Neppe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, derfor holdt vi melee dps'r oss mest mulig på 50% så han bare skulle ta tanken med HS. Men vi kom liksom aldri under 40% før wipe. Var mest overraska over at jeg klarte å holde meg i live under hele Heigan encounter, når jeg aldri har gjort den før. Dance dance revolution. Hæh? Dere kastet bort tid på å gå i slime for å få mindre hp? Hvorfor i alle dager gjorde dere det? Han som kom opp med den ideen burde kanskje lese litt mer raid strats. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det med å løpe ut i slimet er noe av det rareste jeg har hørt i hele dag :!: Ikke rart dere ikke fikk ham under 40% om dere brukte mye tid på å løpe rundt for å kvitte dere med halve livet deres, hehe. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var slik Patchwerk fungerte før, hateful kom på den med mest hp. Det var heller ingen threat. Nå tar han de 2/3 øverst på threatmeteret og velger den av de med mest hp og slår hateful på, samtidig som han gir samtlige han valgte som hatefulkandidater en ekstra threatboost. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har problem med at jeg ikke kan klikke i chatten, altså jeg kan ikke whispere/invite osv folk som sier noe i lfg-channel, f.eks ved bare å høyreklikke på navnene deres og velge "invite" Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 YEs! Mounten fra Archavon droppa for oss igår, grand black war mammoth. Jeg vant den by roll, men main tank og masterlooter ninjaloota. For en råtten verden vi lever i, pokker heller! POKKER! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hehe, skjer ganske ofte det der, uheldigvis. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var slik Patchwerk fungerte før, hateful kom på den med mest hp. Det var heller ingen threat. Nå tar han de 2/3 øverst på threatmeteret og velger den av de med mest hp og slår hateful på, samtidig som han gir samtlige han valgte som hatefulkandidater en ekstra threatboost. Note: The 40-man level 60 version of Patchwerk selected hateful targets from the 2nd, 3rd and 4th melee targets on threat, however due to misunderstandings about the mechanics melee DPS would often get the slime debuff to reduce their HP. This misunderstanding has continued to the present today. It is not and has never been necessary for melee DPS to reduce their HP if the tanks are all doing their job. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Heh, minner meg sterkt om mistforståelsen av bossen i UK, andrebossen. Folk hadde fått det for seg at man måtte ta dem ned begge samtidig ellers så resset den andre og whipet hele gruppen. Brukte lang tid, og tid den dag i dag, på å få folk til å forstå at man bare trenger å knerte begge 2 for å vinne kampen. Hadde en druide som begynte å forklare hele prosessen med prosenter og stopping av DoTs og hele pakken, skulle tro det var et raid man var med på. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hehe. Artig med folk som tar heroic dødsens seriøst, bruker mange minutter på tactics, readychecks og fandens oldermor. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det var slik Patchwerk fungerte før, hateful kom på den med mest hp. Det var heller ingen threat. Nå tar han de 2/3 øverst på threatmeteret og velger den av de med mest hp og slår hateful på, samtidig som han gir samtlige han valgte som hatefulkandidater en ekstra threatboost. Note: The 40-man level 60 version of Patchwerk selected hateful targets from the 2nd, 3rd and 4th melee targets on threat, however due to misunderstandings about the mechanics melee DPS would often get the slime debuff to reduce their HP. This misunderstanding has continued to the present today. It is not and has never been necessary for melee DPS to reduce their HP if the tanks are all doing their job. Virker såklart mer logisk. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hehe. Artig med folk som tar heroic dødsens seriøst, bruker mange minutter på tactics, readychecks og fandens oldermor. Er dønn seriøst da Men, Ley-Guardian Eregos, det er en boss som faktisk trenger litt forklaring. Men det er og fordi komponenten "Flaks" har sitt innspill her. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 flaks? Hva er det som er så flaks med den? Tok nettopp 20min achievementen med 4 stykker, kanke si jeg opplevde så mye flaks. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Flaks med f.eks at dragon abilities ikke er klar, f.eks at healer dragene ikke har nok liv til å heale, at noen glemmer timestop på strategiske punkter, noen glemmer å fly vekk fra arcane ballene som han spawner. Ikke vanskelig boss men irriterende... Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Da er det jo mer fordi folk er dårlige da, og ikke pga flaks. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen ganger er det dårlige folk, andre ganger en smule uflaks, vanskelig å bedømme om man PuGer oculus. Kan dog heldigivs wipe så mange ganger man vil på sistebossen uten å få en heftig repairbill. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Var inne på en side jeg frykter er keylogger, noen måte jeg kan forsikre meg om at det ikke var dette? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Kjør scan på PCen og se om den finner noe (malaware scan) Eventuelt gå manuelt og kjør System Explorer og se hva som kjører på PCen din. Oppdaget selv engang en liten keylogger gjemt in explorer.exe takket være det programmet. En liten KillBox! senere så var dritten fjernet... Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Et annet spørsmål: Greier ikke klikke i chatboxen, på navn osv. Noen som vet hvordan man fikser dette? - Ja, jeg har logget inn og ut Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Interface->Social->Lock chat settings Evt høyreklikk på general og trykk på 'Make interactive'. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 vist du har noen chatwindow addons, så kan du prøve å disable dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå