Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, sånne ting har gått alt for langt.

Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life.

Edit: Post #1000 :D

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Skjønner at folk som har 500+++ flasks blir pisset off av denne endringen, men det blir feil å si at Blizzard voldtar forbredelser. De har fortsatt 500 timer med flasks og står fortsatt bedre stilt enn de som ikke har forbredt seg like godt, i tillegg burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Er glad mine flasks kostet meg null og nada.

Alt i alt tatt i betraktning synes jeg dette er en grei forandring, ingenting å klage på fra mitt ståsted.

Dog fortsatt synd på de som brukte store summer på flaskene sine, men som nevnt over: "Burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten."

Lenke til kommentar
Herregud, sånne ting har gått alt for langt.

Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life.

Edit: Post #1000 :D

Spiller du enda? :O

La ikke du opp i tbc?

Velkommen tilbake isåfall :D

Lenke til kommentar

Tror du at dere klarer å brenne ned første drage uten BL/Hero? Og så bruke BL/Hero på drage nr 2.

Gjerne fortell litt mer om hva dere har av folk å plassere, og hvilke taktikk dere bruker. Vet ikke helt hva du har å jobbe med.

Endret av Macord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...