Superslask Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva i svarte !"¤!"¤ gjør du når du har klart å komme deg ned fossen i nord på Kalimdor og er et ghost ute på havet og har liksom ingen mulighet til å komme deg opp de 1000000meter høye fjellveggene? Om du mener fra Teldrassil kan du gå i land i Rutheran Village på sørsiden og bruke teleporten opp til Darnassus. Eventuelt bare drepe deg selv med fatigue slik at du spawner ved gravplassen igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg løste det. Gikk bare ut på havet til jeg "druknet" med ånden og så kom jeg tilbake til Spirit Healer igjen. Wiii. Edit: Takk for tipsene forresten Endret 4. april 2009 av b-real Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du kan også auto unstuck. Da vil du komme til en spirit healer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Level 76: Grizzly Hills, Zul'Drak eller Sholazar Basin? Forrige gang jeg levlet brukte jeg ikke så langt tid, så har hatt veldig mye rested og ligger langt foran i level nå. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ville ventet med Sholazar og tatt Zul'Drak først. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ville gjort ferdig Grizzly først, så Zul'Drak for så å avslutte med Sholazar, så er du antagelig 80. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel, jeg kan ikke bestemme meg. Har ikke tatt Grizzly før, så har lyst til å ta den. Men vil og ta Sholazar og Storm Peaks samt Icecrown før jeg dinger 80. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Vel, jeg kan ikke bestemme meg. Har ikke tatt Grizzly før, så har lyst til å ta den.Men vil og ta Sholazar og Storm Peaks samt Icecrown før jeg dinger 80. Grizzly har mye meningsløs reising frem og tilbake så vidt jeg husker - hadde heller tatt denne når du kan fly. Ta sholazar nå, og Hlodir-linja med en gang du kan fly. Deretter kan du vurdere Grizzly opp mot Storm Peaks/Icecrown. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ville anbefalt deg å spare Storm Peaks og Icecrown til du er 80, syke mengder penger å hente der. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Skal levle opp en ny alt: Enhance shaman eller fury warrior? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 må være det tynneste grunnlaget for å få noen andre til å ta et valg for deg jeg har hørt hva har du fra før? hva liker du å spille som? pvp eller pve? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tenker du på hva som er best å levle med, eller hva som er best på 80? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Fair enough, hadde dårlig tid Spiller druid fra før, noe som dermed er uaktuelt. Grunnen til at jeg vil spille warrior/shaman er at dette er to klasser jeg aldri har prøvd før. Dette er altså en alt, med hovedfokus på PvE. Rask lvling er selvf. også en bonus, men hovedfokus vil ligge på å kose seg. Noen som har spilt begge klasser som kan rangere de? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Levler opp en fury warrior nå og har en shaman som main riktignok resto, men off-specc raider som enh noen ganger. Likte bedre å levle som enh shaman enn fury warrior. I PvE er vel begge klasser like ensidete, kan ikke uttale meg om fury warriors, men jeg tror classene "ligner". Håper dette hjelper litt. Endret 5. april 2009 av Macord Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Takk Da blir det vel shaman, noen formeninger om jeg skulle kjøpe leathershouldelsene(WG-reward) eller vente til lvl 40 å kjøpe mail-shouldersene? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 BoA skuldre bytter armor type etter level på characteren din. For en plate klasse er skuldrene mail under level 40, og for mail klasser er skuldrene leather under level 40. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Du kan også auto unstuck. Da vil du komme til en spirit healer. Det kan jeg avbekrefte at det ikke fungerte i det hele tatt. Skjedde absolutt ingenting da jeg trykket på auto-unstuck Lenke til kommentar
haffi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lol Fu blizz. Jeg har for 1 uke siden betalt for server switch medmin main. Nå er det godkjenning igjen. Men får bare payment rejected. Jævlig surt å ikke få gjort noe på han! neon som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå