El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er jo bare å ikke overaggroe. :!: Poenget er at DPS`en da blir altfor lav... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 clearly a l2p issue. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 clearly a l2p issue. Vel, han har tanket Malygos 2 kvelder så har ikke lange erfaringen. Han har da tanket alt annet, så tror ikke det er problemet. Flott visst noen kan svare på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det finnes ingen klasser i WoW som skal klare å overaggroe en skikkelig tank som gjør skikkelig TPS. Men Malygos er litt ekkel, da man kan fortsette å angripe Malygos selv under Vortex. (feral-DPS på Malygos i Vortex gjør at jeg får veldig veldig mye threat. Er en grunn til jeg får "tankbuff" fra warrior-tanken, gang på gang.) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Skal også huske på at du står vel i 2 slike "ekstrembuffskyer" på bakken og det gjer ikkje tanken. Ikkje spesielt vanskelig å ta igjen tanken då nei. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er klar over det da! Jeg spør etter hvor mye TPS, altså et tall så jeg har noe å sammenligne med neste gang! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Går aldri rundt å huska tps til tanks, men maly er et survivalrace, ikkje et dpsrace. Har du 25 mann ifra start til slutt (eller 10 for den del), så er det dødt. (om folk kan å stacke debuffs i phase 3). Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Når jeg tanker (warrior) har jeg som regel ingen problemer med å oppretholde 5k+ TPS, vi har faktisk ingen prot palas akkurat nå men skulle da tro de kan gjøre minst like mye. Det skal sies at Maly er en litt spesiell fight, hvor dps har +dmg, samt at mange klasser kan gjøre dps i vortexen. Jeg regner med at alle har Omen e.l? Det er jo bare å be de som overagroer om å følge litt med på sin egen TPS, så unngår man dette. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Når jeg tanker (warrior) har jeg som regel ingen problemer med å oppretholde 5k+ TPS, vi har faktisk ingen prot palas akkurat nå men skulle da tro de kan gjøre minst like mye. Det skal sies at Maly er en litt spesiell fight, hvor dps har +dmg, samt at mange klasser kan gjøre dps i vortexen. Jeg regner med at alle har Omen e.l? Det er jo bare å be de som overagroer om å følge litt med på sin egen TPS, så unngår man dette. Takk for svar! Jepp, threat meteret bør selvfølgelig all DPS følge med på. Problemet vårt i dette tilfellet var at jeg overaggroa tanken med rundt 2,5k DPS, noe som er litt vel lite på Mally. Skal sjekke hvor mye TPS tanken vår har neste gang. Mulig vi tester en warrior istedet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Problemet vårt i dette tilfellet var at jeg overaggroa tanken med rundt 2,5k DPS, noe som er litt vel lite på Mally. overaggro med 2.5k dps? Jeg kjører med rundt 4k på den kampen, og ligger på faresonen til warrior-tanken vår hele tiden. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Problemet vårt i dette tilfellet var at jeg overaggroa tanken med rundt 2,5k DPS, noe som er litt vel lite på Mally. overaggro med 2.5k dps? Jeg kjører med rundt 4k på den kampen, og ligger på faresonen til warrior-tanken vår hele tiden. Ja da skjønner du kanskje hvorfor jeg spurte da.. Noe av grunnen er nåkk at han flyttet/kitet Malygos unødvendig mye i starten. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Går aldri rundt å huska tps til tanks, men maly er et survivalrace, ikkje et dpsrace. Har du 25 mann ifra start til slutt (eller 10 for den del), så er det dødt. (om folk kan å stacke debuffs i phase 3). "Survivalrace"? Dør man på malygos så er det i såfall på grunn av enrage. Det er et helt klart et dpsrace. Endret 12. mars 2009 av KompleX Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Både p1 og p2 kan avgjøre, så det er vel en løs kombinasjon. Det å overleve på Malygos, derimot, burde være en meget smal sak, så det munner ut i et DPSrace. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kan ikke huske sist gang jeg brukte omen eller noe tps meter, synes det er helt unødvendig nu for tiden. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg synest Omen er veldig viktig. Er vell ikke så veldig nødvendig når du er en Rogue siden vi kan lett greie å holde oss nede på Threat meter. Men andre classer slik som warrior trur jeg burde ha det. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Har ikke rogue i raids, men har warrior (tank) derimot, aldri hatt behov for tps meter, aldri hatt problem å holde aggro. Eneste gang jeg har fått aggro er på trash som shadow priest men lyls, starter DPS før tanken har nådd alle så, sier jo litt. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er jo innebygd tps meter i wow og nå... trenger bare å mouse-over bossen så får du en grov indikasjon. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Guildet mitt klarer ikke å invitere meg til raidet. Skjer med meg og en annen. Har fått inviten en gang, men når jeg aksepterer kommer jegi kke inn. Nå kan de ikke engang sende invitasjon til meg. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kikka litt rundt frem og tilbake nå i det siste... Som for så mange andre er det fristende å starte opp igjen. Tror jeg kommer til å gå for min Wotlk-urørte shaman (dvs 70). Jeg slutta på en mage på level 74. Jeg fikk litt sånne "det-var-ikke-så-kult-likevel"-vibber, men det ser da ut til at communitiet blomstrer fortsatt? Hm. Kanskje jeg skal prøve en månede eller to, da. Wildhammer alli, noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå