Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å herregud for mange nubbies :p

Håper du vet at majoriteten av spillere i wow har mulighet til å ha karakterer hos både alliance og horde.

 

Flere i guildet vårt som har høy levler hos alliance, bare for å sjekke status når vi skal ha city raid.

 

OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også?

Lenke til kommentar
OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også?

Mange som vil spille alliance en gang i blandt. Mange trader fra Alliance til Horde for å tjene penger. Er mange grunner til å levle opp en hos motparten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
OK... jeg har kanskje level 1 gnome i IF og kanskje en female dwarf rogue i SW, holder det, eller skal det være 80 for å sjekke forholdene nå også?

Mange som vil spille alliance en gang i blandt. Mange trader fra Alliance til Horde for å tjene penger. Er mange grunner til å levle opp en hos motparten.

 

AH tar jo ganske store deler av summen fra det du selger?

Hvilke andre grunner? :p

Lenke til kommentar
Dumt spørsmål, kan man bytte faction fra horde til alliance og visa versa?

Regner med svaret på dette er nei, så da lurer jeg på en ting. Kan man f.eks flytte en lvl 80 horde fra en PvP server til en PvE server (vet at dette i noen tilfeller går ann), for så å lage en alliance DK på denne serveren?

 

Men nå trenger man ikke en høy lvl på servere for å lage en DK. Det er nok å ha en high lvl på en annen server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...