nazrm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er jo en grunn til at du får payment rejected. Jeg ville ringt (da får du ordna det fort) eller sendt mail til billing support. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Regner med at du har fått en 24t tempban av noe slag, da blir det sånn. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er jo en grunn til at du får payment rejected. Jeg ville ringt (da får du ordna det fort) eller sendt mail til billing support. Jaok, takker. Men gidd du linke mailen? føler meg jævlig talentløs men finner den rett og slett ikke! -- Haffi Lenke til kommentar
tmg Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er gratis å ringe, og da ser de hva som er problemet med en gang, så du slipper å vente på svar på mail. Spesielt nå som det straks er fridager risikerer du å måtte vente leeenge om din mail havner et par dager bak i køen, for da er de ikke på jobb før om en uke Lenke til kommentar
haffi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er gratis å ringe, og da ser de hva som er problemet med en gang, så du slipper å vente på svar på mail.Spesielt nå som det straks er fridager risikerer du å måtte vente leeenge om din mail havner et par dager bak i køen, for da er de ikke på jobb før om en uke okok, gidd du legge til nummer? så skal jeg ringe:) Takker for alle svar! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 https://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html Lenke til kommentar
haffi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 https://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html FAEN, blir sint jeg asså! er for lang kø så jeg må ringe igjen seinere... Har prøvd 5 ganger alle gangene samme svar. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sånn har det vært.... fra første beta ca. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har fått ansvaret for å håndtere guildbanken i guildet mitt, og en del av ansvaret der går ut på å oppdatere guildbanken med flasks/pots/mat. Har noen forslag til hva jeg bør ha på lista for å tilfredsstille alle klasser og specs? Tenker spesielt på mat. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har fått ansvaret for å håndtere guildbanken i guildet mitt, og en del av ansvaret der går ut på å oppdatere guildbanken med flasks/pots/mat. Har noen forslag til hva jeg bør ha på lista for å tilfredsstille alle klasser og specs? Tenker spesielt på mat. Fish feast mats. Men burde ikke alle ordne consumables selv? Det må vi i vår guild. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har fått ansvaret for å håndtere guildbanken i guildet mitt, og en del av ansvaret der går ut på å oppdatere guildbanken med flasks/pots/mat. Har noen forslag til hva jeg bør ha på lista for å tilfredsstille alle klasser og specs? Tenker spesielt på mat. Fish feast mats. Men burde ikke alle ordne consumables selv? Det må vi i vår guild. Finnes ikke det bedre, mer spesifikke, mat-buffs? Fish feast er vel mer enn 'helt ok' overall buff? Vi ordner pots til member i guildet mitt. Man får jo ikke så mye man vil selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fish feast er jo 80 AP, 50 SP og 40 stamina eller noe. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Fish feasts er vel like godt som den beste spell dmg og ap fooden. Men for classer som scaler bedre med str og agi er slik food bedre. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tror ikke det finnes ren agility og strenght food. Men Kan være at noen vil ha noe hit mat, crit mat osv osv, da blir det ikke så mye boller og brus med fish feast f.eks. Men uansett så kan det bli vanskelig å få mat slik at alle blir fornøyd. Heldige folk i guildet ditt, i mitt så må alle få tak i mat og andre consumeables selv. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Tror ikke det finnes ren agility og strenght food. Joda. http://www.wowhead.com/?spell=57441 http://www.wowhead.com/?spell=57442 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva skal jeg skrive for å linke til proffesions i chat gjennom en macro? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ha oppe macroteksten for så å bruke den linke til chat knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå