Cpt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hm, da skal jeg ose til DM med magen min å traine weapon skillz å få achivements. Men virker litt rart at Blizzard ikke har fikset på dette. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Før kunne du gå til shadowlabs på førestebossen å stå å slå. Kansje prøve det nå og? Endret 26. mars 2009 av MadsFN Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da jeg skulle få meg Knucklesandwich- og fire weapon skill til 400, så fant jeg bare noen mobs som ikke gjorde meg masse skade, men som også droppet ting jeg trengte. Så sto jeg bare og slo, og når de døde fikk jeg jo noe jeg kunne bruke. Ja, det tar sikkert litt lenger tid enn å stå på èn mob for å komme fra 0-400, men da får man også farmet litt. Jeg tror jeg fikk meg 40 sånne shoveltusk flank eller hva det heter, til cooking. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 fant en elite, trakk ham opp u fjellet, seal of light, sette på film, knucklesandwich! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hvor og når får jeg "steady shot" til hunter? Er 44 nå Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Lvl 50 hos din lokale huntertrainer:) Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg gleder meg til TG. Har ikke fått spilt siden 16.januar. -.-" Nettet her er for dårlig til at jeg kan logge på. -.-" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Selv gikk jeg WC, tok han nest siste bossen (ikke murlocen) og sto og slo meg opp fra 0 til 400 i sword, daggers og unarmed Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 gjorde det i naxx10, på trash mobs Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det var veldig betryggende når en av healer-prestene våre dinga unarmed achievement på nax25 trash Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ossen får jeg tilbake passordet mitt, jeg har glemt det. Men når jeg skal skrive inn bruker navn så komer det opp at jeg må ha en sånn sikkerhets kode på 6 sifere. Jeg gidder ikke å kjøpe sånn liten dings ... Noen andre måter å få passordet tilbake? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uhm, hvis du trenger den sikkerhetskoden så har du allerede kjøpt den dingsen. Sikker på at det er din konto? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Solgte nettop Nobles Deck for 9900. Har 1200 Icethorn i banken, så er klart til å lage en ny snart Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uhm, hvis du trenger den sikkerhetskoden så har du allerede kjøpt den dingsen. Sikker på at det er din konto? ja, 100% min. Jeg har alt av cd-er og sånn her hjemme. Kontoen er ca 2 år gammel, og jeg har aldri fått noe sikkerhetskode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det var veldig betryggende når en av healer-prestene våre dinga unarmed achievement på nax25 trash Haha Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da er nok kontoen din stjålet rett og slett. gjør noen armory søk på de forskjellige karakterene dine og sjekk om det har skjedd no på den fronten. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Da er nok kontoen din stjålet rett og slett. gjør noen armory søk på de forskjellige karakterene dine og sjekk om det har skjedd no på den fronten. Den var hacka ja ... Hadde fått 1000 res. Men jeg kan vell få den lett tilbake igjen viss jeg sender epost og gir cd-keys og navnet mitt OSV til blizzard? Endret 27. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Du får den nok tilbake igjen, du må maile dem diverse dill av informasjon og bilde av legimitasjon. Blizzard har et eget webform for akkurat dette, bare let litt rundt på wow-europe så finner du det nok. Forklar også at du ikke har kjøpt noen kode brikke. Det kan ta veldig lang tid før du faktisk får igjen kontoen da, for en kamerat tok det hele 3 uker. Mens maintanken i guildet som ble hacka en gang ganske tidlig i wotlk fikk den igjen noen dager etterpå, så er veldig usikkert hvor lang tid det hele tar. Uansett, lykke til, håper du får igjen kontoen Endret 27. mars 2009 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det varierer vell hvor lang tid det tar før man får tingene sine tilbake, en venn av meg fikk alt tilbake etter to uker, men man hører jo ofte om personer som må vente i mange måneder eller uker. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Har spilt boomkin i ca. 2 måneder nå, og lurte på om noen kunne evaluere hva slags dps jeg burde ha på patch? Stats (i form - unbuffed ofc): 1991 SP hit capped 24,09% crit 521 haste ---------------------------- Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå