Dernel Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå husker jeg ikke helt men 200 %? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har vært wow nykter i 1 uke og 1 dag Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvorfor forteller du oss det? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 hmm, da må group bonus ha gitt med den resterende xp, siden jeg fikk godt over dobbelt så mye men takk, da vet jeg det. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har vært wow nykter i 1 uke og 1 dag Correction 0 weeks 0 days. You posted on a wow forum! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har vært wow nykter i 1 uke og 1 dag Jeg har ikke spillt på over 2 uker jeg og jeg har ikke slutta engang, har bare ikke hatt tid. Hvorfor folk er stolt av 1 uke uten å spille et spill klarer jeg ikke å skjønne. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nei, går ofte en uke i mellom her. Ihvertfall i det siste. Tentamens-uker, mye prøver/innleveringer osv. og i kveld reiser jeg på treningsleir til Tyrkia i en uke med fotball-laget. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) undying er litt kjedelig, så mange som har den, til og med noen som pugger det, nightfall er bedre imo Beste er jo "the Magic Seeker". - har ikke brukt noen annen tittel siden 21. november eller der omkring. ._. WTB The Immortal! sad.gif Vi hadde en shaman som døde når KT hadde 1.5mill hp..... Endret 21. mars 2009 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Litt vanskelig å få den nå da :> Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Er bare så heftig kjedelig i wotlk, de få gangene du kan gå pve så bruker du resten av tiden på og løpe i sirkel rundt gjenstander i dalarna og venter på at noe skal skje . BOOOOOOOORING. + må opp til 4 i alle allmenn faga før skoleslutt Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Og hvor mange andre ser du som løper rundt i Dalaran og venter på at ting skal skje? Mange. Veldig mange. Er det rart det ikke skjer noe? Ingen tar jo initiative! Spillet blir det du gjør ut av det. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Litt vanskelig å få den nå da :> Tjaaa. Det sa de om scarab lord òg. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Beste er Field Marshal! Er ikke mange prosent som har den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har man lite å gjøre kan man alltids begynne med Arena Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Beste er Field Marshal! Er ikke mange prosent som har den. Alting er noe dritt der, spilte alliance før honorsystemet kom, spilt tauren warrior siden tbc release cirka. Skulle veldig gjerne hatt med tittelen fra dwarf warrioren min Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vi hadde en shaman som døde når KT hadde 1.5mill hp..... Hmm. Var noe lignende som skjedde på servern vår til ... Enhancement shaman som overaggroa etter mind controll. Er vi på samme server? :o Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nahh. Henger rundt på Magtheridon jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hva har egentlig skjedd med Arena tråden? Ser ikke ut til å finne den lenger. Kanskje jeg bare er for trøtt Lenke til kommentar
eXa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Er bare så heftig kjedelig i wotlk, de få gangene du kan gå pve så bruker du resten av tiden på og løpe i sirkel rundt gjenstander i dalarna og venter på at noe skal skje . BOOOOOOOORING. + må opp til 4 i alle allmenn faga før skoleslutt Intill ulduar så clearer vi allt på 1- 1 1\2 kveld og resten av tiden raider jeg pugs med min andre 80, tar noen få heroics, dailys, og levler allts. Har en DK som jeg burde få til 80 snart men syns raf levlingen av en warr og en druid var ganske fancy så holder på med det atm. Er mye å gjøre igrunn... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 med mindre du har gjort alle achivements så har du noe der. Feks så starta jeg og levle fishing og cooking i Vanilla når vi ikke hadde noe å gjøre. Masse du kan finne på, bare du har litt lyst. stikk å kjøp deg noggenfogger og dra på exploration med noen venner av deg. Stikk i OLD if eller oppå IF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå