.

Hvertfall jeg har merket at de som bruker korrekt tegnsettning og god english grammar, er som oftest god til å spille wow. Tenker automatisk at det henger med IQ, men nå babler jeg.

Lenke til kommentar

Achievement på at man har cleara Naxx betyr jo ingenting. Om man går med en pug som er snill og drasser med seg en noob som dør på annenhver boss, så får man jo achievementen på slutten uansett. Jeg syns det er kjipt at man må "vise frem" så mye for å få være med i pugs. Og til og med bare for heroics. Alle må lære en gang (selv om noen ER jo helt lost, hehe..).

Lenke til kommentar

Ja, men ikke alle har tid til å dasse rundt å lære andre. Når jeg velger hvilke folk jeg vil ha med meg ser jeg gjerne heller på talent build og gemvalg enn achievements, da man kan afk'e seg gjennom det meste av content akkurat nå.

Lenke til kommentar

Når det kommer til disse "har ikke tid" folkene i WoW har jeg bare et bilde å vise til.

post-17960-1239272967_thumb.jpg

Personelig gir jeg alle en sjangse i alle fall om de så gjør en dårlig jobb. Eneste jeg krever er at de er villig til å høre på råd. De fleste er mer enn villig til det. Rart hvor langt man kommer med å være litt hyggelig.

Lenke til kommentar

Man burde jo se på oppførselen, valg av gear/specc/gems osv osv framfor noe teite achivements, kommer jo selvfølgelig an på hvilke achivements det er, men å ha drept KT har lite å si.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Achievements er ikke verdt noe som helst mtp om man skal få være med eller ikke.

Jeg clearet Naxx 10 mann nesten med en gang WotLK kompå magen min. Men på min nye mage mangler jeg achievement. Jeg kan jo alt, anser meg selv som en god spiller, og gearet kommer vel etterhvert.

Lenke til kommentar
Personelig gir jeg alle en sjangse i alle fall om de så gjør en dårlig jobb. Eneste jeg krever er at de er villig til å høre på råd. De fleste er mer enn villig til det. Rart hvor langt man kommer med å være litt hyggelig.

Hva om de har egne sterke meninger som de absolutt på død og liv skal stå på da?

Lenke til kommentar

Går ikke an å ha "sterke meninger" om et raid i WOW så lenge man gjør ting feil. Er stort sett bare en måte å ta bossene på. Ikke 100 måter som kan tolkes og gjøres opp sterke meninger om. Da er du bare dum.

"Jeg blir ikke med på dance til Heigan fordi JEG mener jeg kan stå iro akkurat HER"..riight,..da er du bare dust, ikke innehaver av sterke meninger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...