MrSifter Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du kan ikke sammenligne en hel raid instance og en såpass stor achievement som Immortal oppimot en fight fra TBC. Horde guild på dentarg (Bad Omen. for de som kjenner til de, top10 guild EU i TBC) hadde random shit som skjedde på KT 5 uker på rad typ DCs i voidzone, MCs av ugunstige personer i ugunstige faser av fighten etc. Så fordi de har bad luck så er de dårlige? Henger ikke helt på grep men ok , så utifra det dere sier hadde vi vært ranket over dem om vi fikk immortal la oss si..dagen før? selvom vi kanskje bare lucka oss gjennom hele instancen og var griseheldige Jeg sier ikke at immortal og andre achievments kan være og er random, det er bare logikken din jeg motstrider. Hvis det er retards i guilden som fucker opp, da er det klart at din guild er dårligere enn andres guilder som ikke har retards. Jeg skjønner at DCs og diverse kan ødelegge på et immortal run, men jeg har selv aldri opplevd det, vi har brukt GS på DCere og spilt veldig safe slik at lag o.l. ikke skal ødelegge. Det har kun vært personlige feil som har ødelagt for oss, med unntak av MC på Kel'thuzad. (Noe som igjen kan preventes ved å ha warlocks med felhunters og mager klare til å counterspelle) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Guild på grimbatol med masse tugas og saudi. tok immortal for første gang denne uka, 17 folk i raidet for å slippe retardsa DCs kan og reddes, iaf på sapphiron ol, bruker vinger der rett som det er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) DK er fantastisk i PVE dps. Det er som en blanding av Warrior og Rogue som har AoE-skills i tillegg. Men veldig avhengig av gear for å gjøre bra DPS i raids. Og til soloquesting er den ypperlig, og greier lett å ta 3-man group quests helt alene. Drepte voldsomme 64-eliter i Hellfire Peninsula når jeg selv var 60. Endret 1. april 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Du skulle prøvd før forrige nerf du =) tok voidreaver alene på lvl 74/75 =) Death strike heala deg jo helt sykt mye med glyph =) Endret 1. april 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som vet om det har kommet eller kommer en engeneering transporter til Northrend? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 WOW legges ned. HAHAHA APRILSPØK!!11!1 Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hm, den var ikke litt bra engang. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har funnet noen prank fra blizzard sin side i år eller? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det var da pokker så lenge account siden skulle være nede da. Har en char som står på transefere, men neeeeida. Nå skal blizzard fixe sia si for all evighete Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sjekk wowhead sin side nå. Jeg lo godt av den faktisk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Sjekk wowhead sin side nå. Jeg lo godt av den faktisk. I fjor var den lik som thotbot Lenke til kommentar
eXa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ah, det husker jeg, vittig den og men enda bedre i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har funnet noen prank fra blizzard sin side i år eller? Tipper det er denne: "Battle.net Mobile Authenticator Now Available" Lenke til kommentar
SeT Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Pimp My Mount:D Endret 1. april 2009 av SeT Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Klarte å karre til meg en rare-elite etter server restart Icehorn down! Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Noen som har funnet noen prank fra blizzard sin side i år eller? Tipper det er denne: "Battle.net Mobile Authenticator Now Available" Denne er en uke gammel eller så, så ikke den Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Pimp my ride derimot, der har du aprilsnarren Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Gikk 5 på den med Pimpinga Endret 1. april 2009 av luni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå