Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Herregud, sånne ting har gått alt for langt. Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life. Edit: Post #1000 Endret 24. mars 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er enda teitere å kommentere sin egen postcount. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Prepping for Ulduar. ^^ Flask Duration Nerf Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skjønner at folk som har 500+++ flasks blir pisset off av denne endringen, men det blir feil å si at Blizzard voldtar forbredelser. De har fortsatt 500 timer med flasks og står fortsatt bedre stilt enn de som ikke har forbredt seg like godt, i tillegg burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er glad mine flasks kostet meg null og nada. Alt i alt tatt i betraktning synes jeg dette er en grei forandring, ingenting å klage på fra mitt ståsted. Dog fortsatt synd på de som brukte store summer på flaskene sine, men som nevnt over: "Burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten." Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.thinkgeek.com/caffeine/drinks/a273/ Ultimate drikke og ha med på lan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ble vel posta på forrige side også. Smaker brukbart, jeg har mine 6 stående her ^^ Vel, 5 fulle og 1 tom, orker ikke kaste flasker Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.thinkgeek.com/caffeine/drinks/a273/ Ultimate drikke og ha med på lan Genialt, tror jeg tar med meg en six-pack på TG i år Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 De er rimelig dyre :S Tror ikke jeg ville tatt med på LAN, men det er den ultimate gaven til en gamer som du ikke kjenner så godt at du må gi han/hun gaver til *Mye penger*! Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Allerede kjøpt inn, vel anvendte penger imo ^^. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Selv om du kjenner folk godt trenger du ikke bruke mye penger på gave til de vel Den eneste personen jeg bruker mye penger på når det gjelder gaver, er søstersen, derimot, ikke til minstesøss - til sistnevntes store irritasjon Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Herregud, sånne ting har gått alt for langt. Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life. Edit: Post #1000 Spiller du enda? :O La ikke du opp i tbc? Velkommen tilbake isåfall Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Allerede kjøpt inn, vel anvendte penger imo ^^. Du har da ikke anvendt en krone ennå så vidt jeg vet .... Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Allerede kjøpt inn, vel anvendte penger imo ^^. Du har da ikke anvendt en krone ennå så vidt jeg vet .... Blablabla,kom å hent dem da. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Allerede kjøpt inn, vel anvendte penger imo ^^. Du har da ikke anvendt en krone ennå så vidt jeg vet .... Blablabla,kom å hent dem da. På TG min venn, på TG. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor tror du det? Har ikke noe godt argument her, men det er bare noe jeg tror, alle dere andre skal få tro noe annet. Men syntes ikke det så så veldig godt ut, rett og slett. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har noen tips til sarth 3d 10 man? Oppsett, tacts osv. Vi sliter litt med å få ned drage nr 2 i tide, også fucker alt når vi skal inn i portalen... Lenke til kommentar
Macord Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Tror du at dere klarer å brenne ned første drage uten BL/Hero? Og så bruke BL/Hero på drage nr 2. Gjerne fortell litt mer om hva dere har av folk å plassere, og hvilke taktikk dere bruker. Vet ikke helt hva du har å jobbe med. Endret 24. mars 2009 av Macord Lenke til kommentar
haffi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) er det noen server med ca. 50-50 hord og ally? pvp Endret 24. mars 2009 av haffi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå