Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg husker noen tidligere i tråden postet bilder av en feilmelding de fikk når de gikk inn på WoW. (Masse rare tegn osv) Jeg har samme problemet nå - noen som fant ut av det?

står det <html> og slikt? For meg betyr det at jeg ikke har tilkonling til serveren.

Jepp, det skjedde fordi jeg hadde for svakt nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit; til han som lurte på tips til Less-rabi

[13:15:56] <+Lolluna> cosha

[13:15:58] <+Lolluna> u thar

[13:16:04] <cosh^> y?

[13:16:12] <+Lolluna> less-rabi easy

[13:16:14] <+Lolluna> bring 3 rogues

[13:16:22] <+Lolluna> The other time I did it was to help a friend of mine. We stacked up 3 combat rogues with Adrenaline rush and Throwing spec (Interrupt on Fan of knives) and spammed away.

[13:16:31] <+Lolluna> haha

[13:16:43] <cosh^> ok, get 3 rogs and lets do it!

Endret av Cosha
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært noe jeg hadde vaset rundt med til vanlig, LAN må være den eneste plassen jeg kunne ha funnet på å drukket dette på :p

Men som sagt over her, hadde vært utrolig artig vist de hadde fått flaskene til å ligne mer på pot plasker.

Lenke til kommentar

20 x 7 = 140 kroner for en sekser med pots, hmmm, minner meg om blodprisene på AH.

dog sjekka jeg ikke om dollaren er 7 kroner om dagen så matten kan være litt feil.

Edit: Retail på red bull er 2 dollar per, så si 3 dollar per (husker fra østerrike at de tok mer enn retail) 3.

2 x 12 = 24 dollar

3 x 12 = 36 dollar.

Så hvis vi skal se på energien man får ut av det mtp LAN og søvn så vil du spare 4-16 dollar på å kjøpe hp/manapots :p

Som igjen i norske blir 28 til 112 kroner i forskjell

Edit2: dollaren var 6,35 kroner så tallene er litt høyere enn de skal være, men frakt kommer jo uansett i tillegg.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...