2k8 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 dummeste er jo magen i guilden min, nesten full valor, og har 2st 24+stam gems. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Man trenger jo blå gems for metagem, men kunne brukt purple, ja. En mage som klagde over lav dps på wow-europe hadde parry gems. -.- Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Bryr meg sjeldent om en er dritt, om alle andre klarer seg. De fleste grupper jeg går i er folk i fra guildet å noen ganger en pug. Vi sitter som regel på skype å snakker, så om en suger så har vi noen å gjøre narr av. Vi hadde nok klart oss uten 90% av pugs vi tar med oss vi 4 som pleier å gå sammen. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I mitt tilfelle, så er jeg idioten Når jeg er på min healer main, så er det full kons og jeg gjør en bra jobb. Når jeg slapper av på boomkin alt'en min derimot... da kobler jeg helt ut. Gems, Enchants, Talents ? Fullstending uviktig Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 For det første, du sa han ikke hadde noen enchants, om de ikke er de beste så er det fortsatt enchants som funker greit.Jeg har ikke noe spesielt peiling på dk selv, men ser at han ikke er revered med Knights of the Ebon Blade for head enchant, så da er WG enchanten bedre enn ingenting. Han er heller ikke honored+ med sons of hodir, så da er også wg enchanten bedre. Våpen og legs er jo greie enchants, det finnes bedre til våpen, men mange venter med de beste enchantsa til de får det beste gearet. Det er sikkert noen av de som kunne byttes ut mot strength eller andre ting, som han sikkert burde gjøre vis det er bedre for dk. I og med at jeg ramset opp enchantene så har jeg vel kikket litt grundingere andre gangen, ville tro det var ganske tydelig Men ja, jeg sa han ikke hadde enchants og der tok jeg skammelig feil. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er meget irriterende med mages som har gemma stamina fordi "de trenger mer HP". Drit i det sier jeg til dem, får du en nisse på nakken har du nok abilities til å komme deg unna til tanken får kontroll igjen, gjør du ikke det får du rette et kick mot tanken som ikke holder situasjonen under kontroll. Det er mye mer morsomt å spille med folk som vet hva klassen deres kan og ikke minst, ikke kan, enn å spille med en gjeng som ikke vet en dritt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Japp. Om en mage blir truffet av noe dør han om han har 14k eller 20k hp. HP er viktig i enkelte encounters, men man skal ikke geare for det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg har flere stam gems på min shammy. Men det er pga kombi stam - ap/hit Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er ikke runeforging enchanten fallen crusader den beste for DK? Blir da mye mer en 85ap i snitt hvertfall. Den proccer jo heeeele tiden =) Sant, det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Var en fyr som whisperet meg i dag og spurte om valarous var pvp gear Han hadde også litt agility gems, selv om han er healer...uff... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Han skulle vel critte oftere på heals :o Endret 10. mars 2009 av Dernel Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Japp. Om en mage blir truffet av noe dør han om han har 14k eller 20k hp. HP er viktig i enkelte encounters, men man skal ikke geare for det. Eneste encounter der man virkelig bør ha endel HP er vel Malygos. Har man under 18k buffa der, så kommer man til å slite. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Har jeg godt nok gear til å gå Naxx? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kazuyasdk Jeg begynner å bli ganske irritert nå, jeg har vært LFG konstant på Naxx, og har vært i 4 forskjellige guilds uten å få komme. Alle sier at jeg har for dårlig gear, og om noen synes at gearet mitt er ok, så får jeg allikavel ikke bli med, neida, jeg har jo ikke gjort Naxx før så de vil ikke ha med meg da. Guild hjelper heller ikke, jeg har alltid vært satt på trail og når jeg spør om jeg kan være med blir jeg alltid erstattet av en eller annen imba dps med fullt Tier 7.5 set og hele pakka! Var en gang det var så ille at jeg ikke kom inn i Nexus HC engang... Den eneste gangen jeg har vært i Naxx var i den første guilden jeg meldte meg inn i, vi, eller jeg klarte kun Spider Wing. Jeg døde selvsagt på Heigan Dancen alle de gangene vi prøvde og ble kastet ut av guilden. Nå har jeg kikket kjapt på armory profilen din og jeg forstår godt at du ikke får plass i Naxx fordi du har dårlig gear, det virker også som du ikke har peiling på klassen din og du bør definitivt geare deg opp litt mer før du prøver å komme inn i 25 mann naxx. For det første, er du tank eller dps? Armoryen din når jeg kikket på den har en mix av pvp gear, tankegear og dps gear. Du har gemmet 24 stamina, attackpower og hit - hvilket tyder på at du ikke aner hva du trenger i det hele tatt. Og du har jo herregud ikke en eneste enchant? Du viser jo 0 innsats og whiner over at du ikke kommer inn i Naxx med snørrørtenmilliarder death knights på serverne om dagen hvor det sikkert ikke er så vanskelig å finne noen med lyst og vilje til å faktisk sette seg inn i klassen sin. Mitt forslag til hva du bør gjøre: - bestem deg for om du skal være tank eller dps - les om klassen din og dens roller - gear deg opp for PvE om du skal gjøre PvE, ikke skaff PvP epics fordi de er... epics. Start med heroics, prøv å finne 10 mann pugs til naxx og obsidian sanctum - viser du guilden du er i at du gjør en innsats for å geare deg opp er sjangsen større for at de tar deg med i naxx enn at de drar deg med på babysitting slik det ligger an nå. - skaff deg duganes offspec gear også, dedication ftw. - enchant og gem skikkelig - har du ikke gull så skaffer du gull ved å gjøre dailies - prat med folk i guilden din, spør om råd og hjelp fra folk som er mer erfarne enn deg, les forum og se hva fornuftige folk sier av fornuftige ting - ikke gi opp, jobb hardt Jeg har da jobbet for å få skaffet gear jeg. Det har da iallfall vært en jobb for meg, som har så utrolig lite peiling på WoW. Blant annet. Tier 7 gloves For 60 badges. Har vært i OS utallige ganger og har hatt like uflaks hver gang. Den populære Titansteel Destroyer for 2000g på AH, prisene går opp og ned men da jeg kjøpte den var den på 2000g. Og om du syntes at 2000g er lite, og at du skaffer det på 1 dag, så greit. Men det er en del for meg. ++ De andre emblems of valor tinga jeg har kjøpt, og diverse HC gear. Jeg har ikke sottet på ræva og bare forventet at jeg skal komme inn i raid med engang. Det har jeg ikke. Ja, jeg har gemmet stamina, attackpower og hit rating, er det feil? Kanskje du kan si meg hva jeg skal gemme, istedenfor å si hva jeg ikke skal gemme? Forresten så sier du at jeg ikke har enchanta noen ting. Jeg har jo det, ser du ikke det? Endret 10. mars 2009 av Simenrf Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ta å les hva alle har svart etter ditt idiotiske spørsmål om hvorfor du har problemer med å få raidet. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Du har talenter som gir deg +X% strength så da gemmer du såklart strength gems og ikke AP gems. Du trenger kun 8% hit så du kan kvitte deg med mange hit gems. Du har allt for lite expertise, så du kan skaffe deg mere expertise. Stamina gems som dps er bortkastet, trenger du 2 for meta så bruk f.eks stamina/strength gems, beltet ditt er en fin plass til en av dem pga 4str socket bonus. Socketbonus kan du egentlig ofte drite i og, særlig hvis bonusen er stamina/resillience(recilience er en pvp stat og kun en pvp stat) Rune of fallen crusader på våpnet vil gi deg(med det gearet du har atm) 566ap når den proccer (noe den gjør ofte) og det er før buffs++ så ja den er rimelig insane(og gratis O_o). Alle meele untatt rogues skulle gjerne hatt den enchanten... Bonus for at du har skaffet deg titansteel destroyer, mirror of truth, loken pants og prioriterer ebon blade rep. Du er ikke helt på jordet Neste du kan få craftet er spiked titansteel helm. Og bruk Chaotic skyflare diamond, den er best. Håper det hjalp litt... Edit: Wristband of the sentinel huntress burde og være ett mål for deg etterom du mangler masse expertise og disse er vel en av di beste om ikke di beste wrist du kan få tak i. Men regn med å betale ett par tusen for di (kommer ann på serveren) Endret 10. mars 2009 av eXa Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ro ned nå. Over til konstruktiv kritikk. Om jeg hadde inspisert deg, er det dette jeg hadde reagert på: - du har ca 45 hit rating over cap, men har likevel 16 hit rating gems over hele linja. minus for valg av gems. - stun reduce meta? Er ikke engang bra til pvp. - ikke enchant på cloak. - (dårlig) pvp chest og skuldre - resilience enchants på hatt og skuldre - merkelig valg av enchant på wrist, med tanke på hvor billig 38 attackpower enchant er. - sigil fra en level 55 quest. - tank-ring - ikke ekstra socket i beltet. - igjen, merkelige gem valg for å få latterlige socket bonuser som 4 resilience rating og 9 stamina. Sånn, du får ta det som du vil. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det med at han har Sigil fra DK-questen betyr jo bare at han har prioritert T7 hands i stedet. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hva med scourge strike sigilen man får i venture bay? Gjort på 20 minutter å få nok coins Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Som sagt, han har sikkert prioritert andre ting som heroics og fritid. Ikke sikkert han visste om den en gang. Endret 10. mars 2009 av Dernel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå