Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Har spilt boomkin i ca. 2 måneder nå, og lurte på om noen kunne evaluere hva slags dps jeg burde ha på patch? :p

 

Stats (i form - unbuffed ofc):

 

1991 SP

hit capped

24,09% crit

521 haste

 

----------------------------

Anyone?

Har så å si samme stats på min boomkin, og gjør 4,5k dps på Patch.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hepp.

 

Har tittet litt rundt etter en lvl-guide via google men har ikke funnet noe særlig relevante treff da en del tards har faktistk tatt steget å gi ut bøker om hvordan en skal gå til for å ha litt nyttig lvl.

Så, er det noen som har noen anbefalinger om hvor en kan dra med en Alliance 46 Hunter?

Takker og bukker for svar :)

Lenke til kommentar
Hepp.

 

Har tittet litt rundt etter en lvl-guide via google men har ikke funnet noe særlig relevante treff da en del tards har faktistk tatt steget å gi ut bøker om hvordan en skal gå til for å ha litt nyttig lvl.

Så, er det noen som har noen anbefalinger om hvor en kan dra med en Alliance 46 Hunter?

Takker og bukker for svar :)

 

Masse steder å dra: Sør i Tanaris, Feralas, Hinterlands, Azshara og/eller Searing Gorge. Etter de her kan du dra til Felwood, Un'Goro og/eller WPL:)

 

Levling går så fort om dagen at du trenger antageligvis ikke gjøre alle de.

 

Ellers kan du jo alltids dra i Sunken Temple eller BRD.

Lenke til kommentar

Irriterer meg kor mange som har usaklige krav til gear på 10 mann nax.

 

Har 2 full valourus geared chars, og er lei av hc-grind før eg kan gå i naxx med min tredje char. Stort sett full blues...men likevel.."undergeared"...yeah..whatever. Hjelper fint lite å ta med en som kan tacs i blinde framfor en klovn med litt bedre gear, men som dør heile tida ja..flottings. =|

Lenke til kommentar

Hmz, vi wipa hvertfal 6-7 ganger ikveld på 25-man heroic Patchwerk..første gangen ble vi lei og tok resten av naxx før vi kom tilbake, så wipa vi noen ganger til og da måtte folk logge av.

Var visst for vanskelig å holde tanks i live så ikke resten av DPS'r fikk Hateful Strike i trynet, enda vi gikk ut i elva for å få 50% hp hele tiden.

Lenke til kommentar

Ja, derfor holdt vi melee dps'r oss mest mulig på 50% så han bare skulle ta tanken med HS. Men vi kom liksom aldri under 40% før wipe. Var mest overraska over at jeg klarte å holde meg i live under hele Heigan encounter, når jeg aldri har gjort den før. Dance dance revolution.

Lenke til kommentar
Hva mener du?

 

Alså om du har IFF ( balance treet) så trenger du bare 263 hit om du har da det target "truffet" med FF. Om du velger å ikkje ta 3 poeng i IFF må du ha en shadow prest i ditt party/raid for å kunne være hitcappet på 263. Om du verken har IFF eller en SP i ditt party/raid anar eg ikkje ka hit du må ha for å være hitcapped

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...