CombatPsycho Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Føler meg ikke så jævlig OP med 900-1300DPS på lvl 80 som DK jeg Hvilken specc går du? Blood krever ganske bra gear har jeg hørt. Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Lurer på hvilken primary proffession jeg burde velge.Er Warlock og har 450 mining. Prøvde meg på Jewelcrafting, men ble ikke-overraskende veldig dyrt. Er mest interessert i gold profit, og ofc bonuser. Forslag?! Fortsett med Jewelcrafting. Bra bonuser (trinket, epic gems) og en av de beste moneymaker professionene, når du har fått noen recipes. Alternativt kan du prøve deg på Enchanting, men det kommer garantert til å bli dyrere dersom du skal kjøpe mats for å lvle. Siden du allerede har mining maxet virker det som et opplagt valg. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Føler meg ikke så jævlig OP med 900-1300DPS på lvl 80 som DK jeg Da gjør du nåkk noe grunnleggende feil. Som unholy gjør jeg 1200 DPS på lvl 71 på bosser. Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg gjorde 2,6k dps selvbuffet på en 80boss, det er OP. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Utfra nye patch kan warrior/hpala se ut som en skummel kombo. Hm. Hvorfor? Vi kan nå breake bubble/ice block, gjør mageteams lettere. Divine sacrifice og kortere Forbearance. Buffs til battle stance og zerkerstance (ArP i battle, mindre damage i Zerker) Disarme ranged weapons. Et lite utvalg av ting som gjør komboen spennende. Diverse nerfs til DK hjelper det også Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 jeg gjorde 2,6k dps selvbuffet på en 80boss, det er OP. Lol. Nei. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 1880 ish dps på en så bra gearet rogue? Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Rulling på Stone Keepers Shard gjetter jeg ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Finn en feil i dette bildet En? 1. Hunter og paladin under 1k DPS. 2. Stone Keeper Shard som rolles for? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det med at stonekeeper shards rolles for er en bug jeg har hvert borti ett par ganger og. irriterende for kun den som vinner rollen får shards da. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 1880 ish dps på en så bra gearet rogue? Umulig for en rogue å holde rotations på den bossen, så det er vel grunnen til at dpsen blir lav. Rulling på Stone Keepers Shard gjetter jeg ? Jupp! 1. Hunter og paladin under 1k DPS.2. Stone Keeper Shard som rolles for? Ja, huntern var helt bedragelig. Han brukte bare autoshot. Jeg vant dem, så jeg var happy. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Cornflakes har ingenting å gjøre i en Heroic med så dårlig dps, selv som nydinget lvl80 burde man klare mye bedre. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) edit Endret 9. mars 2009 av Gynekologen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Vet ikke hva jeg gjør "feil", annet enn at jeg aldri har gått instances før jeg ble 80. Levela bare som faen og gadd ikke mase med pug's. Så det er vel bare gear det står på. Men skjønner ikke hvordan du kan ha gjort 1200dps på 71.. Endret 9. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Cornflakes har ingenting å gjøre i en Heroic med så dårlig dps, selv som nydinget lvl80 burde man klare mye bedre. Resten av gruppa var allright, så da fikk han bare være med. Er ikke no vits i å kicke folk fordi de suger ballefaen om det likevel går bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Haha. Knockback + fear = DC Latterlig å se på, du rister vilt også bam, dc. Shaman + warlock i 2v2 ftw Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vet ikke hva jeg gjør "feil", annet enn at jeg aldri har gått instances før jeg ble 80. Levela bare som faen og gadd ikke mase med pug's.Så det er vel bare gear det står på. For det første, ta å søk i google på Death Knight talents og les en del om forskjellige builds og hvilke rotasjoner man bruker på de buildene. Velg en du liker/har tro på og bruk den anbefalte rotasjonen for denne builden. Gjør alle Normal lvl80 instancene minst en gang for å plukke opp quest rewardene samt ting som måtte droppe av plate. Sjekk hva du kan få fra de forskjellige rep vendorene og bruk tabard når du er i instancene slik at du får rep med ønsket faction. Jeg ville satset på Knights of the Ebon Blade først. Dps head enchant ved revered og epic boots ved Exalted. Gjør Sons of Hodir quests til du er minst Honored for Shoulder enchants. Hvis du benytter en 2 Hander build så kjøp/lag deg epic macen og epic Helmet fra bs. Målet er å jobbe deg opp mot minst 8% hit og 26 expertise rating. Velg aldri en item uten hit/expertise selv om den har høyere verdi på andre stats hvis du er lavere enn 8% hit/26 expertise rating. Det hjelper ikke å ha f.eks 3000 Attackpower og veldig lav hit. Da blir du banka i støvet av en som har 2000 attackpower og hit/expertise cappa. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vet ikke hva jeg gjør "feil", annet enn at jeg aldri har gått instances før jeg ble 80. Levela bare som faen og gadd ikke mase med pug's.Så det er vel bare gear det står på. Men skjønner ikke hvordan du kan ha gjort 1200dps på 71.. Dette var faktisk med stort sett bare grønt gear, et par blues. Gjorde vel rundt 5-600 DPS da jeg var lvl 69 og startet i Northrend. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen andre som tror at prisen på heavy borean leather vil gå opp når 3,1 kommer? På Kazzak går 1 heavy borean leather (selges som oftest ikke i stacks) for 4 gull. Har sett prisen oppe i 6-8g, noe som gjør at det faktisk er mulig å tjene litt penger ved å kjøpe borean leather - gjøre det om til heavy borean leather, og deretter selge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå