Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ack... driver med uber ganking i STV atm med roguen min + herber som faen, fått jævlig mye herbs i det siste, så... verdt å bytte tailoring vekk fra priesten og bruke all herb på inscription? :p

 

Sliter med å ta avgjørelse, tailoring er jo kjent til å være søppel :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på navnet på en WoW film jeg så for LENGE siden, oh håper noen vet hvilken jeg mener/har den/kan navntet e.l.

Filmen var gammel, pre tbc, Ab hadde kommet (husker ikke om den var ny eller gammel da).

Det var en priest, human female, husker ikke EQ, PvP, hun hadde Anathema 514-1468.jpgog var shadow. Med litt på disc tror jeg.

Introen var login screenen (inne på accen, så man så characteren), og at hun logga inn.

1. sang var Above and Beyond - Air for Life.

Husker en annen sang som var der også, Guano apes - Open your eyes.

Mer husker jeg ikke.

 

Håper noen har sett den, og kan vi link til den eller noe.

Lenke til kommentar

Har Blizzard gått offentlig ut og sagt at det IKKE blir noen nye rewards for valorous badges?

 

Har nemlig noen badges jeg vil gjøre om til heroic badges så jeg kan få skaffet meg noen heriloom items, men hadde vært litt surt å bruke 100 badges nå, også kommer det nye items man kan kjøpe i neste patch.

Lenke til kommentar
Har Blizzard gått offentlig ut og sagt at det IKKE blir noen nye rewards for valorous badges?

 

Har nemlig noen badges jeg vil gjøre om til heroic badges så jeg kan få skaffet meg noen heriloom items, men hadde vært litt surt å bruke 100 badges nå, også kommer det nye items man kan kjøpe i neste patch.

 

Brukte selv 285 emblems of heroism på BoA items til twinken :p + 250 stone keeper shard på trinket :p

 

Blir nok ikke noe mer nye ting med heroism tenker jeg, kommer jo nyere type emblems til high-end gaming.

Nåværende vil nok regnes som low-end.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilke "plans" som kommer til Blacksmithing? Har prøvd å lete rundt, men eneste jeg finner er litt om tailor recipes etc:(

 

Snakker altså om dem planene som skal droppe i uludar og er BOE...Slik at JEG kan kjøpe dem fra AH hehe..:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

skriv denne i chatten deres :)

 

/run SendChatMessage( \124cffffff00\124Hachievement:2144:"..strsub(UnitGUID("player"),3)..":1:3:20:9:4294967295:4294967295:4294967295:4294967295\124h[What A Long, Strange Trip It's Been]\124h\124r!","GUILD")

 

noen som vil hvite hvordan man gjør det :grin2: ?

(edit: den havner inn i guild chatten uansett hvis dere ikke fikser på der det står GUILD til PARTY SAY osv :p)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...