eXa Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Blizzard ønsker å ha patchen ute i begynnelsen av april, men tenker allerede på å utsette noblegarden(begynner 28april) om patchen ikke er klar innen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Blizzard ønsker å ha patchen ute i begynnelsen av april, men tenker allerede på å utsette noblegarden(begynner 28april) om patchen ikke er klar innen I følge kalenderen i spillet begynner Noblegarden den 12. Lenke til kommentar
Grimbo Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadronox ble grisa i heroic AN i går av nerubians, så en guildie sendte inn en ticket. Kjekt svar. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Han var vel ikke med på og drepe selve bossen da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Han var vel ikke med på og drepe selve bossen da Var vel heller det at Hadronox døde av ADDS og ikke spillere, og da er dermed utstyret tapt. Moro dog. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan noen linke til hvor disse proffesion forandringene er? Finnr ikke noe jeg =) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadronox ble grisa i heroic AN i går av nerubians, så en guildie sendte inn en ticket.Kjekt svar. Den der må bare ut på wowbash. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Kan noen linke til hvor disse proffesion forandringene er? Finnr ikke noe jeg =) Her Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Var vel heller det at Hadronox døde av AIDS og ikke spillere, og da er dermed utstyret tapt. Moro dog. Fixed Endret 16. mars 2009 av Knofle Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Northrend deposits now despawn 1 minute after mining them. This change was made to speed up respawning when nodes were partially looted. Hva betyr dette i praksis? Despawner ikke mining nooden da noen miner den lengre? Kan 2 stykker mine samme rett etter hverandre? Skjønte ikke den jeg... =) Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvis du feks bare tar litt av noden, så forsvinner den uansett. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 hva er Noblegarden ? Noblegarden Håper patchen kommer til påske da. Liker mange av endringene av professions, vil ikke skille disse før patchen, så er litt stuck. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Har hatt litt fps lagg i det siste.. Av en eller annen grunn capper wow seg på 50% bruk av cpu? Trodde WoW hadde dobbel cpu støtte? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Rofl, for en achievement. Shake Your Bunny-Maker: Use Spring Flowers to place rabbit ears upon females of at least 18th level. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg får også 50% CPU usage når jeg kjører WOW. Da sliter til og med Opera å reagere kjapt på opp/ned scrolling. Men det står at det bruker CPU0 og 1, så.. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Sikkert samme problemet en i guilden min hadde. Gikk ekstremt dårlig for han å spille wow, men bare i wow. FUnnet ut hvordan du fikser det? Lenke til kommentar
probin Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ah.. mangler bare ca. 60 quest i kalimdor for å få achievementen "Loremaster of Kalimdor" -.- og jeg sliter som pokker med å finne quest. om det er noen her som har et par "hard-to-find quest" eller lange chain quest, er det bare til å si ifra et spm til PvP questa i silithus, går dem på loremaster achievementen? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Wotlks nr. 1 grinding spot, anyone? Har skinning da, om det skulle være til hjelp. Har gjort utrolig mange bomkjøp på AH, så jeg gir det opp mer eller mindre Endret 17. mars 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå