Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, noen stikkord for hvordan vi gjør det er:

1. La tanken bygge opp aggro en liten stund først, 10-15 sekunder. Tanken tanker henne nesten helt inntil veggen nord. Gruppe 1,3,5,7 til venstre, 2,4,6,8 til høyre for henne. 7 og 8 er whelp groups.

2. Slow DPS i førstefasen, helt til hun tar av.

3. Full nuke i andrefasen, folk holder seg spredd utover hele rommet.

4. I tredjefasen tar vi det rolig med DPS til hun er på 10%, da fyrer alle løs for maks. Ingen bryter fearen sin, men lar den gå ut.

Lenke til kommentar
Tja, noen stikkord for hvordan vi gjør det er:

1. La tanken bygge opp aggro en liten stund først, 10-15 sekunder. Tanken tanker henne nesten helt inntil veggen nord. Gruppe 1,3,5,7 til venstre, 2,4,6,8 til høyre for henne. 7 og 8 er whelp groups.

2. Slow DPS i førstefasen, helt til hun tar av.

3. Full nuke i andrefasen, folk holder seg spredd utover hele rommet.

4. I tredjefasen tar vi det rolig med DPS til hun er på 10%, da fyrer alle løs for maks. Ingen bryter fearen sin, men lar den gå ut.

5807204[/snapback]

Vi har nesten det samme, bare at vi har full DPS i første fase. Tanken tar ho ned til 98% helt aleine, også er det full dps.

Lenke til kommentar
Hvorfor dropper det alldri noe som jeg kan bruke DKPen min på? :wallbash:

Dessuten ser nesten alle robene for mage i lvl 60 stygge ut :hrm:

5806730[/snapback]

ta den fra første bossen i aq 20 :wee:

5807200[/snapback]

Vell faktisk så droppa den første gangen vi tok den ekkle tingen av en boss. :tease:

Lot være å by faktisk, går rundt med roben fra DM West atm..

Lenke til kommentar
Hvorfor dropper det alldri noe som jeg kan bruke DKPen min på? :wallbash:

Dessuten ser nesten alle robene for mage i lvl 60 stygge ut :hrm:

5806730[/snapback]

ta den fra første bossen i aq 20 :wee:

5807200[/snapback]

Vell faktisk så droppa den første gangen vi tok den ekkle tingen av en boss. :tease:

Lot være å by faktisk, går rundt med roben fra DM West atm..

5807418[/snapback]

vi tok bare pickup raid med guilden og rolla på items (hadde i nedeperioden du kan lese litt om lenger tilbake) og en shadowpriest vant :) . Var kun han og en warlo©k som skulle leave guildet snart så han masa om å bruke dkp hele tia, til slutt dro'n :)

Lenke til kommentar
Startet en Tauren warrior på gøy nettopp.. Skal jeg begynne med arms eller fury med tanke på rask levling?

5808263[/snapback]

Jeg liker best fury, tror faktisk det er raskere, og det er uten tvil mye gøyere med to üuberraske daggers enn med et tregt two-handed sword.

Lenke til kommentar
Konge tips psilo... takker. Er selv 58 mage.. er også på jakt etter en brukbar staff (går fortsatt med Illusionary Rod).. noen gode tips?

Digger IR, for den var så lett å få tak i... SM med en level 60 så var det tut og kjør, droppet på mitt første forsøk. Gjort dette for mange andre også :) Så noe lignende hadde vært glimrende ;) (ja, jeg tror på nissen)..

Litt alvorlig; den bør være overkommelig å få tak i... tips mottas med stor takk.

En liten ting til: vurderer å legge inn 100% av min tid etter 60 for å gå litt opp i rank, men er usikker på om dette er den enkleste metoden for å få brukbart gear på. Har spilt i endel ræva-guilds, og er opptatt av å få ok-gear slik at jeg kan komme meg inn i en seriøs guild.

5805528[/snapback]

Jeg har denne staffen her.

Den er ikke så kjempe vanskelig å få tak i , alt du trenger er 4 venner!

Den dropper fra en duke i silithus og imo er de den bedre enn ogre magi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...