Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da jeg skulle få meg Knucklesandwich- og fire weapon skill til 400, så fant jeg bare noen mobs som ikke gjorde meg masse skade, men som også droppet ting jeg trengte. Så sto jeg bare og slo, og når de døde fikk jeg jo noe jeg kunne bruke. Ja, det tar sikkert litt lenger tid enn å stå på èn mob for å komme fra 0-400, men da får man også farmet litt. Jeg tror jeg fikk meg 40 sånne shoveltusk flank eller hva det heter, til cooking.

Lenke til kommentar

Ossen får jeg tilbake passordet mitt, jeg har glemt det. Men når jeg skal skrive inn bruker navn så komer det opp at jeg må ha en sånn sikkerhets kode på 6 sifere. Jeg gidder ikke å kjøpe sånn liten dings ... Noen andre måter å få passordet tilbake?

Lenke til kommentar
Da er nok kontoen din stjålet rett og slett. gjør noen armory søk på de forskjellige karakterene dine og sjekk om det har skjedd no på den fronten.

 

Den var hacka ja ... Hadde fått 1000 res. Men jeg kan vell få den lett tilbake igjen viss jeg sender epost og gir cd-keys og navnet mitt OSV til blizzard?

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Du får den nok tilbake igjen, du må maile dem diverse dill av informasjon og bilde av legimitasjon. Blizzard har et eget webform for akkurat dette, bare let litt rundt på wow-europe så finner du det nok.

Forklar også at du ikke har kjøpt noen kode brikke.

 

Det kan ta veldig lang tid før du faktisk får igjen kontoen da, for en kamerat tok det hele 3 uker. Mens maintanken i guildet som ble hacka en gang ganske tidlig i wotlk fikk den igjen noen dager etterpå, så er veldig usikkert hvor lang tid det hele tar.

 

Uansett, lykke til, håper du får igjen kontoen :)

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...