Alpakasso Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Har spilt boomkin i ca. 2 måneder nå, og lurte på om noen kunne evaluere hva slags dps jeg burde ha på patch? Stats (i form - unbuffed ofc): 1991 SP hit capped 24,09% crit 521 haste ---------------------------- Anyone? Har så å si samme stats på min boomkin, og gjør 4,5k dps på Patch. Endret 28. mars 2009 av -Evolution- Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 hehe, gjør faktisk akkurat det samme Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) meg og en kamerat starta hunter i går med RAF, vi dinga lvl 10 på 1 time. Så stakk vi til RFC og hadde vell ca 7-10 min på hver lvl. Nå holder vi på i WC og er lvl 17. Satser på 40 eller 50 i dag. Endret 28. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hepp. Har tittet litt rundt etter en lvl-guide via google men har ikke funnet noe særlig relevante treff da en del tards har faktistk tatt steget å gi ut bøker om hvordan en skal gå til for å ha litt nyttig lvl. Så, er det noen som har noen anbefalinger om hvor en kan dra med en Alliance 46 Hunter? Takker og bukker for svar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) http://www.wow-pro.com/leveling_guides Ta en titt der b-real. Der finner du greie guider. Selv om du velger å ikke følge guiden, så kan den vel gi deg en pekepinne på hvor du skal dra. Endret 28. mars 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hepp. Har tittet litt rundt etter en lvl-guide via google men har ikke funnet noe særlig relevante treff da en del tards har faktistk tatt steget å gi ut bøker om hvordan en skal gå til for å ha litt nyttig lvl. Så, er det noen som har noen anbefalinger om hvor en kan dra med en Alliance 46 Hunter? Takker og bukker for svar Masse steder å dra: Sør i Tanaris, Feralas, Hinterlands, Azshara og/eller Searing Gorge. Etter de her kan du dra til Felwood, Un'Goro og/eller WPL:) Levling går så fort om dagen at du trenger antageligvis ikke gjøre alle de. Ellers kan du jo alltids dra i Sunken Temple eller BRD. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 http://www.wow-pro.com/leveling_guides Ta en titt der b-real. Der finner du greie guider. Selv om du velger å ikke følge guiden, så kan den vel gi deg en pekepinne på hvor du skal dra. Takker og bukker, var akkurat det jeg var på utkikk etter Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Irriterer meg kor mange som har usaklige krav til gear på 10 mann nax. Har 2 full valourus geared chars, og er lei av hc-grind før eg kan gå i naxx med min tredje char. Stort sett full blues...men likevel.."undergeared"...yeah..whatever. Hjelper fint lite å ta med en som kan tacs i blinde framfor en klovn med litt bedre gear, men som dør heile tida ja..flottings. =| Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Naxx10 er ikke så veldig vanskelig, og de fleste kan nok de taktikkene som er. Mer dps= mindre tid brukt, er nok kun det de tenker på. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 231 hit rating er nok så lenge jeg har improved FF/spriest med misery i raidet right? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 231 hit rating er nok så lenge jeg har improved FF/spriest med misery i raidet right? Alt under 263 er vel DPS-loss såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tilogmed når jeg får 4% hit av "raidbuffs"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen på grimbatol her? :!: Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen på grimbatol her? :!: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1079652 Her kan du sjå. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Tilogmed når jeg får 4% hit av "raidbuffs"? 263 e softhiten din om du har IFF på targeted.. Om du ikkje har improved FF må du ha en Shadow Prest med deg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hmz, vi wipa hvertfal 6-7 ganger ikveld på 25-man heroic Patchwerk..første gangen ble vi lei og tok resten av naxx før vi kom tilbake, så wipa vi noen ganger til og da måtte folk logge av. Var visst for vanskelig å holde tanks i live så ikke resten av DPS'r fikk Hateful Strike i trynet, enda vi gikk ut i elva for å få 50% hp hele tiden. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hateful strike går på det targetet med mest hp av de to som ligger som nr 2 og 3 på threatlist btw, ikke vits for dps å løpe ut i slimet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, derfor holdt vi melee dps'r oss mest mulig på 50% så han bare skulle ta tanken med HS. Men vi kom liksom aldri under 40% før wipe. Var mest overraska over at jeg klarte å holde meg i live under hele Heigan encounter, når jeg aldri har gjort den før. Dance dance revolution. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hva mener du? Alså om du har IFF ( balance treet) så trenger du bare 263 hit om du har da det target "truffet" med FF. Om du velger å ikkje ta 3 poeng i IFF må du ha en shadow prest i ditt party/raid for å kunne være hitcappet på 263. Om du verken har IFF eller en SP i ditt party/raid anar eg ikkje ka hit du må ha for å være hitcapped Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå