Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Du mener som at den f.eks blir vanskelig? ;p

 

 

 

Er det noen her som er i top50 guilds forresten? (Verden/EU, whatever. Dog, top50 på serveren er litt uinteressant)

Vet Skurupu er i Pretty Maids, men er det noen flere?

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holdt på å skrive application til dere engang i tiden. :p

 

Jeg er ikke sikker på hvor man får den beste målingen.

Wowjutzu er tilbakestående.

Fant noe wowrankings eller noe slikt her om dagen, som tydeligvis sjekket achivements og ikke gear så.

Kan se om jeg finner noe når jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar

Vel.

De kan jo ikke endre den.

Det ville vært idiotisk. For det førte kan de ikke ta fra folk tittelen, for det andre ville den jo da bli regelrett vanskelig hvis de måtte ta Yoggie og Algalon, noe som stritter i mot moralen i wow.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
Vel.

De kan jo ikke endre den.

Det ville vært idiotisk. For det førte kan de ikke ta fra folk tittelen, for det andre ville den jo da bli regelrett vanskelig hvis de måtte ta Yoggie og Algalon, noe som stritter i mot moralen i wow.

Endre den hadde vært idiotisk, ta vekk muligheten for å få tittelen er vel heller noe Blizzard kunne funnet på.

Lenke til kommentar

Guild nummer 750 her SUP??

 

Kunne sikkert lett raidet med hvilken som helst guild men leste gjennom Inner Sanctum/Numen/Security sine sider og det virker som noe jævla mas =P

Vet at Numen raidet 20timer i strekk i Sunwell, sikkerta artig for de men det blir for mye selv for meg.

Lenke til kommentar

Slike rankinger sier lite med contentet vi har akuratt nå. Min guild drepte Malygos 25-man 12 dager etter at WotLK kom ut, men siden vi ikke gadd å bry oss om Sarth 3d, og ikke drepte han før flere uker etterpå, så ligger vi langt nede på listen.

 

Den kommer nok til å bli mye mer nøyaktig etter Ulduar.

Lenke til kommentar
Jeg ville målt etter server first. eller da EU/US first kill på 3 drakes sarth HC

 

Å måle etter server first er litt feil, egentlig. I og med at da vil du få alle---nei, det er faktisk veldig feil, hvertfall for å måle EU ranks. I og med at guilds som suger balle får server first på en server som er enda verre, så vil de få høy rank.

Skal man rangere etter noe så bør man rangere etter achivements, f.eks. Immortal, Undying, Twilight Zone, so on and so on.

 

Vi er rangert som 38 i verden og 19 i EU for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Slike rankinger sier lite med contentet vi har akuratt nå. Min guild drepte Malygos 25-man 12 dager etter at WotLK kom ut, men siden vi ikke gadd å bry oss om Sarth 3d, og ikke drepte han før flere uker etterpå, så ligger vi langt nede på listen.

 

Den kommer nok til å bli mye mer nøyaktig etter Ulduar.

 

Sa ikke at den betydde mye, bare ga litt mer kjøtt på beinet til kommentaren hans.

 

Du har helt rett, men jeg tror ikke det vil bli mye mer nøyaktig i Ulduar. Ulduar skal visst ikke være svære hoppet opp i vanskelighetsgrad, dessverre.

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Jeg trur det kommer til å ta lengere enn 1 reset å få ned alt. (Kanskje ikke for Ensidia), og jo lenger sprik på når siste bossen faller, jo mer presis blir oversikten. I tillegg er vi alle lvl 80 nå, og rankene fra før er også en pekepinne på hvor fort spillere kllarer å levle fra 70 + og cleare alt content.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...