Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Maverick: kan du fortelle meg hva det er du gjør som jeg ikke gjør? Kjører en standard Unholy build og bruker rotasjonen Icy Blast, plague strike, scourge strikex2, blood strike x2, 2x death coil. Så fyller jeg på med det som blir ledig.

 

Kan se meg på armory som Deathania på Kul Tiras (Freelancers). I need halp ;)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tjene gull, hrmf. På Bronzebeard er prisene på i alle fall ores så dumpet at det er umulig å tjene penger på det, saronite bars går for 25G toppen, ore for 20G. Skulle gjerne likt å fått hendene i dem som har presset prisene så grasalt ned. Nesten som jeg blir tvunget til å gå tilbake å gjøre dailies, noe jeg finner sinnsvakt kjedelig. Joda å farme materials er og monotont men da kan du i alle fall bare seile rundt f.eks Icecrown med andre ting i bakgrunnen, krever ikke at du "kordinerer" så mye.

Lenke til kommentar

På Kazzak er det iallefall alltid noen jævler som skal presse prisen ned. Ettersom det er vanskelig å tjene penger på borean leather nå til dags, har jeg begynt å kjøpe billige twink items på AH, og selge dem mye dyrere. Fikk f.eks kjøpt Kang the Decapitator for 250g, og solgte neste dag for 490g. Ikke den største profitten, men det funker vel.

 

Et annet spørsmål:

Hvilke dailies gjør dere egentlig? Er exalted med de jeg trenger, og har ikke akkurat tjent så store penger på de dailiene. Har faktisk vurdert å gå tilbake til isle of quel'danas å gjøre dailiesene der. Husker jeg fikk inn 100g på en time i lvl 70, og det går sikkert en del raskere nå i lvl 80

Lenke til kommentar
Maverick: kan du fortelle meg hva det er du gjør som jeg ikke gjør? Kjører en standard Unholy build og bruker rotasjonen Icy Blast, plague strike, scourge strikex2, blood strike x2, 2x death coil. Så fyller jeg på med det som blir ledig.

 

Kan se meg på armory som Deathania på Kul Tiras (Freelancers). I need halp ;)

Etter Plague strike skal du gjøre pestilence for å spre diseases til alle mobs rundt deg, deretter DnD, Blood Tap, Blood Boil, Unholy Blight( hvis du ikke har spekket Unholy Blight gjør du noe feil).

Dette er rotasjon for multi mob killing. Ved boss fights så utelater du pestilence og blood boil men bruk Unholy Blight, og ja Unholy Blight er bra - den gjør mere skade enn Death Coil. Siden du sa at du er unholy så nevner jeg Unholy Blight.

Lenke til kommentar

Har jeg godt nok gear til å gå Naxx? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Kazuyasdk

 

Jeg begynner å bli ganske irritert nå, jeg har vært LFG konstant på Naxx, og har vært i 4 forskjellige guilds uten å få komme. Alle sier at jeg har for dårlig gear, og om noen synes at gearet mitt er ok, så får jeg allikavel ikke bli med, neida, jeg har jo ikke gjort Naxx før så de vil ikke ha med meg da.

 

Guild hjelper heller ikke, jeg har alltid vært satt på trail og når jeg spør om jeg kan være med blir jeg alltid erstattet av en eller annen imba dps med fullt Tier 7.5 set og hele pakka! Var en gang det var så ille at jeg ikke kom inn i Nexus HC engang...

 

 

Den eneste gangen jeg har vært i Naxx var i den første guilden jeg meldte meg inn i, vi, eller jeg klarte kun Spider Wing. Jeg døde selvsagt på Heigan Dancen alle de gangene vi prøvde og ble kastet ut av guilden.

Lenke til kommentar

Du har vertfall bra nok gear når det kommer til 10 man. Er vell bare det at folk tror det trengst så ekstremt bra gear for å greie instancer når det egentlig ikke trengst. Er vell bare å fortsette å prøve:) Er virkelig ikke så mange erstatinger du kan få tak i nå før raid. Kanskje du skulle prøvd å funne en progress guild der flere har samme gear som deg. Slik at du får flere invites.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...