Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøje meg, som jeg hater pugs. Skulle til ST nå, gruppe med meg, 49 priest, 55 warrior, 50 lock og 52 shaman. Warrioren var jeg i ST med i går, og han lagget som bare det. Samme i dag.. 3k ping.

Så snart vi kom til STV, begynte warlocken å tyte om class-questen. Hvor var den, og hvor langt inn måtte vi, og feathers-feathers-feathers. Var det langt inni? Hvor langt, sånn ca.? Jada, han blir nok med leeenge.

Så gikk vi inn i området før instancen, med et par troll.

"Er det disse, er det disse?"

"Nei, det er ikke det, vi må inn i instancen først."

"Jammen, la oss løpe inn."

"Værsågod, løp."

Så får han skjold på seg, løper helt feil vei, og dør sammen med priesten. "Where is the entrance?"

Så kommer vi inn i instancen, hvor det står to troll. "Er det disse?!" :roll:

Etter å ha knertet to av minibossene, og hatt tre nær-døden-opplevelser pga warrioren som lagger, finner warlocken ut at han må stikke. Moren og faren er sinte på ham. Jøss, den så jeg ikke komme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
hvis jeg har et 10 dagers pass, kan jeg bruke det først og etterpå legge til spillet jeg kjøper? altså en forlenger liksom?

5822908[/snapback]

For å spille mer etter 10 dager så må du kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
hvis jeg har et 10 dagers pass, kan jeg bruke det først og etterpå legge til spillet jeg kjøper? altså en forlenger liksom?

5822908[/snapback]

For å spille mer etter 10 dager så må du kjøpe spillet.

5822980[/snapback]

Et godt råd er å ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Hmm, kommer patchen i morra tro? Er det noen som vet om US fikk patchen idag?

edit:

Patch Tomorrow! - Eyonix on 3/27/06

Tomorrow's weekly scheduled maintenance will begin at 3:00 AM PST in order to prepare for the 1.10 content patch. The following list of realms will remain down until 2:00 PM PST as additional maintenance is required. All other realms will be back online at approximately 11:00 AM PST.

Weeee! :D

omsider :D :D

Endret av Netforce
Lenke til kommentar
Ding 54, på med Dreadmist gloves, Eidolon talisman og warlock-trinket. Hurra for seaforium charges. :)

5824445[/snapback]

Heh, heldig hvis så er i alle fall warlock trinketen brukands. ^^

fikk felheart shoulders i går, deiligt å endelig få dem, har håpe at de skulle droppe siden vi starta på MC :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...