CombatPsycho Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg var redd jeg hadde fått dysleksi over natten. Fikk vondt i hodet av det der Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hahaha!Til og med blå på side 2 ble sjokkert! :!: :!: Herregud jeg lo av den der! Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvordan får man dmg (altså dmg man gjør på et target..) til å poppe opp på siden av targetet, ikke over navnet. Hadde det før, men etter at jeg fikk ny ui ble det borte. anyone? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Å fyy (stygge ord mange ganger)! Jeg blir av å til så utrolig irritert over småting, spesielt nå, skulle gå UP HC og regna med at noobsa sov kl 2 om natta, ikke regn med det. Ba magen decurse på 3. boss, det skjønte den ikke. Så fikk vi forklart det da, men da løp han bare etter tanken å venta på at tanken skulle få curse på seg.. Så wiper han oss 3 ganger med å slacke på dps og stå i breath. Gud bedre. Finnes det ikke egne servere for dem under 10 år med slike støttebaner som du har i bowlinghallen? Gah. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 ser 3.1 er på nedlasting.. Noen som vet når den legges inn? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror jeg leste 28. april et sted, men man vet aldri. Kanskje ei uke før, kanskje ei uke etter. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Jeg vet akkurat når patch 3.1 kommer. Den kommer en eller annen gang. Endret 4. april 2009 av DavidH Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Soon. Vel, er masse Ulduar-filer og stuff som kan lastes ned på forhånd selv om patchen ikke kommer på lang tid. Så trenger ikke bety at den kommer snart. De flyttet jo faktisk World Event til å matche 3.1, så tyder vel på at det tar en stund til? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Endelig ble det immortal og black proto drake. Åh kjeften a. : << (Grattis ^^) Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Pre lasta patch 3.1 for lenge siden, var i alle fall det som sto ble lastet ned på background downloaderen. Håper den kommer ut snart, begynner å bli litt lei av å respecce mellom healing specc og tanking specc. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 word... Pala= dps/healer bli det nå. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er i en guild nå som holder på med litt raiding og PvP. Problemet er det at folk som har sagt at de kommer til raids, ikke kommer, de bare stikker uten og si noe. Vi har et guild møte snart, der vi skal prøve og forbedre ting. Noen som har tips til hvordan vi kan få folk til og komme, og være forberedt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Om dere har flere å velge i så unngå å ta disse med i lineupen når dere plukker ut personer til raidet. Dessverre er det ikke noe universal løsning på problemet ditt, om folk sier de kan raide og deretter ikke møter opp så får dere bare innse at de kanskje ikke er innstilt på å raide, så får dere ta det til ettertanke. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 er en enkel måte å fikse det på, kick de som driver på slik Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 er en enkel måte å fikse det på, kick de som driver på slik /agree Er man ikke interessert i å bidra til felleskapet i form av å delta og stille forberedt er det ikke mye å spare på. Si ifra at de som slacker kickes. Vær konsekvent og gjennomfør det. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 snop Jeg hadde planglagt å levle sammen med 4 andre fra laveste mulige level å fullføre en instance, for så kun levle instancer sammen med de fire! Alá Prosjekt Drøm som ble drevet med tidligere på forumet. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Er i en guild nå som holder på med litt raiding og PvP.Problemet er det at folk som har sagt at de kommer til raids, ikke kommer, de bare stikker uten og si noe. Vi har et guild møte snart, der vi skal prøve og forbedre ting. Noen som har tips til hvordan vi kan få folk til og komme, og være forberedt? Mange muligheter å gå løs på problemet på, men ingen enklere svar. Det dere må gjøre er å legge press på de på ett vis. Hvis dere bruker DKP - gi en saftig DKP straff for å signe uten å møte. Del guildet opp i ranks med raiders og members f.eks. og si at raiders har prio på spots og prio på gear, så de som til stadighet signed men ikke møter blir demoted til members eller ikke promoted til raiders. Rekrutter folk dere kan erstatte de med så dere får raids til å gå glatt uten dem, kanskje de skjerper seg men hvis ikke så har dere ihvertfall raid spots dekket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva i svarte !"¤!"¤ gjør du når du har klart å komme deg ned fossen i nord på Kalimdor og er et ghost ute på havet og har liksom ingen mulighet til å komme deg opp de 1000000meter høye fjellveggene? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Snakker med en spirit healer? Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hva i svarte !"¤!"¤ gjør du når du har klart å komme deg ned fossen i nord på Kalimdor og er et ghost ute på havet og har liksom ingen mulighet til å komme deg opp de 1000000meter høye fjellveggene? Løp så langt ut at du dør av fatigue, funka for meg den ene gangen hvertfall. Skjønner at det høres litt rart ut at du kan dø som ghost, men det kan hende det har blitt endra, var vel ett år eller to det skjedde med meg Endret 4. april 2009 av Pwn3r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå