Kuldesjokk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Spilt horde i to år, koselig å logge på Alliance alten min på level 22 for å gjøre quests på nye steder og bare koble litt av, dog raide på begge sider hadde jeg ikke orka, men vi har faktisk en i guildet som gjør det. Endret 11. mars 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Å herregud for mange nubbies Håper du vet at majoriteten av spillere i wow har mulighet til å ha karakterer hos både alliance og horde. Flere i guildet vårt som har høy levler hos alliance, bare for å sjekke status når vi skal ha city raid. OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har aldri forstått hvorfor ikke folk har alle sine chars på én server. Begge factions gjør det fort vanskelig Jeg har aldri forstått hvorfor ikke folk holder seg til én faction. Det er jo mer forståelig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også? Mange som vil spille alliance en gang i blandt. Mange trader fra Alliance til Horde for å tjene penger. Er mange grunner til å levle opp en hos motparten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også? Mange som vil spille alliance en gang i blandt. Mange trader fra Alliance til Horde for å tjene penger. Er mange grunner til å levle opp en hos motparten. AH tar jo ganske store deler av summen fra det du selger? Hvilke andre grunner? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Man blir jo lei av å levele opp alts i Barrens og ashenvale etter et par år, og får lyst å se byene og zonene til den andre siden. Hvis man bare spiller Horde i 4 år ser man jo aldri de flotte alliance-byene som IF og SW. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dessverre er selv ikke de vakreste byer på alliance siden nok til å dekke over oppførselen i alle fall på Bronzebeard, noe som gjør at jeg ikke blir å rolle Alliance i alle fall på den serveren, makan til oppførsel skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er fordi du bare opplever det dårlige fra ene siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gah. Irriterer meg sånn over at jeg har "Invalid access" til WoW-forumene og sånn har det vært siden jeg ble hacka tidligere i år :< Jeg vil poste igjen ... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå var det alliance folkets egen oppførsel som "skremte" meg over til horde på bronzebeard, har ikke opplevet tilnærmet samme oppførsel mellom spillerne på horde siden... Lenke til kommentar
Existence Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Haha fikk en gold seller te å ignore meg 2* Endret 12. mars 2009 av Existence Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Er nok drittunger overalt, å si at horde er mer modne blir feil. Det er som at jeg skal si sikkert at alle 30åringene som lever av cola og grandiosa i kjellern er på hordesiden, bare fordi jeg har opplevd de fleste der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Lurer på når den første gærningen dreper masse unger på skole med sverd, så de kan skylde på WoW istedet for CS eller heavyrock bestandig. http://www.dagbladet.no/2009/03/12/nyheter...kyting/5250794/ Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Har purken beslaglagt pcen hand og funnet CS der? Leter de litt mer finner de Internett Explorer også Eller har de bare hørt at han spiller CS? Endret 12. mars 2009 av War Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Var vell at vennene hans sa at han var mye hjemme å spilte CS. Ja de må alltid ha noe å skylde på Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dumt spørsmål, kan man bytte faction fra horde til alliance og visa versa? Regner med svaret på dette er nei, så da lurer jeg på en ting. Kan man f.eks flytte en lvl 80 horde fra en PvP server til en PvE server (vet at dette i noen tilfeller går ann), for så å lage en alliance DK på denne serveren? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jepp, på PvE servere kan du lage characters av motsatt faction. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Dumt spørsmål, kan man bytte faction fra horde til alliance og visa versa?Regner med svaret på dette er nei, så da lurer jeg på en ting. Kan man f.eks flytte en lvl 80 horde fra en PvP server til en PvE server (vet at dette i noen tilfeller går ann), for så å lage en alliance DK på denne serveren? Men nå trenger man ikke en høy lvl på servere for å lage en DK. Det er nok å ha en high lvl på en annen server. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Takk for svar! Nå over til noe helt annet! Guildet har begynt å raide Malygos(10 mann), og jeg sliter med at jeg overaggroer tanken(phase 1) hele tiden! Lurer på hvor mye TPS en OK gearet pala tank bør holde på Malygos? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det er jo bare å ikke overaggroe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå