Kuldesjokk Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tenkte å levle en alliance alt (RaF) og lurte litt på hva dere synes. Server vil dere si har høy alliance populasjon og et bra high-end pve miljø? tenkt litt på Grim Batol. Blir mest sannsynlig en warrior nummer to, men hvilken rase anbefales? tenker kun racials her, synes de fleste alliance rasene er tøffe som warrior så lenge man velger riktig av male/female. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Grim Batol har et absolutt bra PVE-miljø. Veldig ofte pugs til alle slags raid og utallige guilds som gjør det samme. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og veeeldig mange norske. :x Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 GB er vel og på grensa til å være full, dog en stund siden det har vært lag i raids og køer inn på servern. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Female nelf Shadowcharge!(hvis det funker enda da) Endret 26. mars 2009 av daruu Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Shadowmeld fungerer i visse tilfeller. Konge-ability. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 GB er vel og på grensa til å være full, dog en stund siden det har vært lag i raids og køer inn på servern. Ja, Grim har vært litt full, men som du sier, lenge siden det har vært kø for å logge inn Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er det mulig og putte på WG shoulder enchant på BOA shouldersene enda? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har vel alltid vært mulig det? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Han mente vel "enda" som i "fortsatt". Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 De fjerner den muligheten i 3.1.0. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jau, synd det der. Vil alt hvilke legg-enchants, head-enchants o.l. vil forsvinne i neste patch? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Irriterer meg at BoA tingene ikke kan ha bra enchants. Jeg er ikke ute etter å twinke, jeg vil bare kunne bruke beste enchants på dem på 80, siden de tross alt er bra på det nivået. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på. Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt. Endret 26. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Enig der mad arab, men de vil jo strengt tatt ungå lvl 19 twinks med beserker, mongoose, 63 spellpower, Hodir shoulder enchants osv. Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt. Nåh er jo bare å skaffe seg masse billig intellect gear og ose løs. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Spøkelsene i Dire Maul fungerer. Tar ikke skade og gjør ikke skade. Du kan starte å angripe å dra på jobb. Når du kommer hjem, står du og slår fortsatt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt. Tror det fortsatt er mulig å skille på de mobsa som aldri dør inni Dire Maul. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Faen som det irriterte meg at de har fixa mobben i shadowmoon valley man kunne skille opp våpen på.Det var en banished demon med haugevis av hitpoints og aldri slo tilbake. Nå er han blitt "immune". Tok sin tid å skille 2h maces fra 1-400 på vanlige mobs, gitt. Det er mobs i Dire Maul north, helt på slutten bak siste bossen, de holder deg i combat, slår ikke tilbake og man får weaponskill på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå