Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

beste er tankadin, lock,lock, mage, Rshaman!

 

var hvertfall utrolig bra i TBC, aoe alt ned : P

 

Jeg foretrakk prot pala, ele, ele, ele, holy priest i TBC, mye bedre burst med ele shammie enn lock igrunn og fikk alle totems man ville ha og :p

Endret av eXa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp.

Vel, isåfall så har jeg ikke tenkt til det.

Dette er kun ment som inspirasjon i tilfelle du likevel ønsker å bruke RAF:

 

Jeg har en ikke altfor sprek laptop som likevel takler at jeg kjører to wow kontoer samtidig. Den ene er min faste, den andre er foreløpig en trial. Det betyr at jeg opprettet en ny konto som jeg foreløpig ikke har betalt for. Karakteren på denne nye kontoen følger den andre passivt så det er ikke noe mer arbeid med å kjøre dette opplegget kontra å levle opp alene. Fordelen er tredelt:

- Man får nesten dobbel xp sammenlignet med å kjøre solo

- Dersom jeg ønsker å beholde den andre karakteren har jeg mulighet til det (registrerer da kontoen og overfører karakteren til min hovedkonto)

- Karakteren som følger passivt kan buffe deg (jeg lar en pala følge som buffer min rogue)

 

Det værste som kan skje er at du får nesten dobbel xp i ni (?) dager. Anbefales.

Lenke til kommentar
Husk at på en trial konto kan karakteren kun bli level 20 vel? Er trippel xp faktisk =) Men hvis du kun leverer wuest med den ene vil du levle fra den andre, som vil gjøre at du mister xp bonusen. Så du må jo gjøre noe aktivt på begge =)

Jeg har en ubrukt kontonøkkel liggende, så jeg kommer nok til å aktivere kontoen for å fortsette etter 20. Man må alt+tab mellom kontoene både for å levere quests (tar et par sekunder) og sørge for at følge-char ikke går afk. Det tar minimalt med tid i forhold til XP gain.

 

Jeg hører det er trippel XP, men har bare målt ca dobbel XP i forhold til solo XPing. Trippel i forhold til gruppe kanskje? Det hadde blitt ca 4x XP om begge hadde vært aktive om du skjønner hva jeg mener. Den ene følger jo bare og leecher. Hadde vært fint om det var en /protect funksjon.

Lenke til kommentar

Quest er helt rått når man er på RAF. Får en hel lvl av et quest og sånn, er morro det. Men RAF går mye raskere om du installer noen addons og multiboxer, gikk med en shadowpriest og en desto lock, med locken på follow, som bare spamma shadowbolts og litt sånn. Det var ganske morro =)

Lenke til kommentar
Quest er helt rått når man er på RAF. Får en hel lvl av et quest og sånn, er morro det. Men RAF går mye raskere om du installer noen addons og multiboxer, gikk med en shadowpriest og en desto lock, med locken på follow, som bare spamma shadowbolts og litt sånn. Det var ganske morro =)

Siden alternativet mitt var solo XPing, så er dobbel XP riktig for meg.

 

Vet jeg burde multiboxet for bedre xp, eller fått meg en RAF-venn. Tror barrieren blir for høy på dette for min del. Skal bare levle opp en char. To kontoer samtidig og RAF fungerer greit for meg, og er jeg heldig blir jeg bostet litt og.

 

10% XP bonus fra heirloom er fin-fint, men det ligger mer arbeid bak et enkelt heirloom item enn å sette opp RAF for 100% XP bonus :)

 

Det er trippel XP, men siden du er i gruppe, blir det mindre.

 

Når man er i gruppe blir all xp delt i 2 (unntatt quests). Når du da dreper ting, får du bare 150% exp isteden for 300% som du egentlig skulle ha.

 

Men igjen, quests er de som gir mest.

Ja

 

Glemte å ha begge chars pålogget og i gruppe da jeg leverte et par quests og det var massiv forskjell...

Lenke til kommentar
Har hørt noe snakk om en cap på fem refererte kontoer, noen som vet om det er noe i dette? Vurderer en liten trial kun for å levle banken min til 20 for å få Teleports (mage), men orker ikke om det bidrar til å cappe meg på referrals.

 

Du kan bare sende ut 5 om gangen, og hvis en av de registrerer seg får du en ny du kan sende ut.

Lenke til kommentar
Hvilke sider tracker guild progression? Har foreløpig funnet disse:

 

WoWProgress

GuildOX

WoWJutsu

RealmRanker

 

Hva tenker du da på guild progresjon, hva man har gjort? Vet ikke om www.wow-heroes.com er en av de tingene du tenker på, du kan finne frem informasjon om guildmedlemmene og hva de har gjort. Var det det du tenkte på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...