Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har grinda Icethorn som F. de siste dagene for å få Darkmoon cardet. Har nå Noble Deck, så venter bare til 6. april da de kommer til gards.

En liten morsom ting som skjedde med meg i går.

post-88612-1237985574_thumb.jpg

Rottenbeauty ja, spilt med han/hun, ikke værst fyr/chick :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Ja, jeg går ut fra at de er menn, men jeg liker å innbille meg at de er jenter.

Mye triveligere å prate med de da :p

Kjøper ikke gull fra de, det er ikke billige sider de reklamerer for, men det er hyggelig å prate med de når man gjør kjedelige ting som lowlevel-quests, men ble til slutt ambassador, så jeg klager ikke :p

Lenke til kommentar

Noen som har noen venner som vil starte med wow men som ikke har en konto å spille på? Isåfall så har jeg en konto om noen vet om noen som er interessert, er imo litt waste når ingen bruker den. Har ingen irl kompisser som gidder spille wow heller, så :)

Lenke til kommentar

Altså, hvor mye dps du har på patchwerk er avhenging av veldig mange faktorer. Snakker vi 10 eller 25 man har du elemental shaman, fire mage, shadow priest, moonkin, unholy dk med? Bruker du flask/eliksirer?

Personlig har jeg 4.7-5k på patchwerk som spriest, men vet at locks i guilden nærmer seg 7k i et 25man raid.

Lenke til kommentar

De er vel affliction og kjører doom guard. Men, det er ingen overmeskelige krefter med i bildet, det som spiller inn er buffs, gear rotation, group synergy og total tid. Om guilden din tar han på 5 min vil dere ha bloodlust 15% av tiden mens om du dreper han på 2,5 min vil du ha bloodlust 30% av tiden. Alt kommer ann på resten av gruppa, ikke bare deg, derfor liker jeg egentlig ikke å sammenligne dps på patchwerk.

Men, det du kan gjøre dor å forbedre dpsen din er å stikke på en side som nevnt over, elitist-jerks.com under class mechanics og warlock. Der kan du se litt i trådene og sjekke hva slags stats i gearet du bør satse på, hvor mye hit du bør ha, hvilke glyphs, hvilke specc valg, og hvilke rotasjoner du bør bruke.

Lenke til kommentar
Altså, hvor mye dps du har på patchwerk er avhenging av veldig mange faktorer. Snakker vi 10 eller 25 man har du elemental shaman, fire mage, shadow priest, moonkin, unholy dk med? Bruker du flask/eliksirer?

Personlig har jeg 4.7-5k på patchwerk som spriest, men vet at locks i guilden nærmer seg 7k i et 25man raid.

såpass mye?!.. kan jeg spørre deg om hvor mye spell power du har?

du vil vel kanskje ikke fortelle rotation du liker?:p

jeg trenger virkelig tips på åssen jeg skal spille shadowpriest.. med tanke på rotation

Lenke til kommentar

Mener å huske å lese noe lignende ala: mind blast, mind flay, mind flay, mind blast, mind flay, mind flay, mind blast. Vampiric Touch til å begynne med, Shadow Word: Pain og Devouring Plague etter du har fått 5 stacks shadow-skade.

Tror det var noe sånt, iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...