Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Fordi det vitner til en total uvitenhet og interesse for å finne ut ting selv. Det er typen folk som ikke kan å lete selv.Det er også utrolig irriterende å få servert samme spørsmål over 100 ganger hver uke fordi folk tror det er patch release day. ^This Det er det samme hver gang det kommer en patch. "Er det idag?" "Jeg leste en plass det var i dag!" "jeg har en kompis som sier det er i dag!" "Jeg har hørt det kommer i dag!" "ER DET PATCH DAG?" "KOMMER PATCHEN SNART?" "PATCH? PATCH? PATCH?" Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så generelt folk som lurer på noe er irriterende? I grunn vil alle som bruker Wikipedia være irriterende. Det finnes faktisk folk som ikke vet hvor de finner informasjon om patcher osv, er de de værste folka i hele verden for det? Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så generelt folk som lurer på noe er irriterende? I grunn vil alle som bruker Wikipedia være irriterende. Det finnes faktisk folk som ikke vet hvor de finner informasjon om patcher osv, er de de værste folka i hele verden for det? Nå er vel ikke det å stikke hodet innom forumene noen IQ-test. I tillegg må du kjøre patchingen på patchdagen, hvordan er det mulig å unngå å legge merke til det? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Uldar som kommer nå, siden Blizz har døtid nå?? Var en spøk fra min side... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det finnes faktisk folk som ikke vet hvor de finner informasjon om patcher osv, er de de værste folka i hele verden for det? Folk som spørr samme spørsmål som alle andre er plagsomme folk, ja. Det er derfor det blir oppfordret til å bruke søke-funksjonen på de fleste forum. Det har også, hver eneste gang, stått at "patch release date!" i news når man starter WoW via Launcher (noe de fleste amatører gjør). Tenk, om de hadde brukt like lang tid på å spørre, som på å lete, tenk så mye mas vi hadde sluppet! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 å finne patch-notes via google er mye raskere enn å trolle på forums, finne riktig tråd osv om det. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg elsker Mmo-champion når det kommer til sånt:) Får vell alle oppdateringer som er nødvendig der. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Noen her som har noen erfaringer med å instancelevle fra 70-80? Har en priest som jeg gjerne vil ha opp, men hater å gå shadow, vil helst bare heale. Går det greit å instancelevle, eller er det håpløst...? Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har ikke prøvd, men du får jo mye xp fra hver enkelt mob. Du kan nå hvertfall prøve Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Regner med du vil bruke mye lengre tid på å skrive LFG NEXUS!!!! i general enn å faktisk queste deg oppover. Endret 18. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er så rart med det når man er healer. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så generelt folk som lurer på noe er irriterende? I grunn vil alle som bruker Wikipedia være irriterende. Det finnes faktisk folk som ikke vet hvor de finner informasjon om patcher osv, er de de værste folka i hele verden for det? Nei, det står på innloggingsskjermen, men det finnes vel folk som ikke kan lese også, de skal vel kanskje være unnskyldt, men kan ikke ha så veldig mye i WoW å gjøre. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Regner med du vil bruke mye lengre tid på å skrive LFG NEXUS!!!!i general enn å faktisk queste deg oppover. Er det så vanskelig å skaffe seg gruppe som holy priest om dagen? Har ikke vært i en wow instance på veldig lenge, siden jeg akkurat starta opp fra en pause fra ~desemberish... Lenke til kommentar
kafan Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Prøv. Varierer helt sikkert mye fra server til server. Noen servere har mye folk og der levles det sikkert en god del alter nå. Andre servere har lite spillere eller rett og slett dårlige spillere. Da LK kom levlet jeg hovedsaklig i instanser. Kjempefint. Slipper å lete etter q-mobs som dropper q-items o.l. Får mye fin xp + items. Nå skal det sies at questene i LK var en positiv overraskelse. Som healer vil du normalt være ettertraktet i instanser. Endret 18. mars 2009 av kafan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har prøvd. De første 4 levlene går kjapt unna, men så går det treigere. Jeg vil tippe 3-sifret antall turer i instanser for å gå fra 70 til 80. Jeg startet selv i Northrend som 65, healet i Utgarde Keep til jeg ble 70, og da dro jeg til nexus. Og slik holdt jeg på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 På den andre siden har du jo bra gear når du kommer til 80, da. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Presterte å Critte 302k på Instructor Razuvious idag som paladin! Siden det var på en judgement of blood så ble jo det suicidal! Hva i helsiken forårsaket det ekstreme crittet? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 huh, 302k? Vet ikke engang hvilken boss du snakker om , men har du noe bevis for det crittet? Virket jo så sinnsykt. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Addsa til instructor etter bossen dør, var slik pre tbc også Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Addsa til instructor etter bossen dør, var slik pre tbc også Nei? Har alltid drept dem etter Instructor Razuvious, etter som de kommer ut av mc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå