Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tenkte å levle en alliance alt (RaF) og lurte litt på hva dere synes.

Server vil dere si har høy alliance populasjon og et bra high-end pve miljø? tenkt litt på Grim Batol.

Blir mest sannsynlig en warrior nummer to, men hvilken rase anbefales? tenker kun racials her, synes de fleste alliance rasene er tøffe som warrior så lenge man velger riktig av male/female.

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.

Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig der mad arab, men de vil jo strengt tatt ungå lvl 19 twinks med beserker, mongoose, 63 spellpower, Hodir shoulder enchants osv.

 

Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.

Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt.

 

Nåh er jo bare å skaffe seg masse billig intellect gear og ose løs.

Lenke til kommentar
Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.

Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt.

 

Tror det fortsatt er mulig å skille på de mobsa som aldri dør inni Dire Maul.

Lenke til kommentar
Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.

Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt.

 

Det er mobs i Dire Maul north, helt på slutten bak siste bossen, de holder deg i combat, slår ikke tilbake og man får weaponskill på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...