Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Har jeg godt nok gear til å gå Naxx? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kazuyasdk

Jeg begynner å bli ganske irritert nå, jeg har vært LFG konstant på Naxx, og har vært i 4 forskjellige guilds uten å få komme. Alle sier at jeg har for dårlig gear, og om noen synes at gearet mitt er ok, så får jeg allikavel ikke bli med, neida, jeg har jo ikke gjort Naxx før så de vil ikke ha med meg da.

Guild hjelper heller ikke, jeg har alltid vært satt på trail og når jeg spør om jeg kan være med blir jeg alltid erstattet av en eller annen imba dps med fullt Tier 7.5 set og hele pakka! Var en gang det var så ille at jeg ikke kom inn i Nexus HC engang...

Den eneste gangen jeg har vært i Naxx var i den første guilden jeg meldte meg inn i, vi, eller jeg klarte kun Spider Wing. Jeg døde selvsagt på Heigan Dancen alle de gangene vi prøvde og ble kastet ut av guilden.

Virker ikke som du har gitt så mye innsats i å ta heroics da. Du finner "epic" items til din class i så og si alle heroics. Og det holder i massevis. Om ikke det er bra nok hadde jeg vurdert å skifte realm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere utseende på alle itemsa som kommer med 3.1 vil vere slik som de ser ut nå eller kommer Blizzard til å forandre det? For de er jo helt like itemsa som er i Naxx nå><

Står jo i klartekst at model er placeholders, de har til og med vist en del looks for Ulduar.

Lenke til kommentar
Litt vanskelig å finne guild som Death Knight også. Har spurt utallige guild masters om å få joine. "Sorry, no more DK's"

Gå heller innpå siden deres og skriv en bra og gjenomtenkt søknad. Større sjanse på den måten enn å /w de ingame.

Lenke til kommentar

Heh, jeg joina visst et fint guild bare fordi jeg er kompis med en av de andre der, og han jobber sammen med guildmastern.

Har crap gear for å være 80, men de spør ofte om jeg vil være med i en eller anna heroic. De vil jo at jeg også skal få greit gear, ikke bare sitte fast uten noenting. I forgårs f.eks. gjorde vi Vault normal og heroic. Jeg bare henger på og dps'r det lille jeg kan i håp om å få roll på en epic.

Det er jo i deres egen interesse at alle memberne har godt gear så de har flere å bruke til større raids.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har jeg godt nok gear til å gå Naxx? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kazuyasdk

Jeg begynner å bli ganske irritert nå, jeg har vært LFG konstant på Naxx, og har vært i 4 forskjellige guilds uten å få komme. Alle sier at jeg har for dårlig gear, og om noen synes at gearet mitt er ok, så får jeg allikavel ikke bli med, neida, jeg har jo ikke gjort Naxx før så de vil ikke ha med meg da.

Guild hjelper heller ikke, jeg har alltid vært satt på trail og når jeg spør om jeg kan være med blir jeg alltid erstattet av en eller annen imba dps med fullt Tier 7.5 set og hele pakka! Var en gang det var så ille at jeg ikke kom inn i Nexus HC engang...

Den eneste gangen jeg har vært i Naxx var i den første guilden jeg meldte meg inn i, vi, eller jeg klarte kun Spider Wing. Jeg døde selvsagt på Heigan Dancen alle de gangene vi prøvde og ble kastet ut av guilden.

Nå har jeg kikket kjapt på armory profilen din og jeg forstår godt at du ikke får plass i Naxx fordi du har dårlig gear, det virker også som du ikke har peiling på klassen din og du bør definitivt geare deg opp litt mer før du prøver å komme inn i 25 mann naxx.

For det første, er du tank eller dps? Armoryen din når jeg kikket på den har en mix av pvp gear, tankegear og dps gear. Du har gemmet 24 stamina, attackpower og hit - hvilket tyder på at du ikke aner hva du trenger i det hele tatt. Og du har jo herregud ikke en eneste enchant? Du viser jo 0 innsats og whiner over at du ikke kommer inn i Naxx med snørrørtenmilliarder death knights på serverne om dagen hvor det sikkert ikke er så vanskelig å finne noen med lyst og vilje til å faktisk sette seg inn i klassen sin.

Mitt forslag til hva du bør gjøre:

- bestem deg for om du skal være tank eller dps

- les om klassen din og dens roller

- gear deg opp for PvE om du skal gjøre PvE, ikke skaff PvP epics fordi de er... epics. Start med heroics, prøv å finne 10 mann pugs til naxx og obsidian sanctum - viser du guilden du er i at du gjør en innsats for å geare deg opp er sjangsen større for at de tar deg med i naxx enn at de drar deg med på babysitting slik det ligger an nå.

- skaff deg duganes offspec gear også, dedication ftw.

- enchant og gem skikkelig - har du ikke gull så skaffer du gull ved å gjøre dailies

- prat med folk i guilden din, spør om råd og hjelp fra folk som er mer erfarne enn deg, les forum og se hva fornuftige folk sier av fornuftige ting

- ikke gi opp, jobb hardt

Lenke til kommentar

Og du har jo herregud ikke en eneste enchant? Du viser jo 0 innsats og whiner over at du ikke kommer inn i Naxx med snørrørtenmilliarder death knights på serverne om dagen hvor det sikkert ikke er så vanskelig å finne noen med lyst og vilje til å faktisk sette seg inn i klassen sin.

Ser nå ut som han har enchanta alt han kan gjøre for meg, utenom boots og cloak.

Lenke til kommentar
Ser nå ut som han har enchanta alt han kan gjøre for meg, utenom boots og cloak.

Head: 50 attackpower 20 resilience

Skuldre: 40 attackpower 15 resilience

Cloak: ingenting

Chest: 8 all stats

Wrist: 24 attackpower

Hands: 44 attackpower

Waist: ikke innsatt ekstra socket

Legs: 75 attackpower 22 critical strike rating

Boots: ingenting

Våpen: 85 attackpower

Jeg har ikke inngående kunnskaper om death knights men en head enchant som har resilence for PvE? Attackpower enchants når man har 5 expertise totalt, ikke strength enchants... Virker ikke så gjennomtenkt fra min kant... Er vel bedre valg for noen item slots vil jeg tro?

Lenke til kommentar

Så presten min dinget 80 for to dager siden, og jeg var i en gruppe til Drak'Tharon Keep heroic igår som healer.

Paladin-tanken med rundt 33k liv var litt skeptisk til meg, men så seg villig til å prøve.

Etter turen, kunne vi fastslå at druiden (feral, 800 dps), warlocken (1k dps) og DKen (1.2k dps) var totalt amatører. Men tanken så frem til flere heroics med meg i fremtiden. Hurra for discipline-priests!

Lenke til kommentar
Vel, handler ikke om å jobbe hardt, men faktisk gjøre en innsats om man ønsker å få være med i Naxx.

Helt enig i dette, nå har jeg sett flere poster med folk som whiner over at de ikke kommer med i raids/gjør for dårlig dps osv. Man må faktisk gjøre et minimum av innsats i dette spillet for at noen skal gidde å ta dere med på raids, og stiller dere i en Heroic og gjør crap dps får dere fort dålig rykte som medfører at dere ikke får gruppe til Heroics engang. Det er ikke så vanskelig å sette seg inn i sin klasse, få en brukbar spec og rotasjon + gjøre en jobb for å skaffe nødvendig pve gear via quests/instancer/crafted og reputations. Og så må man også gemme riktig og få noen enchants.

Hvis dere klager over at det da blir en jobb med å gjøre dette forarbeidet så får dere bare finne dere i at dere ikke får være med raids og slutte å sutre her.

Lenke til kommentar

Head: 50 attackpower 20 resilience

Skuldre: 40 attackpower 15 resilience

Cloak: ingenting

Chest: 8 all stats

Wrist: 24 attackpower

Hands: 44 attackpower

Waist: ikke innsatt ekstra socket

Legs: 75 attackpower 22 critical strike rating

Boots: ingenting

Våpen: 85 attackpower

Jeg har ikke inngående kunnskaper om death knights men en head enchant som har resilence for PvE? Attackpower enchants når man har 5 expertise totalt, ikke strength enchants... Virker ikke så gjennomtenkt fra min kant... Er vel bedre valg for noen item slots vil jeg tro?

For det første, du sa han ikke hadde noen enchants, om de ikke er de beste så er det fortsatt enchants som funker greit.

Jeg har ikke noe spesielt peiling på dk selv, men ser at han ikke er revered med Knights of the Ebon Blade for head enchant, så da er WG enchanten bedre enn ingenting.

Han er heller ikke honored+ med sons of hodir, så da er også wg enchanten bedre.

Våpen og legs er jo greie enchants, det finnes bedre til våpen, men mange venter med de beste enchantsa til de får det beste gearet.

Det er sikkert noen av de som kunne byttes ut mot strength eller andre ting, som han sikkert burde gjøre vis det er bedre for dk.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Maverick: kan du fortelle meg hva det er du gjør som jeg ikke gjør? Kjører en standard Unholy build og bruker rotasjonen Icy Blast, plague strike, scourge strikex2, blood strike x2, 2x death coil. Så fyller jeg på med det som blir ledig.

Kan se meg på armory som Deathania på Kul Tiras (Freelancers). I need halp ;)

Jeg går også som Unholy for øyeblikket.

Rotasjon for single target mob/boss er lik din:

IT>PS>SS>BS>BS>DC>DC

Rotasjon for multi targets:

IT>PS>Pestilence>Bood Boil>Unholy Blight>Blood Boil

Søk på Thràin i Armory. Guild Mighty, server Khadgar.

For øyeblikket tanker jeg, så gear kan du ikke se på for øyeblikket. Du ser hvertfall speccen der.

Lenke til kommentar
Er ikke runeforging enchanten fallen crusader den beste for DK? Blir da mye mer en 85ap i snitt hvertfall. Den proccer jo heeeele tiden =)

Ja, DK's sine egene våpen enchants fra Runeforging er bedre enn de man kan få Enchantet og vet man ikke det så vel.....

Lenke til kommentar

Det stilles høyere krav til dps, fordi det er så mange av dem. Hvis du vil bli valgt ut må du gjøre ting som viser litt dedikasjon og innstat.

Jeg kan ikke DK, men hvis det han her oppe sier stemmer så er det i hvertfall ikke rart.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Stilles høye krav til alle slik sett, ingen liker å vandre rundt med en fjompenisse av en tank/dps/healer som ikke vet front eller bak på våpenet. Som roguen jeg hadde med meg i Nexus som gjorde herlige 657 DPS etter runnet. Ikke rart jeg gikk tom for mana under Keristraza kampen da hun hadde mer enn nok tid til å klaske tanken gul og blå.

Lenke til kommentar

Det er faktisk ikke så kult å måtte drasse på en retard som verken har peiling på gearing/talents eller abilities for sin klasse. Dps som gemmer stamina, eller som den DKen jeg hadde med i en heroic som ikke bruket en eneste plague strike. Eller roguen som tok 240k dmg på flame walls på sartharion(ikke skjønner jeg at healerene gadd å heale han). Eller dps i voa(der finner man mye elendige spillere) som ikke gjør mer dps enn min pala tank.

Hvorfor skal di som faktisk gjør en instats måtte bære slike folk gjennom raids/instancer? Det er faktisk ikke så vanskelig å finne ut en del basic ting ang sin klasse, og hvordan mange har kommet helt til 80 uten å fremdeles skjønne en drit ang sin klasse er faktisk ett mysterie for meg (DK som kun brukte autoattack, obliterate og death coil O_o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...