Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hva i svarte !"¤!"¤ gjør du når du har klart å komme deg ned fossen i nord på Kalimdor og er et ghost ute på havet og har liksom ingen mulighet til å komme deg opp de 1000000meter høye fjellveggene?

Om du mener fra Teldrassil kan du gå i land i Rutheran Village på sørsiden og bruke teleporten opp til Darnassus. Eventuelt bare drepe deg selv med fatigue slik at du spawner ved gravplassen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, jeg kan ikke bestemme meg. Har ikke tatt Grizzly før, så har lyst til å ta den.

Men vil og ta Sholazar og Storm Peaks samt Icecrown før jeg dinger 80.

 

Grizzly har mye meningsløs reising frem og tilbake så vidt jeg husker - hadde heller tatt denne når du kan fly. Ta sholazar nå, og Hlodir-linja med en gang du kan fly. Deretter kan du vurdere Grizzly opp mot Storm Peaks/Icecrown.

Lenke til kommentar

Fair enough, hadde dårlig tid :p

Spiller druid fra før, noe som dermed er uaktuelt. Grunnen til at jeg vil spille warrior/shaman er at dette er to klasser jeg aldri har prøvd før. Dette er altså en alt, med hovedfokus på PvE. Rask lvling er selvf. også en bonus, men hovedfokus vil ligge på å kose seg. Noen som har spilt begge klasser som kan rangere de?

Lenke til kommentar

Levler opp en fury warrior nå og har en shaman som main riktignok resto, men off-specc raider som enh noen ganger.

 

Likte bedre å levle som enh shaman enn fury warrior. I PvE er vel begge klasser like ensidete, kan ikke uttale meg om fury warriors, men jeg tror classene "ligner".

 

Håper dette hjelper litt.

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...